فورد مسیر خود را معکوس کرد و تصمیم گرفت رادیو AM را در وسایل نقلیه خود نگه دارد:


جیم فارلی، رئیس و مدیرعامل فورد، در پست‌های رسانه‌های اجتماعی سه‌شنبه، 23 می 2023، نوشت که این شرکت پس از صحبت با رهبران سیاست دولت که نگران حفظ هشدارهای اضطراری هستند که اغلب در AM به صدا در می‌آیند، تصمیم خود را برای پاک کردن باند AM لغو می‌کند. ایستگاه ها

مارک همفری/AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

مارک همفری/AP


جیم فارلی، رئیس و مدیرعامل فورد، در پست‌های رسانه‌های اجتماعی سه‌شنبه، 23 می 2023، نوشت که این شرکت پس از صحبت با رهبران سیاست دولت که نگران حفظ هشدارهای اضطراری هستند که اغلب در AM به صدا در می‌آیند، تصمیم خود را برای پاک کردن باند AM لغو می‌کند. ایستگاه ها

مارک همفری/AP

دیترویت – صاحبان وسایل نقلیه جدید فورد می توانند در ماشین ها، کامیون ها و شاسی بلندهای خود به رادیو AM متصل شوند.

مدیرعامل جیم فارلی در پست‌های رسانه‌های اجتماعی روز سه‌شنبه نوشت که این شرکت پس از صحبت با رهبران سیاست‌های دولتی که نگران حفظ هشدارهای اضطراری هستند که اغلب در ایستگاه‌های AM به صدا در می‌آیند، تصمیم خود را برای پاک کردن باند لغو می‌کند.

فارلی در توییتر و لینکدین نوشت: «ما تصمیم گرفتیم آن را در تمام خودروهای فورد و لینکلن 2024 قرار دهیم. فارلی نوشت: «برای همه دارندگان خودروهای برقی فورد بدون قابلیت پخش AM، ما یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای بازیابی آن ارائه می‌کنیم.

این اقدام پس از آن صورت می گیرد که یک گروه دو حزبی از قانونگذاران فدرال لایحه ای را ارائه کردند که در آن از اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ها خواسته شده بود که AM را در خودروهای جدید بدون هزینه اضافی ملزم کند.

حامیان “قانون AM برای هر وسیله نقلیه” به نگرانی های ایمنی عمومی اشاره کردند و به نقش تاریخی AM در انتقال اطلاعات حیاتی در مواقع اضطراری، مانند بلایای طبیعی، به ویژه به مناطق روستایی اشاره کردند.

سناتور ادوارد مارکی، D-Mass، یکی از حامیان این لایحه، گفته است که هشت خودروساز از 20 خودروساز بزرگ از جمله فورد، بی‌ام‌و و تسلا این گروه را از خودروهای جدید خارج کرده‌اند.

مارکی در بیانیه‌ای کتبی روز سه‌شنبه گفت: «معکوس فورد نشان‌دهنده درک دیرهنگام در مورد اهمیت رادیو AM است، اما بسیاری از خودروسازان هنوز در مسیر اشتباه حرکت می‌کنند. او گفت که کنگره همچنان باید این لایحه را برای حفظ دسترسی به گروه به تصویب برساند.

سخنگوی آلن هال گفت که فورد AM را از پیکاپ های برقی موستانگ ماخ و اف-150 لایتنینگ 2023 پس از جمع آوری داده های جمع آوری شده از وسایل نقلیه نشان داد که کمتر از 5 درصد از مشتریان به آن گوش داده اند، حذف کرد. تداخل الکتریکی و کاهش هزینه و پیچیدگی ساخت نیز نقش داشت.

هال گفت که این شرکت همچنین آن را از موستانگ بنزینی 2024 خارج کرده است، اما قبل از تحویل هر یک از خودروهای عضلانی آن را دوباره به آن اضافه خواهد کرد.

هال گفت که خودروهای برقی به‌روزرسانی نرم‌افزاری آنلاین را برای بازگرداندن AM به خودروها دریافت می‌کنند و فورد همچنان آن را در خودروهای آینده قرار می‌دهد زیرا به روش‌های نوآورانه برای ارائه هشدارهای اضطراری نگاه می‌کند.

فورد و دیگران همچنین پیشنهاد کردند که رادیو اینترنتی یا سایر ابزارهای ارتباطی می تواند جایگزین رادیو AM شود. اما مارکی و دیگران به موقعیت‌هایی اشاره کردند که رانندگان ممکن است به اینترنت دسترسی نداشته باشند.

کمیسیون ارتباطات فدرال و انجمن ملی پخش‌کنندگان این قانون را ستایش کردند که توسط سناتور تد کروز، آر-تگزاس، نماینده جاش گاتهایمر، DN.J.، نماینده تام کین جونیور، RN.J. نیز حمایت می‌شود. نماینده ماری گلونکمپ پرز، دی واش، در میان دیگران.

اما Alliance for Automotive Innovation، یک گروه تجاری ایالات متحده که نماینده خودروسازان بزرگ از جمله فورد و BMW است، از این لایحه انتقاد کرد و دستور رادیو AM را غیر ضروری خواند.

این گروه تجاری به سیستم یکپارچه هشدار و هشدار عمومی آژانس مدیریت اضطراری فدرال اشاره کرد که می تواند هشدارهای ایمنی را در سراسر رادیوهای AM، FM، مبتنی بر اینترنت و ماهواره ای و همچنین از طریق شبکه های تلفن همراه توزیع کند.

این اتحاد گفت که این لایحه به فناوری‌ای که با دیگر گزینه‌های ارتباطی رقابت می‌کند، اولویت می‌دهد.

بی‌ام‌و در بیانیه‌ای اعلام کرد که در صورت تصویب این لایحه، خودروساز زبان را بررسی کرده و تصمیم می‌گیرد در آینده چه کاری انجام دهد. پیام هایی برای نظر دادن از تسلا باقی مانده است.

طبق داده های انجمن ملی پخش کنندگان و نیلسن، بیش از 80 میلیون نفر در ایالات متحده هر ماه به رادیو AM گوش می دهند.