طرح کالیفرنیا برای حذف تدریجی کامیون های دیزلی توسط EPA: تایید شده است


کامیون‌ها برای ورود به ترمینال کشتیرانی بندر اوکلند در 10 نوامبر 2021 در اوکلند، کالیفرنیا صف می‌کشند. دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور، راه را برای طرح کالیفرنیا برای حذف تدریجی طیف وسیعی از کامیون‌های دیزلی، که بخشی از این ایالت است، هموار کرد. تلاش برای کاهش شدید انتشار گازهای گلخانه ای گرمایش سیاره و بهبود کیفیت هوا در مناطق پر ترافیک.

نوح برگر/AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

نوح برگر/AP


کامیون‌ها برای ورود به ترمینال کشتیرانی بندر اوکلند در 10 نوامبر 2021 در اوکلند، کالیفرنیا صف می‌کشند. دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور، راه را برای طرح کالیفرنیا برای حذف تدریجی طیف وسیعی از کامیون‌های دیزلی، که بخشی از این ایالت است، هموار کرد. تلاش برای کاهش شدید انتشار گازهای گلخانه ای گرمایش سیاره و بهبود کیفیت هوا در مناطق پر ترافیک.

نوح برگر/AP

ساکرامنتو، کالیفرنیا – دولت بایدن روز جمعه راه را برای طرح کالیفرنیا برای حذف تدریجی طیف گسترده ای از کامیون های دیزلی، بخشی از تلاش های این ایالت برای کاهش شدید انتشار گازهای گلخانه ای گرمایش سیاره و بهبود کیفیت هوا در مناطق پر ترافیک مانند بنادر باز کرد. در امتداد ساحل

تصمیم آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده به کالیفرنیا – که دارای برخی از بدترین آلودگی هوا در کشور است – اجازه می دهد تا تولیدکنندگان کامیون را ملزم به فروش تعداد فزاینده ای از کامیون های بدون آلایندگی در چند دهه آینده کند. این قانون برای طیف گسترده ای از کامیون ها از جمله کامیون های جعبه ای، نیمه تریلرها و حتی وانت های بزرگ مسافری اعمال می شود.

مایکل ریگان، مدیر EPA در بیانیه ای گفت: “بر اساس قانون هوای پاک، کالیفرنیا دارای اختیارات طولانی مدت برای رسیدگی به آلودگی خودروها و کامیون ها است. اعلام امروز به ایالت اجازه می دهد تا اقدامات بیشتری را در کاهش انتشار گازهای گلخانه ای خود از طریق این اقدامات نظارتی جدید انجام دهد.”

فرماندار گاوین نیوسام از نقش ایالت به عنوان یک رهبر برای تنظیم استانداردهای آلایندگی خودروهای جاه طلبانه استقبال کرد.

حزب دموکرات در بیانیه‌ای گفت: «ما در حال هدایت این اتهامات هستیم که کامیون‌ها و اتوبوس‌های کثیف – آلوده‌کننده‌ترین وسایل نقلیه – را از خیابان‌هایمان خارج کنیم و سایر ایالت‌ها و کشورها برای پیروی از ما صف کشیده‌اند.

EPA معمولا استانداردهایی را برای انتشار گازهای گلخانه ای از خودروهای سواری، کامیون ها و سایر وسایل نقلیه تعیین می کند، اما کالیفرنیا از لحاظ تاریخی معافیت هایی را برای اعمال استانداردهای سختگیرانه خود دریافت کرده است. دفتر نیوسام گفت که ایالت های دیگر نیز می توانند از این روند پیروی کنند و هشت ایالت دیگر نیز قصد دارند استانداردهای کامیون کالیفرنیا را اتخاذ کنند. در نامه ای سال گذشته، دادستان های کل از 15 ایالت، واشنگتن، دی سی و شهر نیویورک از EPA خواستند استانداردهای کامیون کالیفرنیا را تأیید کند.

بخش حمل و نقل تقریباً 40 درصد از انتشار گازهای گلخانه ای کالیفرنیا را تشکیل می دهد. Newsom قبلاً اقدام به ممنوعیت فروش خودروهای جدیدی کرده است که کاملاً با بنزین کار می کنند تا سال 2035. EPA به این قوانین عمل نکرده است.

هدف از استانداردهای جدید کامیون، شرکت‌هایی است که کامیون می‌سازند و آنهایی که مقادیر زیادی از آنها را دارند. شرکت هایی که 50 کامیون یا بیشتر دارند باید اطلاعاتی را در مورد نحوه استفاده از این کامیون ها برای ارسال کالا و ارائه خدمات شاتل به ایالت گزارش کنند. تولیدکنندگان باید از سال 2024 درصد بیشتری از خودروهای بدون آلایندگی را بفروشند. بسته به کلاس کامیون، خودروهای بدون آلایندگی باید 40 تا 75 درصد از فروش را تا سال 2035 تشکیل دهند.

پل کورت، وکیل غیرانتفاعی محیط زیست Earthjustice، گفت کالیفرنیا میراثی طولانی در اتخاذ استانداردهای انتشار گازهای گلخانه ای سختگیرانه تر دارد، حتی قبل از اینکه قانون هوای پاک فدرال به تصویب برسد.

کورت گفت: «ما مشکل وسیله نقلیه داریم. ما به خودروها و کامیون‌های خود معتاد هستیم و این یکی از دلایل بزرگ آلودگی هوا است که با آن مبارزه می‌کنیم.»

اما وین واینگاردن، یکی از همکاران ارشد موسسه تحقیقاتی اقیانوس آرام، گفت که برای پذیرش استانداردهای کالیفرنیا خیلی زود است.

او درباره ایستگاه های برق رسانی برای خودروهای برقی گفت: «زیرساخت شارژ مطمئناً وجود ندارد. علاوه بر زیرساخت شارژ، ما مشکلات شبکه را نیز داریم.

در حالی که کالیفرنیا در زمستان امسال توسط رودخانه‌های جوی که بخش زیادی از ایالت را خیس کرده بود، تحت تاثیر قرار گرفت، سال‌ها از شرایط خشکسالی رنج می‌برد و در ماه سپتامبر، موج گرمایی وحشیانه که شبکه برق آن را آزمایش کرد.

این اعلام در حالی منتشر شد که طرفداران در حال اصرار برای استانداردهای بلندپروازانه‌تر انتشار گازهای گلخانه‌ای در سایر ایالت‌ها و در سطح ملی هستند.

یان ویکتور آنداسان، یکی از فعالان انجمن های ایست یارد برای عدالت زیست محیطی، گفت: «ما فقط برای کالیفرنیا نمی جنگیم، ما برای همه جوامع می جنگیم. این گروه از کیفیت هوای بهتر در لس آنجلس و اطراف آن حمایت می کند، دومین شهر پرجمعیت کشور که به دلیل ترافیک متراکم و مه دود شدید شناخته شده است.

Andasan و دیگر فعالان محیط زیست از سراسر کشور که بخشی از شبکه Moving Forward، یک گروه 50 نفره مستقر در کالج Occidental در لس آنجلس هستند، اخیراً با مقامات EPA ملاقات کردند تا در مورد مقررات ملی برای محدود کردن انتشار گازهای گلخانه ای از کامیون ها و سایر وسایل نقلیه بحث کنند.

اما برخی از صنعت حمل و نقل نگران این هستند که این انتقال چقدر برای رانندگان کامیون و شرکت‌ها پرهزینه و سنگین خواهد بود.

کریس اسپیر، رئیس انجمن حمل و نقل آمریکا، گفت: «تنظیم‌کننده‌های ایالتی و فدرال که در این مجموعه مقررات غیرواقعی همکاری می‌کنند، هیچ درک درستی از هزینه‌های واقعی طراحی، ساخت، تولید و بهره‌برداری از کامیون‌هایی که مواد غذایی، لباس‌ها و کالاهای خود را تحویل می‌دهند، ندارند. ، در یک بیانیه.

او افزود: «آنها مطمئناً وقتی این پیش بینی های خیالی منجر به اختلالات فاجعه آمیز فراتر از مرزهای کالیفرنیا شود، درد را احساس خواهند کرد.

استانداردهای فدرال آلودگی برای کامیون های سنگین نیز سخت تر می شود. EPA قوانینی را منتشر کرد که آلودگی اکسید نیتروژن را که به تشکیل مه دود کمک می کند تا بیش از 80 درصد در سال 2027 کاهش می دهد. این آژانس در سال جاری محدودیت های انتشار گازهای گلخانه ای را پیشنهاد خواهد کرد.

این آژانس انتظار دارد که استانداردهای جدید و سرمایه گذاری دولتی منجر به تولید کامیون های الکتریکی و هیدروژنی با سلول سوختی بدون آلایندگی شود که بیشتر بار کشور را حمل می کنند.

آنداسان و برندا هوئرتا سوتو، فعالان کالیفرنیایی، از سازمان‌دهندگان گروه مردمی برای عدالت محیطی، از تأثیر آلودگی کامیون‌ها و سایر وسایل نقلیه بر جوامعی با جمعیت زیادی از ساکنان رنگین پوست که در نزدیکی بنادر شلوغ در لس‌آنجلس، اوکلند زندگی می‌کنند، ناراحت هستند. و سایر شهرها و همچنین مناطق داخلی پر از انبارها.

Huerta Soto در امپراتوری داخلی کالیفرنیای جنوبی کار می کند، جایی که تراکم زیادی از کامیون ها برای حمل و نقل کالا از آنجا عبور می کنند. او گفت که علاوه بر آلودگی کامیون‌ها، بسیاری از خودروها، کامیون‌ها و قطارها که در این منطقه حرکت می‌کنند، صداها، بوها و آلاینده‌هایی را که این وسایل نقلیه منتشر می‌کنند، به بار می‌آورند.

او گفت: «ما فناوری داریم و پول داریم» تا به سمت خودروهای بدون آلایندگی حرکت کنیم.