از بین بردن چربی شکم یکی از بزرگترین چالش ها برای همه ما است. بسیاری از افراد سعی می کنند تمریناتی را برای آرام کردن پهلو انتخاب کنند ، مانند فشار دادن و دیگر حرکات شکمی که بر عضلات مایل تمرکز می کنند. چربی موجود در ناحیه کناری را آب کرده و کمری باریک تر داشته باشید. برخی افراد ورزش را به عنوان راهی برای کاهش سریع وزن انتخاب می کنند. اما این حرکات زیاد در آرام کردن پهلوها مثر نیست.

ورزش راهی موثر برای کاهش وزن است اما کافی نیست. برای کاهش وزن باید تمام نکات را با هم رعایت کنید ، رژیم غذایی ، ورزش و یک شیوه زندگی سالم همگی به کاهش وزن کمک می کند.

برای کاهش وزن چه تمریناتی باید انجام دهیم؟

همه تمرینات برای شل کردن پهلوها و شکم م areثر نیستند ، این مقاله برخی از تمرینات را برای شل شدن پهلوها معرفی می کند که بسیار مثر خواهند بود. به خاطر داشته باشید که انجام صحیح ورزش بسیار مهم است.

تخته جانبی

برای انجام پلانک کناری ، به پهلو و روی یک آرنج دراز بکشید و باسن خود را به سمت بالا بکشید تا یک خط مستقیم از بالای شانه ها تا پاها ایجاد کنید. 5 ثانیه در این حالت بمانید ، باسن خود را به سمت زمین بکشید و دوباره آنها را بالا بیاورید ، مطمئن شوید که لگن شما به زمین برخورد نکند.

این کار را یک دقیقه یا 10 بار انجام دهید ، سپس طرف را عوض کنید.

تمرینات شکمی و جانبی

تخته بالا – پایین و پایین تخته

در حالت تخته با بازوهای صاف ، از شانه ها تا انگشتان پا در امتداد یک خط مستقیم قرار دهید. آرنج چپ و سپس آرنج راست خود را به زمین خم کرده و بدن خود را در حالت تخته قرار دهید. سپس بازوها را صاف کرده و به موقعیت قبلی خود بازگردید. این حرکت را 10 بار تکرار کنید.

لاغری در کنار

کناره کتل بل خم می شود

بایستید و پاها را به عرض شانه باز کنید. کتری را در دست راست خود نگه دارید ، کمی به سمت راست خم شوید و بگذارید وزن روی زمین آویزان شود. سپس به حالت ایستاده بازگردید.

این کار را 10 بار به راست و سپس 10 بار به سمت چپ انجام دهید.

تمرینات آرامش بخش

اسکات را با Kettlebell Twist Squats دریافت کنید

دیگ بخار را با هر دو دست نگه دارید ، آرنج ها را خم کرده و بازوها را به سینه خود وصل کنید. در حالی که نیم تنه را به راست می چرخانید ، در حالی که ساعت خم شدن زانو را نگه دارید ، خم شدن زانو را نگه دارید. سپس متوقف شده و به حالت اولیه بازگردید. سپس با اسکات به چپ بروید. این کار را 10 بار پشت سر هم انجام دهید.

اسکات کاتل بل

توپ توپ توپ قطره برف

این حرکت همچنین به باریک شدن پهلوها کمک می کند. به پشت روی زمین دراز بکشید ، زانوها را خم کنید و کف پای خود را صاف روی زمین قرار دهید. دستان خود را در هر طرف شانه قرار دهید تا بتوانید تعادل خود را حفظ کنید. یک توپ متوسط ​​را بین زانوها نگه دارید و فشار دهید. پاهای خود را از روی زمین بلند کرده و طوری بلند کنید که پاهایتان در امتداد سقف قرار بگیرند. سپس به آرامی زانوها را به سمت یک طرف بدن (راست یا چپ) خم کنید ، اما در حالی که زانوها را پایین نمی آورید ، پشت خود را صاف نگه دارید. این حرکت به باریک شدن پهلوها کمک زیادی می کند.

به یاد داشته باشید که هنگام انجام این حرکت ، توپ را بین پاهای خود نگه دارید ، به طوری که حرکت نکند یا زمین نخورد. زانوها را در حالت اول (یعنی در امتداد سقف) قرار دهید و سپس در جهت مخالف حرکت کنید.

این تمرین را در 2 ست 10 تایی انجام دهید.

تمرینات لاغری

چوب برها

تمرین چوب شکن یک تمرین لاغری است که به طور م worksثر عمل می کند. بایستید و پاها را به عرض شانه باز کنید. کتری یا ترازو را با هر دو دست جلوی خود نگه دارید. وزن خود را روی پای چپ قرار دهید و بدن خود را به سمت چپ بچرخانید در حالی که بازوها را به صورت مورب در بالای شانه چپ خود حرکت می دهید. بدن خود را به راست بچرخانید ، وزن خود را روی پای راست خود قرار دهید و وزن دست خود را به سمت ران راست خود بیاورید. هنگام حرکت پاها و زانوها را در یک محور نگه دارید. توجه داشته باشید که می توانید این حرکت را با کش نیز انجام دهید.

این حرکت را 10 بار انجام دهید و سپس جهت حرکت را تغییر دهید.

برای استراحت در کنار

گرفتاری های روسیه

روی زمین بنشینید و زانوها را خم کرده و کف پای خود را روی زمین قرار دهید. وزنه را با دو دست نگه دارید و بازوها را بیرون بکشید. دور کمر باید 45 درجه برگردد. بدن خود را به راست بچرخانید و اجازه دهید بازوها در راستای قفسه سینه و در سمت راست و به سمت زمین قرار بگیرند. سپس به چپ بپیچ.

نکته: برای دشوارتر شدن این حرکت ، پاهای خود را چند سانت از زمین بلند کنید و با چرخاندن بالاتنه پاها را ثابت نگه دارید. این تمرین را در دو ست 10 تایی انجام دهید.

چرخش روسی

Di رکت Planted foot on feet

به پشت دراز بکشید و صورتتان رو به هوا باشد ، پاها را کنار هم بکشید و کاملاً بکشید. باسن خود را کمی به چپ بچرخانید تا پاهای شما نیز به سمت چپ متمایل شوند. حالا دست چپ خود را پشت سر بگذارید و دست راست خود را از بدن خود بیرون بیاورید و کف دست شما رو به زمین باشد. سپس با عضلات شکم و باسن پاهای خود را کمی بلند کنید ، اما مطمئن شوید که پاها همچنان به سمت چپ متمایل هستند. سپس پاهای خود را به آرامی روی زمین قرار دهید. این کار را 30 تا 40 بار انجام دهید و سپس جهت را تغییر دهید.

حرکت برای سمت وزن

در رکت لیفت ران داخلی ران

برای این کار به پشت روی زمین دراز بکشید و پاها را از هم باز کنید. انگشتان پا باید رو به بالا و دستها پشت سر باشد. پای راست خود را بلند کرده و آن را به سمت بیرون بچرخانید ، و انگشتان پای شما به سمت بیرون باشد. با استفاده از قسمت داخلی ران ، پای خود را به آرامی به نقطه شروع پایین بیاورید. سپس با پای چپ این حرکت را در جهت مخالف انجام دهید. این حرکت را 30 تا 40 بار تکرار کنید.

برای استراحت در کنار ورزش

وزن رکت پایک وزن دار

برای این حرکت به طرح یا طرح نیاز خواهید داشت. به پشت دراز بکشید ، صورت خود را به سمت سقف ، پاها را کنار هم قرار داده و بکشید. در حالی که وزن 1 تا 2 کیلوگرم را در دست چپ خود دارید ، دست راست خود را زیر سر خود قرار دهید و دست چپ خود را به سمت بدن خود بکشید و پاها را بلند کرده و با زاویه 90 درجه تا زانوها خم شوید. هنگام حرکت به بالاتنه بپیوندید. سپس به حالت اولیه بازگردید ، این حرکت را 30 تا 40 بار انجام دهید و سپس این حرکت را با دست دیگر تکرار کنید.

تمریناتی برای آرام کردن پهلوها

آیا می توان با حلقه ورزشی پهلوها را شل کرد؟

اگرچه به نظر می رسد حلقه ها روی عضلات پشت و شکم کار می کنند و اکثر مردم فکر می کنند که استفاده از قلاب به کاهش کمر و شکم کمک می کند ، اما این یک سوء تفاهم است. کرلینگ کالری می سوزاند و می توانید آن را به عنوان یک تمرین قدرتی انجام دهید ، اما این کار به از بین بردن چربی موضعی در ناحیه لگن و شکم کمک نمی کند و یک تمرین با وزنه نیست.

لاغری کنار دوچرخه سواری

دوچرخه سواری یکی از موثرترین و بی نقص ترین ورزش هایی است که در صورت انجام صحیح به سوزاندن چربی در تمام نقاط بدن کمک می کند. دوچرخه سواری نوعی ورزش قلبی عروقی است که اگر با سرعت و تمایل مناسب انجام شود به افزایش ضربان قلب کمک می کند و با این ورزش چربی سوزی و کاهش وزن نیز راحت تر می شود.

علاوه بر این ، هنگام دوچرخه سواری قسمت های مختلف بدن درگیر می شوند ، بنابراین کالری سوزی با این ورزش بسیار راحت تر از ورزش های دیگر است. بنابراین ، دوچرخه سواری به عنوان یک ورزش م toثر برای سوزاندن چربی در تمام نقاط بدن مطرح می شود و در نتیجه بر چربی شکم و باسن نیز تأثیر می گذارد. می توانید دوچرخه سواری را به عنوان راهی برای کاهش وزن در پهلوها و سایر قسمت های بدن امتحان کنید.

علاوه بر تمرینات ، روش ها و نکات دیگری نیز وجود دارد

در این مقاله انواع تمرینات برای شل کردن باسن و شکم خود را خواهید آموخت. همه این تمرینات و رژیم های غذایی به کاهش وزن بسیار کمک می کند و همچنین در حفظ سلامت جسمی و روحی شما مثر است ، اما به یاد داشته باشید که برای انجام ورزش و رژیم غذایی به صبر و اراده قوی نیاز است.

شرکت مداریا ، تولید کننده تجهیزات آتش نشانی با آخرین تکنولوژی روز دنیا ، در این راستا به شما کمک می کند و وزنه های جانبی را سریعتر برای شما ایجاد می کند.

دستگاه MCare یکی از دستگاه های جاذبه شرکت Madaria است که به لاغری کناره ها کمک می کند و در از بین بردن سلول ها بسیار مثر است. اساس کار من رول مکش است. غلتک مکنده از تکنولوژی مکانیکی و تهاجمی برای تقویت سلول ها و تحریک پوست استفاده نمی کند. غلتک مکنده گردش خون را در بافت ها افزایش می دهد و می تواند برای مناطق مختلف پوست استفاده شود.

مقاله مرتبط