هرگز فکر نمی کردم آن روز را ببینم


همانطور که می گویند یک دقیقه گذشته است!

ولی فکر کنم برگشتم

این بار من در حال بازیافت چیزهای بسیار قدیمی هستم ، هنگامی که دوباره در سال 2014 مجدداً راه اندازی مجدد شدم. من به راهنمایی / بازرسی کمی احتیاج داشتم تا بتوانم یک قدم به عقب بردارم تا از خودم مراقبت بهتری کنم. من می دانم که این علم موشک نیست ، اما شما آن را می دانید. انجام کارهای واضح همیشه آسان نیست.

بنابراین هنوز … من هنوز کمتر از چند ماه با 51 سال دیگر فاصله دارم و این را احساس کرده ام! به دلیل وزن ، 340 سال است که باز می گردم (فردا رسماً وزن می کنم) ، اما از آخرین باری که ثبت نام کردم نیز مبتلا به فیبرومیالژیا هستم ، که سرگرم کننده نیست. ترکیب آن با بیماری همه گیر ، من را به فردی تبدیل کرده است که از راه رفتن دوباره در خیابان متضرر می شود. این روزها زیاد می نشینم.

حرفهای زیادی برای گفتن وجود دارد! در حال حاضر ، من فقط قصد دارم اهداف و مقاصدی را تعیین کنم و به زودی برمی گردم تا به آنها برسم. من هنوز می خواهم پیرزنی باشم که در حال کوهنوردی است …

تا 24 مه 2014:

چه می کنم و چه نمی کنم.

اگر این را می خوانید ، ممنون اگر دوست یا عضوی از خانواده هستید ، به خصوص اگر شخصاً مرا ببینید ، در اینجا مواردی است که باید به عنوان حامی آنها بدانید.

• من رژیم نمی گیرم. من خودم را از نظر اکثر مردم محدود نمی کنم. با این حال ، من سعی می کنم عادات غذایی خود را بر اساس اطلاعات موجود در مورد منابع غذایی ما و ترکیباتی که منطقی هستند ، هماهنگ کنم. من می خواهم FOOD بخورم.

• من نمی خواهم مصنوعی بخورم. من نمی خواهم مواد خام بخورم. من چربی مصنوعی کم چرب ، کم چرب و آسپارتام نمی خواهم. من کره و شکر می خورم ، اما تا آنجا که می توانم غلات کامل بخورم و سعی می کنم غذا بخورم غذای کامل تا آنجا که می توانم دوره (نه ، نه فروشگاه). من میوه و سبزیجات زیادی می خورم ، اما آیا خوردن پیتزا یا کیک را کنار می گذارم؟ خیر

• من این روزها برچسب ها را بیشتر می خوانم ، نه فقط برای کالری و چربی.

• امیدوارم از مصرف دارو برای مواردی مانند فشار خون بالا و دیا چغندر خودداری کنم. می خواهم دست از خستگی بردارم همیشهبه

• من به طور مرتب به پزشک خود ملاقات می کنم و از توصیه های او استفاده می کنم. (من بعد از یک سال بدون بیمه بودن با بیمه درمانی برگشتم!)

• من هر روز به مصرف ویتامین های خود ادامه خواهم داد.

• من روزانه مقدار زیادی آب می نوشم (و بیشتر اوقات نوشابه را ترک می کنم).

• من خواهم ادامه هید به ورزشگاه به طور منظم و
ایجاد قدرت و استقامت

• من همچنان تلاش خواهم کرد تا شاد باشم و شخص خوبی باشم.

• اگر بهم ریختم ، خودم را برمی دارم و دوباره تلاش می کنم و هرگز از تلاش خود دست نمی کشم.

اهداف:

وزن
رسیدن به 325 (تصادفی اما هر چیزی)
رسیدن به 300
به طور مداوم زیر 300 بروید
4. 250
5. 200
6 ؟؟؟

من به هیچ وجه علاقه ای به لاغر شدن ندارم. من علاقه مند به احساس جسمانی هستم و می توانم هر کاری را که می خواهم انجام دهم. آخرین باری که 250 ساله بودم ، چنین احساسی داشتم. بنابراین باید ببینیم چگونه پیش می رود.

سالن ورزش
1. 20 دقیقه پیاده روی کنید
1a هر روز پیاده روی کنید
2. 20 مایل در مایل پیاده روی کنید
3. 2 مایل راحت راه بروید
4. 5 مایل (5 کیلومتر) راحت راه بروید
5. کاناپه را دوباره با کیفیت 5K یا انواع دیگر شروع کنید

… به علاوه یوگا!

من می خواهم همه کارها را انجام دهم.

برگشتن خوب است.

چطور هستید؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید