یک قرارداد جدید انرژی خورشیدی برق را به 140000 خانه و کسب و کار در 3 ایالت می رساند:


دی کی کیم، مدیر اجرایی خورشیدی، با کیمبرلی ریچاردسون، چپ، لیزا نش، سمت راست، و اعضای تیم Qcells روز پنجشنبه در جریان بازدید از نیروگاه خورشیدی این شرکت در دالتون، گا.

مطبوعات آزاد اولیویا راس/چتانوگا تایمز از طریق AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

مطبوعات آزاد اولیویا راس/چتانوگا تایمز از طریق AP


دی کی کیم، مدیر اجرایی خورشیدی، با کیمبرلی ریچاردسون، چپ، لیزا نش، سمت راست، و اعضای تیم Qcells روز پنجشنبه در جریان بازدید از نیروگاه خورشیدی این شرکت در دالتون، گا.

مطبوعات آزاد اولیویا راس/چتانوگا تایمز از طریق AP

واشنگتن – دولت بایدن در ادامه تلاش‌های خود برای ترویج انرژی‌های تجدیدپذیر، روز پنجشنبه اعلام کرد که بزرگترین تلاش خورشیدی جامعه در تاریخ ایالات متحده خواهد بود که برای تامین برق 140000 خانه و کسب و کار در سه ایالت کافی است.

معاون رئیس جمهور کامالا هریس در جریان بازدید از کارخانه پنل های خورشیدی Qcells در خارج از آتلانتا این معامله را اعلام کرد. شرکت مادر شرکت کره جنوبی، Hanwha Solutions Corp. در ژانویه اعلام کرد که 2.5 میلیارد دلار برای توسعه کارخانه دالتون، جورجیا و ساخت کارخانه دیگری در نزدیکی Cartersville سرمایه گذاری خواهد کرد. پروژه های Qcells تا سال 2027 حدود 30 درصد از کل تقاضای پنل های خورشیدی ایالات متحده را تامین خواهد کرد، از جمله ساخت قطعات پنل خورشیدی که معمولاً در خارج از ایالات متحده تولید می شوند.

قراردادی که هریس اعلام کرد، از Qcells و سامیت ریج انرژی مستقر در ویرجینیا خواستار استقرار پروژه های خورشیدی اجتماعی با قابلیت تولید 1.2 گیگاوات برق در ایلینوی، مین و مریلند است. پروژه‌های خورشیدی اجتماعی به مردم این امکان را می‌دهد که از انرژی خورشیدی تولید شده در یک سایت مشترک به جای پشت بام‌های فردی استفاده کنند و راهی برای اجاره‌کنندگان و کسانی است که به پنل‌های خورشیدی روی پشت بام دسترسی ندارند تا از مزایای انرژی پاک بهره‌مند شوند.

کاخ سفید گفت که انرژی خورشیدی جامعه به طور متوسط ​​10 درصد در پس انداز سالانه برای مشتریان نتیجه می دهد. به گفته مقامات، طرح جدید مستلزم ساخت 2.5 میلیون پنل خورشیدی در کارخانه Qcells در دالتون، جورجیا – بزرگترین سفارش خورشیدی جامعه در تاریخ آمریکا است.

هریس و سایر مقامات گفتند که پروژه خورشیدی با اعتبارات مالیاتی در قانون کاهش تورم، قانون مهم آب و هوا و بهداشت که کنگره سال گذشته تصویب کرد، امکان پذیر شده است.

هریس در یک سخنرانی در کارخانه Qcells گفت: “از زمان روی کار آمدن، دولت ما بزرگترین سرمایه گذاری در انرژی خورشیدی را در تاریخ کشورمان انجام داده است.” ما زنجیره های تامین داخلی را تقویت کردیم تا اطمینان حاصل کنیم که آمریکا به قطعات و مواد دسترسی قابل اعتماد دارد. ایجاد فناوری و اقتصاد انرژی پاک ما برای تشویق شرکت ها به خرید پنل های خورشیدی ساخت آمریکا، اعتبار مالیاتی ارائه کردیم. و ما میلیاردها بیشتر برای ساخت و توسعه کارخانه‌هایی مانند این سرمایه‌گذاری کردیم.»

هریس گفت: سفارش عظیم سامیت ریج انرژی “با سرمایه گذاری هایی که ما برای توسعه تولید آمریکا و افزایش تقاضا برای انرژی پاک انجام داده ایم ممکن شد.” وقتی در مورد رابطه بین عرضه و تقاضا صحبت می کنیم، واقعی است.»

هریس از نقش دو سناتور دموکرات جورجیا، رافائل وارنوک و جان اوسوف، در تصویب قانون آب و هوا و فشار بر مقرراتی برای تقویت انرژی خورشیدی حمایت کرد.

او گفت: “در سرتاسر کشور ما جوامعی مانند دالتون وجود دارد – جوامعی پر از افرادی با جاه طلبی و آرزوهای باورنکردنی – که فقط به فرصتی نیاز دارند تا نشان دهند چه کاری می توانند انجام دهند.”

هریس به هیچ مخالف سیاسی اشاره نکرد، اما مقامات کاخ سفید تلاش‌های دموکرات‌ها برای ترویج انرژی پاک را با جمهوری‌خواهانی که به اتفاق آرا با قانون آب‌وهوا مخالف بودند، مقایسه کردند. کاخ سفید به مارجوری تیلور گرین، نماینده جمهوری خواه که نماینده دالتون است، اشاره کرد. گرین به قانون آب و هوا رای منفی داد و می خواهد بخش هایی از آن را لغو کند.

گرین، یک محافظه کار محافظه کار که در تجمعی در نیویورک در اعتراض به دستگیری رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ ظاهر شد، به شدت از قانون کاهش تورم، به ویژه طرحی برای استخدام کارمندان جدید IRS انتقاد کرده است. گرین گفت که هزاران نفر از کسانی که استخدام می شوند ماموران مسلح خواهند بود، ادعایی که سازمان امور مالیاتی به شدت با آن مخالفت کرده است.

IRS گفت: کارمندانی که طبق قانون جدید استخدام می شوند، همه حسابرس نخواهند بود و بسیاری از آنها جایگزین کارگرانی خواهند شد که انتظار می رود کار را ترک کنند یا بازنشسته شوند. ماموران ویژه مسلح بخش کوچکی از نیروی کار IRS را تشکیل می دهند.

سخنگوی گرین به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد. گرین قبلاً گفته بود که “هیجان زده از داشتن شغل” در منطقه خود از کارخانه Qcells.