: یک جوان 17 ساله در Outer Banks پس از ریزش تپه شنی روی او جان خود را از دست داد.


در این عکس فایل 15 سپتامبر 2018، فانوس دریایی کیپ هاتراس در فاصله ای دور از ساحل در باکستون، NC قرار گرفته است.

استیو هلبر/AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

استیو هلبر/AP


در این عکس فایل 15 سپتامبر 2018، فانوس دریایی کیپ هاتراس در فاصله ای دور از ساحل در باکستون، NC قرار گرفته است.

استیو هلبر/AP

به گزارش سرویس پارک ملی، یک نوجوان 17 ساله روز شنبه پس از ریزش تپه شنی بر روی او در Outer Banks در کارولینای شمالی جان باخت.

این نوجوان، مردی از چساپیک، ویرجینیا، در ساحل ملی کیپ هاتراس در فریسکو، کارولینای شمالی بود. حدود ساعت 2 بعد از ظهر، پس از اینکه خانواده و دوستان نوجوان به دنبال او بودند، نیروی انتظامی به تماس 911 پاسخ داد.

او را در سوراخی در حدود یک دهم مایل شرق از یک سطح شیب دار خارج از جاده پیدا کردند که در زیر چندین فوت ماسه مدفون شده بود. NPS گفت: تپه به درون حفره ای فرو ریخته است که “در یک منطقه پشت شنی پشت تپه اصلی حفر شده بود و از ساحل قابل مشاهده نبود.”

چندین مقام از جمله پارکبانان، خدمات پزشکی اورژانس شهرستان دار و کارکنان نجات اقیانوس جزیره هاتراس به انتقال نوجوان از سوراخ کمک کردند و سعی کردند CPR را انجام دهند، اما موفق نشدند.

این حادثه در حال بررسی است.

دیوید هالاک، سرپرست پارک های ملی کارولینای شمالی شرقی، گفت: «کیپ هاتراس ساحل ملی کیپ هاتراس به خانواده و دوستانش تسلیت می گوید. ما از بازدیدکنندگان می‌خواهیم به دلیل خطراتی که برای مسافران ساحلی و کارکنان واکنش اضطراری ایجاد می‌کنند، چاله‌های عمیق را در ساحل حفر نکنند.»