مردی از کارولینای شمالی به دلیل تیراندازی به همسایه 6 ساله خود: تحت تعقیب است


رابرت لوئیس سینگلتری، 24 ساله، پس از تیراندازی سه شنبه شب، با چهار فقره تلاش برای قتل درجه یک و اتهامات دیگر مواجه است.

پلیس شهرستان گاستون


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

پلیس شهرستان گاستون

مقامات همچنان به دنبال مظنونی هستند که به یک دختر 6 ساله و چند نفر دیگر پس از غلتیدن توپ بسکتبال به حیاط وی شلیک کرد.

پلیس در شهرستان گاستون، NC، می گوید رابرت لوئیس سینگلتری 24 ساله، اندکی قبل از ساعت 8 شب سه شنبه شب به سه نفر در محله ای خارج از گاستونیا، شهری در 20 مایلی غرب شارلوت تیراندازی کرد.

یک مرد و یک کودک به شدت مجروح شدند، یک زن بر اثر اصابت گلوله و یک مرد دیگر “به سمت او شلیک شد اما مجروح نشد.” استفان زیل، رئیس پلیس در بیانیه‌ای گفت: یک بزرگسال تا روز چهارشنبه در بیمارستان بستری بود.

او افزود: “من می خواهم به مردم شهرستان گاستون بگویم – این نوع خشونت پابرجا نخواهد ماند.” ما یک شبه جستجوی گسترده‌ای را برای آقای سینگلتری انجام دادیم و با گروه عملیاتی فراری منطقه‌ای مارشال‌های ایالات متحده همکاری کردیم تا در ادامه جستجو به ما کمک کنند.»

Singletary به چهار فقره تلاش برای قتل درجه یک، یک فقره داشتن سلاح گرم توسط یک جنایتکار و دو مورد حمله با سلاح مرگبار به قصد کشتن یا ایجاد جراحت جدی تحت تعقیب است.

به گفته ایستگاه عضو WFAE، مقامات او را با قد 6 فوت و 2 اینچ با موهای سیاه و چشمان قهوه ای و وزن حدود 225 پوند توصیف می کنند.

به گزارش WSOC-TV، سینگلتری قبلاً در انتظار محاکمه به اتهامات جنایت در مورد یک حادثه در دسامبر 2022 بود که در آن او ظاهراً با یک پتک به سر دوست دخترش کتک زد و او را از خروج از آپارتمانش منع کرد تا زمانی که او شواهد را تمیز کند.

پلیس می گوید هر کسی که اطلاعاتی در مورد تیراندازی یا محل اختفای سینگلتری دارد باید با 911، کارآگاه آنها با شماره 704-866-3300 یا Crime Stoppers of Gaston County، که تا سقف 1000 دلار برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری او شود، تماس بگیرد.

“چرا به من و بابام شلیک کردی؟”

رسانه های محلی قربانیان این تیراندازی را کینزلی وایت 6 ساله و والدینش ویلیام وایت و اشلی هیلدربراند شناسایی کرده اند.

همسایه ها به WSOC-TV گفتند که چند کودک جوان در حال بازی بسکتبال بودند که توپ آنها به حیاط سینگلتری رسید. او در خیابان دوید و به سمت همسایه شلیک کرد و قبل از اینکه به وایت که بیرون در حیاطش مشغول بازی بود نزدیک شود.

او قبل از اینکه اسلحه خود را به سمت پدرش که برای محافظت از او دویده بود، به صورت وایت شلیک کرد. گاستون گازت گزارش می دهد که یک گلوله نیز به آرنج هیلدربراند اصابت کرده است.

اعضای خانواده به روزنامه گفتند که سینگلتری را در حال “تعقیب” ویلیام دیدند که با خونریزی روی زمین افتاد و با آسیب کبدی در بیمارستان بستری شد.

کینزلی پس از اینکه پزشکان قطعات گلوله را از گونه او خارج کردند (و یک آب نبات آلموند جوی به او دادند) از اورژانس مرخص شد.

روز بعد، مهدکودک در حالی که دست پدربزرگش را گرفته بود، با روزنامه گازت صحبت می کرد و گفت که حالش کمی بهتر شده است. او افزود که آنها حتی مرد را نمی شناختند.

“چرا به من و بابام شلیک کردی؟” او گفت. “تو سعی کردی به پدر یک بچه شلیک کنی.”

مادربزرگ کینزلی، کارولین هیلدربراند، گفت که از زمانی که سینگلتری چندین هفته قبل به محله نقل مکان کرد، مشکلاتی وجود داشت و او “بچه ها را ناسزا گفت” و “آنها را از حیاطش بیرون کرد.” و خانواده آنها مشتاق هستند که او را به دست عدالت بسپارند.

او افزود: “من معتقدم که او من و شوهرم را هم می گرفت.” فقط گلوله هایش تمام شد.»

یک تیراندازی دیگر در پاسخ به یک اشتباه

این چهارمین حادثه پرمخاطب در کمتر از یک هفته است که در آن اشتباهات آشکار با شلیک گلوله مواجه می شود.

رالف یارل نوجوان پس از زدن زنگ اشتباه در میسوری مورد اصابت گلوله قرار گرفت و مجروح شد. کایلین گیلیس، 20 ساله، هنگامی که ماشین دوستانش به خیابان اشتباهی در شمال نیویورک رسید، به ضرب گلوله کشته شد. و دو تشویق کننده دبیرستانی در تگزاس زخمی شدند که یکی از آنها وخیم است، زیرا یکی پس از تمرین تصادفاً سوار ماشین اشتباهی شد.

آلیسون اندرمن، مشاور ارشد و مدیر سیاست محلی در مرکز حقوقی گیفوردز برای جلوگیری از خشونت با اسلحه، می‌گوید «تیراندازی‌های ناشی از خشم» در حال افزایش است، اگرچه هنوز نسبتاً نادر است.

او می‌گوید که اطلاعات مربوط به این نوع تیراندازی از گزارش‌های رسانه‌ها، داده‌های نظرسنجی و بیانیه‌های اجرای قانون به دست می‌آید زیرا هیچ مخزن ملی وجود ندارد. او می‌گوید داده‌ها در سطح محلی جمع‌آوری می‌شوند و هیچ سیستم یکنواختی برای اشتراک‌گذاری آن‌ها وجود ندارد نسخه صبح.

این تحقیق در مورد اینکه چرا مردم در این موقعیت‌ها احساس می‌کنند تحریک شده یا توجیه می‌شوند، چه می‌گوید؟ اندرمن به تلاقی عواملی در چند سال گذشته اشاره می‌کند، از جمله افزایش مالکیت اسلحه، «تضعیف مداوم» قوانین اسلحه در بسیاری از ایالت‌ها و «روایت ترس» صنعت اسلحه که مردم را تشویق می‌کند همیشه برای خود مسلح شوند. -دفاع

او می‌گوید نتیجه این است که «مردم از اسلحه به صورت تهاجمی استفاده می‌کنند، نه دفاعی، و به تحریک یک مو».

بر اساس نظرسنجی KFF که اوایل این ماه منتشر شد، بیش از نیمی از آمریکایی ها در زندگی شخصی خود با خشونت با سلاح گرم برخورد کرده اند.