پلیس می گوید زوج ناپدید شده احتمالاً پس از ربوده شدن کاتاماران در کارائیب کشته شده اند:


قایق بادبانی “Simplicity” که مقامات می گویند توسط سه زندانی فراری با دو سرنشین ربوده شد، روز جمعه در پایگاه خدمات گارد ساحلی سنت وینسنت و گرنادین ها در Calliaqua، در Calliaqua، سنت وینسنت، لنگر انداخته است.

Kenton X. شانس / AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

Kenton X. شانس / AP


قایق بادبانی “Simplicity” که مقامات می گویند توسط سه زندانی فراری با دو سرنشین ربوده شد، روز جمعه در پایگاه خدمات گارد ساحلی سنت وینسنت و گرنادین ها در Calliaqua، در Calliaqua، سنت وینسنت، لنگر انداخته است.

Kenton X. شانس / AP

سن خوان، پورتوریکو – پلیس روز دوشنبه گفت، یک زوج آمریکایی که هفته گذشته در دریای کارائیب توسط سه زندانی فراری ربوده شد، گمان می‌رود مرده‌اند و احتمالاً به داخل اقیانوس پرتاب شده‌اند.

گزارش های پلیس در گرانادا و سنت وینسنت و گرنادین ها ضربه ای بود به کسانی که به طور مستقل به جستجوی رالف هندری و کتی براندل کمک می کردند و امیدوار بودند که آنها زنده باشند.

دان مک کنزی، کمیسر نیروی پلیس سلطنتی گرانادا، در یک کنفرانس خبری گفت که این سه زندانی در 18 فوریه از ایستگاه پلیس سنت جورج جنوبی فرار کردند. او گفت که آنها روز بعد کاتاماران Simplicity را ربودند و سپس به سنت وینسنت رفتند، جایی که چهارشنبه گذشته دستگیر شدند.

مک کنزی گفت: “اطلاعات نشان می دهد که در حین سفر بین گرانادا و سنت وینسنت، آنها سرنشینان را از بین برده اند.”

مک‌کنزی گفت که او هیچ مدرک قاطعی دال بر مرده بودن این زوج ندارد اما به احتمال کم آنها زنده بودن را ذکر کرد.

ساعاتی بعد، سخنگوی اصلی نیروی پلیس سلطنتی سنت وینسنت و گرنادین ها ویدئویی را منتشر کرد و گفت که در حالی که هیچ جسدی پیدا نشده است، بر اساس تحقیقات تاکنون این زوج مرده فرض می شوند.

پلیس از علائم خشونت در قایق متروکه خبر می دهد

جونیور سیمونز، سخنگوی جونیور سیمونز در این بیانیه کوتاه گفت که مظنونان به دلیل چندین عمل مجرمانه از جمله “آسیب بدنی به زوج” تحت بازجویی قرار گرفتند. او گفت که در قایق این زوج که در سنت وینسنت رها شده بود، نشانه هایی از خشونت وجود داشت.

وی گفت: «چندین اقلام روی عرشه و داخل کابین پراکنده شده بود و یک ماده قرمز رنگ شبیه خون در داخل هواپیما دیده شد.

انجمن غیرانتفاعی قایقرانی سالتی داگ گفته است که هندری و براندل “کروزنوردان کهنه کار” و اعضای قدیمی انجمن بودند و آنها را “خونگرم و توانا” خواند.

گفته می‌شود که این زوج با قایق بادبانی در رالی کارائیب سال گذشته از همپتون، ویرجینیا، به آنتیگوا رفته بودند و زمستان را در حال گذراندن سفر دریایی در شرق کارائیب بودند.

پسر هندری و پسر براندل بلافاصله پیامی را برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

یک صفحه GoFundMe که برای جمع آوری پول برای خانواده این زوج ایجاد شده است، اشاره می کند که برندل اخیراً برای اولین بار مادربزرگ شده است و جامعه قایقرانی با اتفاقی که رخ داده است “در هم شکسته” شده است.

در این صفحه آمده است: «کتی و رالف، ماجراجویان باتجربه، دوران بازنشستگی خود را با کشتی سواری در Simplicity گذراندند، تابستان‌ها را در نیوانگلند گذراندند و گرمای زمستان‌های کارائیب را در آغوش گرفتند.

مک کنزی، کمیسر پلیس گرانادا، گفت که یک تیم پنج نفره برای کمک به تحقیقات به سنت وینسنت فرستاده شد.

مک‌کنزی و دیگر مقامات پلیس پس از اعلامیه کوتاه خود در روز دوشنبه، از رسانه‌های محلی سؤال کردند، از جمله یکی از خبرنگاران که پرسید: «واقعاً چه کسی مقصر این شکست عظیم در نگه داشتن این زندانیان تحت کنترل (نیروی پلیس سلطنتی گرانادا) است. که اکنون منجر به این فاجعه شده است؟”

فرار زندانیان در حال بررسی است

مک کنزی گفت که پلیس تحقیقاتی را در مورد این فرار آغاز کرده است و در حال بررسی این است که آیا این “یک نقص سیستم” بوده است یا “لغزش”.

وی گفت: «همه جوانب این تحقیقات روی میز است» و افزود که پایگاه پلیسی که این سه مرد در آن نگهداری می‌شوند «ایمنی کافی برای جلوگیری از وقوع چنین حادثه‌ای دارد».

وقتی خبرنگار پرسید که چرا سه مرد دستگیر شده به جای زندان در یک سلول نگهداری می‌مانند، وانی کورون، دستیار کمیسر پلیس، گفت که این افراد ابتدا باید به یک قاضی مراجعه کنند که تصمیم می‌گیرد وثیقه صادر کند یا دستور بازداشت آنها را بدهد.

زندانیان فراری، تروون رابرتسون، یک مرد بیکار 19 ساله. ابیتا استانیسلاوس، کشاورز 25 ساله؛ و ران میچل، ملوان 30 ساله؛ چند ماه پیش به یک فقره سرقت با خشونت متهم شدند. پلیس گرانادا گفت که میچل همچنین به یک مورد تجاوز جنسی، سه مورد تلاش برای تجاوز جنسی و دو مورد حمله ناشایست و ایجاد آسیب متهم شده است.

سیمونز گفت که این سه مرد روز دوشنبه در دادگاه سنت وینسنت حاضر شدند و به چهار مورد از اتهامات مربوط به مهاجرت، از جمله ورود به جزیره به عنوان “مهاجر ممنوع” بدون پاسپورت، اقرار کردند. آنها قرار است در ماه مارس به این اتهامات محکوم شوند.