ناظر نیوجرسی پس از اظهار نظر رسانه ها در مورد خودکشی دانش آموز استعفا داد: NPR


رئیس سابق منطقه مدرسه منطقه ای مرکزی، تریانتافیلوس پارلاپانیدس، سمت چپ، و رئیس شورای آموزش، لوئیس تومینارو، در جلسه هیئت مدیره در 17 مارس 2022 به سخنرانان گوش می دهند.

ژان میکل/شبکه ​​USA TODAY از طریق شرکت رویترز


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

ژان میکل/شبکه ​​USA TODAY از طریق شرکت رویترز


رئیس سابق منطقه مدرسه منطقه ای مرکزی، تریانتافیلوس پارلاپانیدس، سمت چپ، و رئیس شورای آموزش، لوئیس تومینارو، در جلسه هیئت مدیره در 17 مارس 2022 به سخنرانان گوش می دهند.

ژان میکل/شبکه ​​USA TODAY از طریق شرکت رویترز

اگر شما یا شخصی که می شناسید ممکن است به خودکشی فکر کنید، با این شماره تماس بگیرید خط زندگی خودکشی و بحران 988 با شماره گیری 9-8-8 یا خط متن بحران با ارسال پیامک HOME به 741741.

یکی از سرپرستان نیوجرسی پس از گفتن اطلاعات شخصی یک دانش آموز 14 ساله دبیرستانی که اوایل ماه جاری بر اثر خودکشی جان خود را از دست داد به یک رسانه خبری استعفا داد.

خانواده او می‌گویند آدریانا کوچ در 3 فوریه، تنها چند روز پس از ضرب و شتم او در مدرسه توسط دانش‌آموزانش در حالی که دیگران این حمله را به صورت ویدئویی ضبط کردند، درگذشت.

مرگ دانشجوی سال اول موجی از اعتراضات را در منطقه مدرسه منطقه ای مرکزی در امتداد ساحل جرسی برانگیخت. این همچنین سوالاتی را در مورد پاسخ منطقه و اینکه آیا دولت به اندازه کافی برای جلوگیری از قلدری انجام داده است برانگیخت.

پدر او، مایکل کوچ، در شبکه های اجتماعی و در مصاحبه های رسانه ای گفته است که قلدری باعث شده دخترش جان خود را بگیرد. او مدیران مدارس را به خاطر کم کاری برای جلوگیری از رفتارهای توهین آمیز سرزنش کرد.

کوچ به NBC نیویورک گفت: «آنها به طور مطلق از محافظت از فرزندان ما خودداری می کنند. “منظورم این است که چرا کسی می خواهد بچه های خود را به آنجا بفرستد؟”

آدریانا کوچ در تولدو، اوهایو به دنیا آمد و خانواده‌اش اغلب به آنجا نقل مکان می‌کردند، زیرا پدر کوچ در ارتش بود. آنها هفت سال پیش به Bayville، NJ نقل مکان کردند. به گفته خانواده اش، کوچ یک عاشق طبیعت بود که حیوانات را می پرستید. او همچنین از کمک به کودکان معلول، دویدن با برادرانش و سایر فعالیت های خارج از منزل لذت می برد.

سرپرست بلافاصله پس از اظهارنظر در مطبوعات استعفا داد

روز جمعه، تریانتافیلوس پارلاپانیدس، ناظر ناحیه مدرسه مرکزی منطقه ای، در ایمیلی به دیلی میل گفت که به کوچ مشاوره در مورد مواد مخدر در مدرسه ارائه شده بود، اما پدرش خدمات مدرسه را رد کرده بود.

یک روز بعد، شورای آموزش و پرورش منطقه اعلام کرد که استعفای پارلاپانیدس را پذیرفته است.

مایکل کوچ قبلاً به دیلی میل گفته بود که او و همسرش از مدرسه کمک گرفته بودند زیرا آدریانا با یک قلم ویپ ماری جوانا می کشید.

کوچ در پاسخ به ایمیل های پارلاپانیدس به روزنامه گفت: “من نمی دانم چگونه به این انحراف دیوانه کننده پاسخ دهم.”

در بیانیه‌ای در وب‌سایت این منطقه آمده است که “خانواده منطقه مرکزی همچنان در غم از دست دادن یکی از فرزندانمان عزادار هستند” و “همه ما برای خانواده و عزیزان و کل جامعه خود دعا می‌کنیم.”

دادستانی اوشن کانتی چهار نوجوان را در این پرونده متهم کرده است – یکی به ضرب و شتم شدید، دو نفر به توطئه برای ارتکاب حمله شدید و یک نفر به آزار و اذیت. به هر چهار نوجوان و سرپرستان آنها نسخه هایی از شکایات آنها تحویل داده شد و تا زمان حضور در دادگاه در آینده آزاد شدند.

دادلی کانتی اوشن، بردلی دی. بیلهیمر، در ایمیلی به NPR گفت که با دانش‌آموزانی که هفته گذشته در مدرسه معترض بودند صحبت کرد و به آنها پیشنهاد داد که در مورد نگرانی‌هایشان با آنها بنشیند. بیلهیمر همچنین گفت که با مقامات منطقه مدرسه – از جمله پارلاپانیدس قبل از استعفا – ملاقات کرده است تا در مورد چگونگی واکنش بهتر منطقه به حوادث مدرسه و ارائه برنامه‌ها و خدماتی که نیازهای دانش‌آموزان را برآورده می‌کند، بحث کند.

روز شنبه، فرماندار نیوجرسی، فیل مورفی و همسرش تسلیت گفتند به دوستان و خانواده کوچ. مورفی گفت: “هر دانش آموزی باید احساس امنیت و حمایت کند بدون توجه به جایی که هستند.”

حوزه مدارس منطقه مرکزی اعلام کرد این است اکنون در حال ارزیابی تمام اتهامات فعلی و گذشته در مورد قلدری و اینکه با وزارت آموزش ایالتی برای بررسی سیاست های ضد قلدری خود تماس گرفته است.