طوفان آخر هفته به خشکسالی برف در بخش‌هایی از شمال شرق پایان می‌دهد و طوفان بزرگ‌تری در راه است:


مردم در حالی که روز شنبه در شهر نیویورک برف می بارد از منهتن پایین می روند.

اسپنسر پلات/گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

اسپنسر پلات/گتی ایماژ


مردم در حالی که روز شنبه در شهر نیویورک برف می بارد از منهتن پایین می روند.

اسپنسر پلات/گتی ایماژ

در حالی که نیوانگلند خود را برای برف بعدی روز یکشنبه آماده می کرد، یک طوفان زمستانی در بخش هایی از شمال شرقی ایالات متحده رخ داد. این فقط پیش نمایشی است از آنچه پیش بینی می شود طوفان شدیدتر و گسترده تر در روزهای آینده باشد، با پتانسیل بارش برفی که در سال های گذشته در چندین شهر منطقه دیده نشده است.

رکورد برف در مرکز پنسیلوانیا

پنسیلوانیا مرکزی که قرار بود تا عصر شنبه بیشترین میزان بارش برف در ایالت را ببارد، به پایان رسید. رکورد خشکسالی برفی 346 روزه تا بعد از ظهر به گزارش سرویس هواشناسی ملی، شهر هالی‌دیزبورگ، بین پیتسبورگ و کالج ایالتی، بیشترین بارش برف را در 24 ساعت گذشته با ارتفاع 7.5 اینچ به ثبت رسانده است.

الف گفت که شرایط خطرناک سفر بر بسیاری از منطقه تأثیر گذاشته است مشاوره بعد از ظهر NWS، جاده های پر ازدحام. وزارت حمل و نقل پنسیلوانیا از مردم خواست تا سفرهای غیرضروری را به تعویق بیندازند.

پیش‌بینی می‌شود بارش‌های مداوم برف در سراسر استان از شنبه شب به سرعت کاهش یابد. یکشنبه می تواند شاهد برف طولانی باشد.

وزش بادهای خشکی در منطقه آتلانتیک میانه احتمالاً صبح یکشنبه باعث سیل خفیف می شود.

برف سنگین روز یکشنبه شمال شرق را فرا گرفت

NWS در توصیه‌ای شنبه شب اعلام کرد، با جابه‌جایی برف به سمت شمال شرق تا بعد از ظهر یکشنبه، کوه‌های آپالاچی، شمال شرق داخلی و نیوانگلند ممکن است تا یک فوت برف در چندین منطقه مشاهده شود. دامنه‌های برکشایر، ووستر هیلز و بخش‌هایی از شمال شرقی ماساچوست ممکن است به 15 اینچ برسد.

افزودن وزش بادهای تند به میزان بارش برف سنگین 1 تا 2 اینچ در ساعت به سرعت جاده های منطقه را پوشیده از برف می کند و دید محدود و شرایط خطرناک سفر را ایجاد می کند. پیش بینی ها انتظار قطع برق و آسیب درختان را به ویژه در جنوب نیوانگلند دارند.

بوستون بزرگ بین 6 تا 8 اینچ را می دید. آخرین بزرگترین طوفان برفی شهر در اواخر فوریه 2022 بود که 8 اینچ بارید.

ممکن است تا پنج اینچ در بریجپورت، کانن سقوط کند، جایی که شهردار جو گانیم به ساکنان توصیه کرد تا چند روز آینده در خانه بمانند.

او در یک کنفرانس مطبوعاتی عصر شنبه گفت: “این بزرگترین طوفان مورد انتظار ما در دو سال اخیر است.”

چندین شهر در حال اجرای ممنوعیت پارکینگ هستند تا به برف‌روب‌ها و امدادگران اولیه اجازه دسترسی به جاده‌ها را بدهند.

یک طوفان بزرگتر می تواند به زودی غرب میانه و شمال شرق را درنوردد

به گفته NWS، پس از آرامش روز دوشنبه، طوفان بزرگ دیگری که در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه پیش‌بینی می‌شود، برف، یخ، سیل باران و بادهای شدید را تهدید می‌کند.

بخش‌هایی از دشت‌ها و غرب میانه می‌توانند شاهد شرایط کولاک باشند که از دوشنبه شب شروع می‌شود، قبل از اینکه طوفان به سمت شمال شرقی تا چهارشنبه حرکت کند.