طوفان های بزرگ شمال شرق حداقل 5 کشته برجای گذاشت:


مسابقه Crayon 301 NASCAR Cup Series در نیوهمپشایر موتور اسپیدوی در لودون (تصویر) یکشنبه لغو شد و به دلیل آب و هوای نامناسب تا دوشنبه به تعویق افتاد.

استیون سن / AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

استیون سن / AP


مسابقه Crayon 301 NASCAR Cup Series در نیوهمپشایر موتور اسپیدوی در لودون (تصویر) یکشنبه لغو شد و به دلیل آب و هوای نامناسب تا دوشنبه به تعویق افتاد.

استیون سن / AP

حداقل پنج مردم پنسیلوانیا پس از بارش شدید باران در شامگاه شنبه جان باختند که باعث سیل ویرانگر شد و ساکنان و رانندگان را غافلگیر کرد.

بخشی از یک گروه بود رعد و برق شدید تا شدید شمال شرق را فرا می گیرد، میلیون ها نفر از مریلند تا مین را تحت تاثیر قرار داده است.

مقامات در Upper Makefield Township، واقع در امتداد رودخانه Delaware در حدود 30 مایلی شمال فیلادلفیا، صبح یکشنبه گفتند که سه نفر پس از “بردن” توسط آب های سیل جان خود را از دست دادند. آنها بعداً گفتند که دو جسد دیگر پیدا شده است که مجموع قربانیان را به پنج نفر رساند.

این شهرک در یک پست فیسبوکی گفت: “این یک حادثه تلفات جمعی است که ما قبلاً مشابه آن را ندیده بودیم.”

دو کودک همچنان مفقود هستند: یک دختر 2 ساله و برادر 9 ماهه اش.

بچه‌ها عضوی از خانواده‌ای از چارلستون، SC بودند که به ملاقات دوستان و خانواده در آن منطقه می‌رفتند. خانواده در حال رانندگی به سمت یک باربیکیو بودند که در سیل ناگهانی گرفتار شدند.

پدر توانست پسر 4 ساله خود را به محل امن برساند، اما مادر، مادربزرگ و دو فرزند کوچکترش زیر آب رفتند. مقامات روز یکشنبه گفتند که مادر فوت کرد اما مادربزرگ زنده ماند و در یک بیمارستان محلی مداوا شد.

امدادگران اورژانس در Upper Makefield به جست و جوی “زمین بسیار سخت” در روز یکشنبه ادامه دادند و مقامات به ساکنان هشدار دادند که از برخی جاده های پر از آوار اجتناب کنند.

باران های شدید شمال شرقی را که قبلاً توسط طوفان های اخیر خیس شده بود، فرو می نشاند

به گزارش سرویس آب و هوای ملی، بیش از 40 میلیون نفر در سراسر شمال شرق در معرض خطر متوسط ​​بارندگی بیش از حد در روز یکشنبه قرار داشتند، زیرا طوفان های بزرگ مناطق مترو فیلادلفیا، نیویورک، هارتفورد و بوستون و فراتر از آن را زیر گرفت.

پیش‌بینی‌ها می‌گویند که انتظار می‌رود در بخش‌هایی از لوئیزیانا، و همچنین مناطق جنوبی می‌سی‌سی‌پی و آلاباما، یک خوشه رعد و برق شدید یکشنبه شب بیفتد.

مقامات می گویند برخی از مناطق منطقه که در 10 روز گذشته شاهد بارش شدید باران بوده اند، ممکن است از قبل دارای “خاک های اشباع و حساس” باشند، که می تواند احتمال وقوع سیل ناگهانی ناشی از طوفان های آخر هفته را افزایش دهد.

آ ساعت گردباد در حال اجرا بود بعد از ظهر یکشنبه برای بخش هایی از کانکتیکات، مین، ماساچوست، نیوهمپشایر، نیویورک و رود آیلند. حداقل یکی بود هشدار گردباد در پنسیلوانیا و همچنین هشدار سیل ناگهانی برای بخش‌هایی از پنسیلوانیا، نیوجرسی و دلاور.

ورمونت خود را برای بارندگی شدیدتر آماده می کرد زیرا هنوز در حال بهبودی از سیل های مخربی است که کمتر از یک هفته پیش در سراسر ایالت رخ داد.

فرماندار فیل اسکات گفت: «تیم من و من به نظارت بر وضعیت ادامه می دهیم، زیرا باران بیشتری در ورمونت می بارد. در یک توییت گفت. “امروز هشدارهای سیل ناگهانی در سراسر ایالت وجود دارد. هوشیار باشید و آماده باشید.”

به دلیل آب و هوای شدید، توقف‌های زمینی در چندین فرودگاه بزرگ در سراسر شمال شرقی بعدازظهر یکشنبه اعمال شد، از جمله نیوآرک لیبرتی بین‌المللی، جان اف کندی بین‌المللی، لاگاردیا و بوستون لوگان بین‌المللی.

به گفته وب سایت ردیابی پرواز FlightAware، بیش از 1600 پرواز در ایالات متحده یکشنبه لغو شد و بیش از 8500 پرواز با تاخیر انجام شد.

جولیانا کیم از در این گزارش مشارکت داشت.