سواران ترن هوایی در کراندون، ویس، ساعت ها سر به زیر مانده بودند:


ویدئوهای ارسال شده در رسانه های اجتماعی نشان می دهد که اپراتورهای سواری به شدت در تلاش برای آزاد کردن ترن هوایی گیر کرده Fireball در کراندون، ویس هستند.

اسکرین شات توسط /Videos توسط Scott Brass


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

اسکرین شات توسط /Videos توسط Scott Brass


ویدئوهای ارسال شده در رسانه های اجتماعی نشان می دهد که اپراتورهای سواری به شدت در تلاش برای آزاد کردن ترن هوایی گیر کرده Fireball در کراندون، ویس هستند.

اسکرین شات توسط /Videos توسط Scott Brass

یک تفریح ​​تابستانی در روز یکشنبه به یک کابوس جدی تبدیل شد، زیرا یک ترن هوایی در هوا خراب شد و هشت مسافر را برای چند ساعت وارونه به دام انداخت.

طبق بیانیه مطبوعاتی مشترک آتش نشانی محلی و جوخه نجات، گلوله آتشین نوسانی در فستیوال Forest County در کراندون، ویس، از حلقه عمودی خود به پایین می لغزید که به طور غیرمنتظره ای به دلیل نقص مکانیکی متوقف شد.

پرسنل اورژانس در عرض 15 دقیقه به محل حادثه اعزام شدند، اما برای تکمیل امداد و نجات نیاز به درخواست تجهیزات ویژه از جمله سه کامیون نردبانی از شهرهای مجاور داشتند. یک کامیون با قابلیت بالا آمدن بیش از 100 فوت تقریباً 45 دقیقه طول کشید تا به صحنه برسد.

یک آتش نشان خارج از وظیفه با آموزش تخصصی امداد با طناب در جشنواره حضور داشت و به خدمه محلی در مورد گزینه های احتمالی مشاوره داد.

سازمان آتش نشانی گفت: با توجه به مکانیسم رهاسازی تجهیزات ایمنی روی خودروهای فردی، همه افراد داخل خودرو باید قبل از رهاسازی تجهیزات ایمنی به درستی ایمن شوند.

پیچیدگی عملیات به این معنی بود که اولین مسافر تا ساعت 3:20 بعد از ظهر سی تی، تقریباً دو ساعت پس از گیر افتادن اولین بار، به سلامت روی زمین محکم برنگشت. یک ساعت و 40 دقیقه دیگر طول کشید تا همه مسافران باقی مانده نجات پیدا کنند.

ویدئوهای منتشر شده در رسانه های اجتماعی نشان می دهد که کارگران کارناوال در حال ساییدن روی فلز هستند و در حالی که آتش نشانان روی نردبان ها با آرامش با مسافران معلق صحبت می کردند، به شدت در تلاش برای باز کردن چسب ترن هوایی هستند.

اسکات براس، یکی از مسافران کارناوال که عملیات نجات را تماشا می کرد، در پیامی در شبکه اجتماعی به گفت که به نظر می رسد پنج نفر از مسافران کودک باشند.

براس گفت که یکی از آنها، یک دختر، به امدادگران گفت که ابتدا بند یک مرد مسن را باز کنند، زیرا او به وضوح در حال تقلا بود و به نظر می رسید در یک نقطه از حال رفته است.

براس گفت: «آن دختر کوچولو قطعاً شایسته مدال شجاعت است.

به محض حضور در زمین، تیم هایی از مجموع 9 آمبولانس به مسافران پیشنهاد درمان دادند. به گفته سازمان آتش نشانی، یکی از بیماران به بیمارستان نزدیک منتقل شد.

علت خرابی مکانیکی سواری هنوز مشخص نیست. اپراتور به خدمه امداد محلی گفت که سواری در محل توسط مقامات دولتی بازرسی شده است، همانطور که رویه ایمنی استاندارد است.

این حادثه تنها چند روز پس از آن رخ داد که یک ترن هوایی 325 فوتی در کارولینای شمالی برای تعمیرات شوم بسته شد. بازدیدکنندگان شهربازی کاروویندز گزارش داده بودند که شکافی را در یکی از تیرهای تکیه گاه فولادی آن مشاهده کرده اند که باعث می شود با چرخش شدید اتومبیل ها با حداکثر سرعت، پرتو تکان بخورد و تاب بخورد.