بریتنی گرینر دوباره با Phoenix Mercury: NPR قرارداد امضا کرد


دایانا تاوراسی، نگهبان فینیکس مرکوری، هم تیمی چپ، بریتنی گرینر در جریان بازی بسکتبال WNBA در سال 2014 در فینیکس. یک منبع به AP گفت که گرینر قصد دارد با قراردادی یک ساله به مرکوری بازگردد.

مت یورک/AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

مت یورک/AP


دایانا تاوراسی، نگهبان فینیکس مرکوری، هم تیمی چپ، بریتنی گرینر در جریان بازی بسکتبال WNBA در سال 2014 در فینیکس. یک منبع به AP گفت که گرینر قصد دارد با قراردادی یک ساله به مرکوری بازگردد.

مت یورک/AP

بریتنی گرینر به ققنوس عطارد بازگشته است.

گرینر که بازیکن آزاد بود، طبق گفته یک فرد آشنا با مرکوری، قراردادی یک ساله دوباره با مرکوری امضا کرد. این شخص روز شنبه به شرط ناشناس ماندن با آسوشیتدپرس صحبت کرد زیرا هیچ اطلاعیه ای اعلام نشده است.

گرینر 32 ساله در ماه دسامبر پس از بازگشت از مصیبت ده ماهه خود در روسیه که شامل مدتی در زندان روسیه بود، در پستی در رسانه های اجتماعی گفته بود که به فینیکس بازخواهد گشت. گرینر یک سال پیش در فرودگاهی در خارج از مسکو به اتهام نگهداری مواد مخدر دستگیر شده بود و در ماه دسامبر در تبادل زندانیان در سطح بالا به خانه آورده شد.

این مرکز 6 فوت 9 آخرین بار در سال 2021 برای مرکوری بازی کرد و به این تیم کمک کرد تا به فینال WNBA برسد. او در آن فصل میانگین 20.5 امتیاز و 9.5 ریباند به دست آورد.

وب سایت “Her Hoops Stats” اولین کسی بود که قرارداد گرینر را گزارش کرد.

گرینر که در سال 2013 توسط مرکوری شماره 1 درفت شد، روز شنبه در فهرست فونیکس در وب سایت WNBA قرار گرفت.

از زمانی که گرینر از روسیه به خانه بازگشته است، به استثنای حضور در Super Bowl، Phoenix Open و رویداد MLK Day در فینیکس، جایی که او زندگی می کند، از کانون توجه عمومی خارج شده است.

او در اوایل این ماه از یک کمپ آموزشی بسکتبال ایالات متحده صرف نظر کرد، اما سازمان به صراحت اعلام کرد که می تواند تمام زمان مورد نیاز خود را صرف تصمیم گیری کند که آیا می خواهد دوباره برای ایالات متحده بازی کند یا خیر.

WNBA گفته است که پس از امضای قرارداد، به دریافت اقامتگاه‌های ویژه سفر گرینر، مانند پروازهای چارتر، رسیدگی خواهد کرد.

کتی انگلبرت، کمیسر WNBA در اوایل این ماه به AP گفت: “ما از موقعیت منحصر به فرد BG بسیار آگاه هستیم.” ما در حال برنامه‌ریزی بوده‌ایم و با کارشناسان امنیتی، طرف BG، طرف ما، درباره آن فکر کرده‌ایم. زمانی که او با یک تیم قرارداد امضا کرد، زمان مناسب برای اظهار نظر در مورد آن را پیدا خواهیم کرد.»

اوایل روز شنبه، مرکوری با دیانا تاوراسی قراردادی چند ساله امضا کرد. بهترین گلزن تاریخ WNBA از زمانی که در سال 2004 به عنوان شماره 1 درفت توسط این تیم انتخاب شد، تنها با مرکوری بازی کرده است.