یک افسانه شیکاگو که فروشگاه ساندویچ گوشت گاو ایتالیایی اش الهام گرفته از “خرس” بود، درگذشت:


جوزف زوچرو، که در سال 2008 تصویر شده است، اثر خود را در شیکاگو به جا گذاشت.

Scott J. Ferrell/CQ-Roll Call, Inc از طریق Getty Imag


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

Scott J. Ferrell/CQ-Roll Call, Inc از طریق Getty Imag


جوزف زوچرو، که در سال 2008 تصویر شده است، اثر خود را در شیکاگو به جا گذاشت.

Scott J. Ferrell/CQ-Roll Call, Inc از طریق Getty Imag

او کیست؟ جوزف زوچرو یکی از بنیانگذاران مستر بیف بود، یکی از محصولات اصلی در محله ریور نورث شیکاگو که برای سرو ساندویچ‌های گوشت گاو ایتالیایی، طرفدارانی پیدا کرده بود. او بر اساس آگهی ترحیم او در اول مارس به طور غیر منتظره درگذشت. او 69 سال داشت.

  • زوچرو و برادرش، دومینیک، این تجارت را در اواخر دهه 1970 آغاز کردند و به عنوان یک نقطه کلاسیک برای تخصص ایتالیایی-آمریکایی شهرت پیدا کردند.
  • ساندویچ گوشت گاو اصلی آنها از مهاجران ایتالیایی در اوایل قرن بیستم تهیه شد که به دلیل قیمت فقط می توانستند قطعات کمتر گاو را بخرند. آنها دریافتند که پختن این قطعات کمتر مورد توجه برای مدت طولانی تر، محصول نهایی فوق العاده لطیفی را ارائه می دهد.
  • پسر زوکرو، کریستوفر، قبلا WBEZ قدیمی داشته است، برخی از اجزای حیاتی برای یک ساندویچ گوشت گاو ایتالیایی وجود دارد: تکه‌های گوشت گاو آرام پخته، یک غذای ایتالیایی به نام جیاردینیرا، نان خوب، و انواع بافت‌های قابل تنظیم.

https://www.youtube.com/watch?v=y-cqqAJIXhs

خرس تریلر.

یوتیوب

آیا روزنامه نگاری بیشتری در مورد افرادی که تأثیرگذار بوده اند می خواهید؟ گوش کن به این را در نظر بگیرید قسمت در مورد کالین کپرنیک

چه چیز بزرگی است؟ بند ساندویچی مورد علاقه Zucchero مورد توجه قرار گرفت و الهام بخش بسیاری از افراد دور و دراز شد.

  • نمایش موفق FX در سال 2022 خرسبا بازی جرمی آلن وایت در نقش سرآشپز جوانی که تلاش می‌کند ساندویچ‌فروشی شکست خورده خانواده‌اش در شیکاگو را حفظ کند، مستقیماً از آقای بیف الهام گرفت. این شامل نمایش ایجاد مجموعه بر اساس رستوران بود.
  • جوزف زوچرو سال گذشته به گفت که محبوبیت این سریال که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، منجر به افزایش تجارت برای آقای بیف نیز شد.
  • آقای بیف پیوندهای دیگری نیز با نمایش بیز دارد: جی لنو به اشتراک گذاشته است که به عنوان یک استندآپ کمدین در حال مبارزه، در ماشینش در پارکینگ رستوران می خوابد. این فروشگاه اکنون عکس‌های لنو را بر روی دیوارهای خود دارد که در طول سال‌ها غذا را ستایش کرده است.

مردم چه می گویند؟

کریستوفر زوکرو، به WBEZ، در مورد هویت ساندویچ گوشت گاو ایتالیایی:

این کاملاً غذای ریشه ای ماست. این واقعاً غذای ما در اینجا در شیکاگو است، برخلاف پنیر استیک فیلی یا نیویورک – من حتی نمی دانم که آنها یک نوع ساندویچ گوشتی در نیویورک دارند یا خیر.

جوزف زوچرو در مورد کریس استورر، خالق خرس، بازسازی رستوران خود برای نمایش:

پسرم و مرد جوانی که با او بزرگ شد، کریس استورر، وقتی بچه بودند به اینجا می آمدند. می دانید، آنها بچه بودند، و من به آنها اجازه دادم در رستوران بچرخند.

آنها این را ساختند [set] داخل یک ساختمان و مرا به آنجا بردند. آنها می خواستند من آن را ببینم. و دهنم افتاد من مثل “اوه، خدای من” – یعنی از زمین تا سقف تا میز و تجهیزات.

حالا که چی؟

  • به گزارش ایتر، آقای بیف تحت رهبری دختر زوکرو، لورن، و دوستانش ادامه خواهد داد.
  • تولید فصل 2 از خرس در شیکاگو در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: