کیتلین کلارک فروش بلیط WNBA را قبل از اولین بازی خود در تب ایندیانا: افزایش داد


کیتلین کلارک، که در تصویر در حال امضای کفش های کتانی قبل از پیش نویس WNBA در دوشنبه گذشته است، به افزایش تقاضا برای فروش بلیط لیگ و پوشش تلویزیونی کمک می کند.

آدام هانگر/AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

آدام هانگر/AP


کیتلین کلارک، که در تصویر در حال امضای کفش های کتانی قبل از پیش نویس WNBA در دوشنبه گذشته است، به افزایش تقاضا برای فروش بلیط لیگ و پوشش تلویزیونی کمک می کند.

آدام هانگر/AP

کیتلین کلارک اولین بازی خود در WNBA را تا 3 می انجام نخواهد داد، زمانی که تب ایندیانا – که هفته گذشته او را به عنوان اولین درفت انتخاب کرد – اولین بازی پیش فصل خود را در تگزاس انجام داد.

اما کلارک در حال حاضر تأثیر زیادی بر لیگ دارد که به عنوان بهترین گلزن تاریخ بسکتبال کالج به آن می پیوندد.

تسلط او با جلب توجه بیشتر به آیووا هاوکیز و رشته بسکتبال زنان شناخته می شود – و به نظر می رسد “اثر کیتلین کلارک” در سطح حرفه ای ادامه یابد، اگر اعداد اولیه نشانه ای باشد.

لورا کورنتی، بنیانگذار و مدیر اجرایی Deep Blue Sports + Entertainment، گفت: «زمانی که کیتلین کلارک برای درفت WNBA اعلام کرد، بلافاصله شاهد دو برابر شدن میانگین قیمت بلیط تب ایندیانا بودیم. نسخه صبح اوایل این ماه

ما همچنین از برخی از تیم‌های مختلف در سراسر WNBA می‌شنویم که آن‌ها نیز شاهد افزایش فروش بلیت‌ها و علاقه به فروش نزدیک برای زمانی که کیتلین کلارک به شهر می‌آید، هستند.

پیراهن Clark’s Fever در اکثر اندازه‌ها در وب‌سایت Fanatics در عرض یک ساعت پس از انتخاب او در پیش‌نویس روز دوشنبه فروخته شد.

و WNBA قصد دارد 36 بازی از 40 بازی فصل عادی Fever را در شرکای پخش و پخش ملی خود نشان دهد، در مقایسه با 22 بازی در سال گذشته، زمانی که در 10 تیم از 12 تیم به پایان رسید. از سال 2015 تاکنون هیچ فصل برنده ای نداشته است.

تقاضا برای دیدن کلارک در عمل، قیمت بلیت ها را به شدت افزایش داده و تیم ها را در چندین شهر وادار کرده است که بازی های خود را به مکان های بزرگتر منتقل کنند.

هفته گذشته، واشنگتن میستکس اعلام کرد که بازی 7 ژوئن خود را در برابر تب ایندیانا از استادیوم خانگی 4200 نفری خود در دی سی به ورزشگاه 20000 نفری کپیتال وان آرنا با استناد به “تقاضای بی سابقه” منتقل می کند.

این دومین تیمی است که چنین حرکتی را در انتظار جنون Fever اعلام می کند. Last Vegas Aces گفته است که بازی 2 ژوئیه خود مقابل ایندیانا را از Michelob Ultra Arena به T-Mobile Arena منتقل می کند تا حدود 8000 هوادار دیگر را در خود جای دهد.

و در شیکاگو – جایی که Sky برگزیده‌های بالایی از جمله آنجل ریس و کامیلا کاردوسو را انتخاب کرد – هواداران از تیم درخواست می‌کنند تا بازی‌های ژوئن و آگوست خود را در برابر Fever از Wintrust Arena به مرکز بزرگ‌تر United Center منتقل کنند.

در طومار آنلاین که تا صبح دوشنبه بیش از 700 امضا داشت، آمده است: «تعداد بیشتر صندلی‌های ارزان‌تر به طرفداران کیتلین کلارک و هواداران شیکاگو اسکای اجازه می‌دهد از یک بازی عالی در مرکز شگفت‌انگیز United Center لذت ببرند».

فروشگاه تیم ایندیانا Fever در ایندیاناپولیس کالاهای کیتلین کلارک را به نمایش می گذارد. پیراهن رسمی او از بسیاری از خرده فروشان آنلاین فروخته شده است.

مایکل کانروی/AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

مایکل کانروی/AP


فروشگاه تیم ایندیانا Fever در ایندیاناپولیس کالاهای کیتلین کلارک را به نمایش می گذارد. پیراهن رسمی او از بسیاری از خرده فروشان آنلاین فروخته شده است.

مایکل کانروی/AP

طبق داده‌های سایت بلیط Gametime گزارش شده توسط ایندیانا Fever، تمام 10 بازی برتر فصل عادی WNBA در سال جاری را تشکیل می‌دهد. فوربس.

می‌گوید گران‌ترین بازی WNBA در بازار ثانویه، بازی ایندیانا در 14 ژوئیه مقابل مینه‌سوتا لینکس است که میانگین قیمت بلیت آن 615 دلار است. بازی های ماه ژوئن The Fever در برابر شیکاگو اسکای (600 دلار) و واشنگتن میستیک (530 دلار) نیز در این لیست قرار گرفتند.

بلیط اولین بازی پیش فصل تب، در برابر دالاس وینگز در آرلینگتون، تگزاس، بین 110 تا 1100 دلار بود. مدیر عامل شرکت گرگ بیب به WFAA گفت که Wings آن بازی را خیلی قبل از درفت برنامه ریزی کرده بود و پیش بینی می کرد کلارک وارد شود و اول انتخاب شود.

بیب به این نشریه گفت: «ما از سال 2020 هر ساله شاهد پیشرفت های فزاینده ای در رشد کسب و کار بوده ایم و آنچه در NCAA اتفاق افتاده است، این رشد را تسریع کرده است. “ما ساختار فروش بلیت خود را بر این اساس تنظیم کردیم و در اواخر سال تقویمی منتظر ماندیم تا با آنها به فروش برسیم تا تقاضای متوقف شده پس از پیش نویس ایجاد کنیم.”

قیمت‌های فروش مجدد بلیت‌های Fever نیز در حال افزایش است و Vivid Seats گزارش می‌دهد که از فصل گذشته تقریباً سه برابر شده است.

تقویت مالی کلارک به WNBA توجه به شکاف دستمزد طولانی مدت آن با NBA را افزایش داده است. این شکاف نتیجه تفاوت لیگ ها در درآمد، طول فصل و قراردادهای اتحادیه و سایر عوامل است.

به عنوان یک تازه کار، حقوق پایه کلارک امسال 76535 دلار و برای چهار سال کمی بیش از 338000 دلار خواهد بود – بسیار کمتر از حقوق همتایان مرد او و حداقل برخی از طلسم های NBA.

در مقابل، ویکتور ویمبانیاما، منتخب دور اول درفت 2023 در NBA، در سن آنتونیو اسپرز با دستمزد پایه بیش از 12 میلیون دلار به عنوان بخشی از قرارداد چهار ساله بیش از 55 میلیون دلار شروع به کار کرد.

این نابرابری دوباره توجه و خشم بسیاری از بینندگان را به خود جلب کرده است. حتی پرزیدنت بایدن نیز هفته گذشته در توییتی نوشت که “در حال حاضر می بینیم که حتی اگر شما بهترین باشید، زنان به سهم خود پرداخت نمی شوند.”

اما انتظار می‌رود که کلارک – که نام، تصویر و شباهت او بیش از 3 میلیون دلار ارزش گذاری شده است – از راه‌های دیگری از جمله قراردادهای تایید با شرکت‌هایی از جمله State Farm و Gatorade درآمد کسب کند. و ورزشکاران هفته گذشته گزارش داد که کلارک در حال نزدیک شدن به قراردادی با نایک به ارزش بیش از 20 میلیون دلار است که شامل یک کفش امضا است.

کلارک پس از کنفرانس مطبوعاتی چهارشنبه در ایندیاناپولیس، پیراهن Fever خود را بر تن کرد.

دارون کامینگز/AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

دارون کامینگز/AP


کلارک پس از کنفرانس مطبوعاتی چهارشنبه در ایندیاناپولیس، پیراهن Fever خود را بر تن کرد.

دارون کامینگز/AP