کنگره از تعطیلات با لیست بزرگی از کارهایی که باید انجام دهید باز می گردد:


سناتور دایان فاینشتاین، دی-کالیفرنیا، در اینجا در حال سوار شدن به آسانسور پس از رأی گیری در 14 فوریه دیده می شود. او پس از تشخیص بیماری زونا در مجلس سنا غایب بوده است.

تراشه Somodevilla/Getty Images


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

تراشه Somodevilla/Getty Images


سناتور دایان فاینشتاین، دی-کالیفرنیا، در اینجا در حال سوار شدن به آسانسور پس از رأی گیری در 14 فوریه دیده می شود. او پس از تشخیص بیماری زونا در مجلس سنا غایب بوده است.

تراشه Somodevilla/Getty Images

قانونگذاران پس از یک تعطیلی دو هفته ای با دستور کار قانونی سنگین، از جمله رسیدگی به پیامدهای افشای اسناد طبقه بندی شده اطلاعاتی ایالات متحده و بحران قریب الوقوع محدودیت بدهی، به واشنگتن دی سی بازگشتند.

در اینجا نگاهی به آنچه در بشقاب کنگره است می بینید:

مراحل بعدی بررسی نشت اسناد طبقه بندی شده اطلاعاتی

هفته گذشته، جک تکسیرا، یکی از اعضای گارد ملی هوایی ماساچوست، به عنوان مظنون به افشای اسناد طبقه بندی شده اطلاعاتی آمریکا دستگیر شد.

را واشنگتن پست ابتدا گزارش داد که این جوان 21 ساله در یک پایگاه نظامی ایالات متحده کار می کرد و اسناد طبقه بندی شده را در سکوی Discord به اشتراک گذاشت.

انتظار می‌رود سناتورها در روز چهارشنبه یک جلسه توجیهی محرمانه دریافت کنند. یکی از دستیاران دموکرات سنا به می گوید.

جک رید، رئیس کمیته خدمات مسلح سنا، افشای اطلاعات را “نقض امنیتی بزرگی که نمی‌توان اجازه داد دوباره تکرار شود” خوانده و گفت کنگره “گام‌های اصلاحی” را برخواهد داشت.

دموکرات رود آیلند در بیانیه ای گفت: «هنوز به پاسخ های بیشتری نیاز است. مسائل سیستماتیکی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد، از جمله پروتکل‌هایی برای نحوه رسیدگی به اطلاعات، فرآیند تایید امنیتی، و اینکه چگونه مقامات می‌توانند از تکرار درز اطلاعاتی مانند این جلوگیری کنند.»

مایک ترنر، رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا، گفته است که هیئت او نیز ماهیت نقض را بررسی خواهد کرد.

“این حقیقت که [Teixeira] به هیچ وجه دسترسی داشته است، که حتی او می تواند به این اسناد دسترسی داشته باشد و دانش نامناسب را به دست آورد، باید اصلاح شود، و این چیزی است که ما در کاپیتول هیل به آن خواهیم پرداخت.” به فاکس نیوز گفت.

دو سناتور پس از غیبت پزشکی به واشنگتن بازگشتند

میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا، در ماه مارس پس از سقوط در هتلی در دی سی، دچار ضربه مغزی و شکستگی دنده شد و پس از ترخیص از بیمارستان در خانه بهبود می یابد.

جان فترمن، دموکرات پنسیلوانیا نیز پس از غیبت به دلیل درمان افسردگی بالینی به کشور بازمی گردد. فترمن در ماه مه سال گذشته دچار سکته مغزی شد و بعداً یک ضربان ساز و دفیبریلاتور برای درمان ریتم نامنظم قلب کاشته شد.

یکی دیگر از مسائل پرسنل سنا به عنوان درخواست فینشتاین برای جایگزینی موقت در کمیته قضایی

سناتور دموکرات کالیفرنیا، دایان فاینستاین، 89 ساله، از اواسط فوریه تاکنون رای نداده است، زیرا او همچنان به بهبودی از زونا ادامه می دهد. برخی از همکاران دموکرات او از او خواسته اند که از سمت خود کناره گیری کند، از جمله یکی از هموطنان کالیفرنیایی، رو خانا، که به گفت: “من هیچ شغل دیگری در آمریکا نمی شناسم که در آن ماه ها نتوانید در آنجا حضور پیدا کنید. به مردم بگویید وقتی می خواهید حاضر شوید، یک یا دو سال غیبت کرده اید و هیچ عواقبی در کار نیست.»

فاینشتاین درخواست کرده است که به طور موقت در کمیته قضایی جایگزین شود تا نامزدهای رئیس جمهور بایدن تا زمانی که او خارج است در هاله ای از ابهام قرار نگیرند.

چاک شومر، رهبر اکثریت سنا، قصد دارد ارزیابی کند که آیا امکان دارد یک دموکرات دیگر به طور موقت جای او را در کمیته بگیرد یا خیر.

اما این درخواستی است که توسط سیاست پیچیده شده است. دموکرات ها اکثریت محدود 51-49 را در مجلس دارند و به 60 رای نیاز دارند تا اساساً فاینشتاین را با یک دموکرات دیگر عوض کنند.

تام کاتن، سناتور جمهوری‌خواه آرکانزاس، قبلاً گفته است که جمهوری‌خواهان نباید کار را برای دموکرات ها آسان کند برای پیشبرد نامزدهای خود

مهلت محدودیت بدهی نزدیک است

جانت یلن، وزیر خزانه داری گفت که ایالات متحده در ژانویه به سقف استقراض خود رسیده است، اما به کنگره اطلاع داد که وزارتخانه از “اقدامات فوق العاده” برای ادامه پرداخت صورت حساب های کشور تا پایان آن استفاده خواهد کرد. این به احتمال زیاد اوایل تابستان اتفاق می افتد، به این معنی که ساعت در حال حرکت است.

مذاکرات بین کاخ سفید و جمهوری خواهان مجلس نمایندگان ماه ها به بن بست رسیده است. پرزیدنت بایدن به حمایت از کنگره برای تصویب یک لایحه پاک ادامه می دهد و می خواهد قبل از ادامه مذاکرات با رئیس مجلس نمایندگان، کوین مک کارتی، بودجه جمهوری خواه را ببیند.

مک کارتی، رئیس کالیفرنیا، روز دوشنبه در سخنرانی خود در بورس نیویورک هشدار داد: «بدون اغراق، بدهی آمریکا یک بمب ساعتی است که منفجر خواهد شد مگر اینکه ما اقدام جدی و مسئولانه ای انجام دهیم.

همانطور که Deirdre Walsh از گزارش می دهد، لایحه GOP سطوح مخارج فدرال را نسبت به دو سال قبل محدود می کند، مقرراتی را برای ایجاد الزامات کاری برای بزرگسالان بدون وابستگان که مزایای کمک غذایی دریافت می کنند، اضافه می کند و شامل اصلاحاتی برای نحوه مجوز پروژه های انرژی جدید می شود. . بسیار بعید است که این امر در سنای تحت کنترل دموکرات ها پیش برود.

مجلس GOP یک جلسه استماع میدانی در اپل بزرگ در مورد جرم و جنایت برگزار می کند

جیم جردن، رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا نیز روز دوشنبه رویدادی را در نیویورک برگزار کرد: یک جلسه استماع میدانی درباره جنایت در منهتن.

این جلسه فرصتی دوگانه برای جمهوری خواهان است: انتقاد از منهتن آلوین براگ، که اخیراً علیه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا اتهامات جنایی وارد کرد و تلاش کرد تا دموکرات‌ها را به‌عنوان نرم‌افزار در برابر جنایت نشان دهد.

در طول جلسه استماع، دموکرات‌ها مکرراً به داده‌های NYPD اشاره کردند که نشان می‌دهد در سال جاری هر ماه جنایات خشونت‌آمیز در شهر نیویورک کاهش یافته است.

اردن قبلاً نامه ای برای براگ ارسال کرده بود که در آن اسناد و مدارک و شهادت مربوط به تحقیقاتش از ترامپ را درخواست کرده بود.

دفتر براگ در حال تحقیق درباره رئیس‌جمهور سابق در مورد پرداخت 130000 دلاری به استورمی دانیلز بازیگر فیلم بزرگسالان است که درست قبل از انتخابات 2016 انجام شده است. ترامپ رابطه با دانیلز را رد کرده است.

جمهوری خواهان مجلس نمایندگان بر روی لوایح پیام رسان تاکید می کنند

کمیته قوانین روز دوشنبه تشکیل جلسه خواهد داد تا درباره قوانینی که عملاً برنامه‌های ورزشی مدارس اجازه شرکت در برنامه‌های ورزشی مدارس زنان را به زنان ترنس‌جندر منع می‌کند، تشکیل جلسه دهد.

دقیقاً مانند منشور حقوق والدین که قانونگذاران جمهوری خواه در ماه مارس تصویب کردند، انتظار نمی رود که این لایحه حتی در سنا مورد بررسی قرار گیرد، بلکه به عنوان یک لایحه پیام رسانی دیگر برای پایگاه جمهوری خواه پیش از انتخابات 2024 عمل می کند.

Claudia Grisales و Deirdre Walsh از خبرنگاران کنگره در این گزارش مشارکت داشتند