چرا همه این دفاتر خالی یک تهدید بزرگ برای اقتصاد هستند:


برج 777 در منطقه مالی مرکز شهر لس آنجلس یکی از دو ساختمانی است که بروکفیلد، بزرگترین صاحب دفتر شهر، امسال از پرداخت آن نکول کرد.

آرزو رضوانی


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

آرزو رضوانی


برج 777 در منطقه مالی مرکز شهر لس آنجلس یکی از دو ساختمانی است که بروکفیلد، بزرگترین صاحب دفتر شهر، امسال از پرداخت آن نکول کرد.

آرزو رضوانی

خطر بالقوه بعدی برای اقتصاد ایالات متحده ممکن است در کمین برج های شرکتی در سراسر مناطق مرکز شهر این کشور باشد.

با توجه به اینکه بسیاری از مردم هنوز در خانه کار می کنند، شرکت ها فضای اداری زیادی را کاهش می دهند که تهدیدی برای ایجاد بادهای مخالف بیشتر برای اقتصاد ایالات متحده است.

بازگشایی بخش اداری نه تنها برای بانک‌هایی که حدود 1.2 تریلیون دلار بدهی وام اداری دارند، بلکه برای کسب‌وکارهای کوچک بی‌شماری که به مشتریان یقه سفید وابسته هستند و همچنین شهرهایی که از مالیات بر دارایی منتفع می‌شوند دردسر ایجاد می‌کند. ساختمان های اداری.

این یک تحول نگران کننده برای صنعت املاک تجاری در زمانی است که اقتصاد ایالات متحده در حال حاضر نشانه هایی از استرس و شاید حتی رکود را نشان می دهد.

در اینجا برخی از راه هایی وجود دارد که دفاتر خالی آمریکا می توانند به اقتصاد آسیب بیشتری وارد کنند:

نکول موجر و سلب مالکیت

در حال حاضر نزدیک به 20 درصد از فضاهای اداری در سراسر ایالات متحده خالی است. این نقطه عطفی است که در طول بحران مالی جهانی سال 2008 از نرخ جای خالی فراتر رفته است و در مکان هایی مانند سانفرانسیسکو و مرکز شهر لس آنجلس که بیش از یک چهارم دفاتر خالی هستند، بدتر است.

به گفته تحلیلگران، اگر شرکت ها همچنان از اجاره نامه خود چشم پوشی کنند و تقاضا برای فضای اداری کم بماند، صاحبخانه های اداری نخواهند توانست اجاره های مورد نیاز برای ادامه پرداخت وام مسکن برای پرداخت وام های تجاری را جمع آوری کنند.

بسیاری از این وام‌ها در سال آینده سررسید می‌شوند و مالکان ساختمان‌ها باید بدهی‌های خود را در زمانی که اشغال کم ارزش ساختمان‌ها را کاهش داده و نرخ‌های بهره افزایش یافته است، بازپرداخت کنند.

این بدان معناست که بسیاری از صاحبخانه‌ها به زودی با پرداخت‌های بسیار شدیدتری مواجه خواهند شد.

تحلیلگران می گویند که ممکن است پایان بدی داشته باشد.

کنت روزن، رئیس شرکت تحقیقاتی املاک و مستغلات Rosen Consulting Group، می‌گوید: «من می‌توانم بگویم پیامد شماره یک، پیش‌فرض و سلب مالکیت است.

یک فضای کاری مشترک در یک بعدازظهر روز هفته در یک ساختمان تازه بازسازی شده خالی است که آدیداس سال گذشته اجاره آن را در مرکز شهر لس آنجلس آغاز کرد.

آرزو رضوانی


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

آرزو رضوانی


یک فضای کاری مشترک در یک بعدازظهر روز هفته در یک ساختمان تازه بازسازی شده خالی است که آدیداس سال گذشته اجاره آن را در مرکز شهر لس آنجلس آغاز کرد.

آرزو رضوانی

بانک ها نیز درد را احساس خواهند کرد

افزایش بدهی‌های پیش‌فرض و توقیف‌ها احتمالاً باعث ایجاد لرزش در سراسر سیستم بانکی ایالات متحده خواهد شد.

بخش عمده ای از 1.2 تریلیون دلار بدهی فضای اداری به بانک های منطقه ای کوچکتر بدهکار است که در حال حاضر در آشفتگی ناشی از فرار سپرده گذاران به بانک های بزرگتر هستند.

طی دو ماه گذشته، سه بانک کوچکتر شکست خورده اند. این مشکل همچنان ادامه دارد زیرا سهام PacWest Bancorp در هفته گذشته ضربه خورد.

اگر صاحبخانه‌های اداری نتوانند وام‌های خود را جبران کنند و در نهایت کلیدها را تحویل دهند، بانک‌ها باید خریداران جدید پیدا کنند، این کار دشواری است وقتی نرخ‌های بهره بالاست، اعتبارات تنگ‌تر می‌شود و نگرانی‌ها در مورد اقتصاد افزایش می‌یابد.

همه اینها گرفتار شده است توجه سیاستگذاران

در گزارشی که روز دوشنبه منتشر شد، فدرال رزرو اعلام کرد که نظارت خود را بر وام های تجاری املاک و مستغلات و بانک هایی که معمولاً آنها را صادر می کنند، افزایش داده و گسترش داده است.

این ریزش می تواند مراکز شهرها را متحول کند

جای خالی فزاینده در حال حاضر اکوسیستم مراکز مرکز شهر را به هم ریخته است.

خشک‌شویی‌ها، کفش‌ها، رستوران‌ها و فروشگاه‌های رفاهی که مدت‌ها به ترافیک سنگین پنج روزه در هفته وابسته بوده‌اند، برای بقای خود تلاش می‌کنند.

جیمز والاس سیرز، صاحب یک تعمیرگاه کفش در مرکز شهر لس آنجلس، می‌گوید: «در حال حاضر ممکن است روزی چهار یا پنج مشتری پیدا کنم. “من اکنون اینجا هستم و دوباره شروع به کار می کنم تا ببینم آیا هنوز هم کار می کند یا خیر، اما نمی دانم.

برای سیستم‌های حمل‌ونقل عمومی، مسافران کمتر و پایان کمک‌های مرتبط با بیماری همه‌گیر، به کسری بودجه و کسری‌های پیش‌بینی‌شده عظیم کمک می‌کند.

و برای دولت‌های محلی، پست‌های خالی بالای دفاتر به معنای کاهش درآمد مالیات بر دارایی است که باعث ایجاد حفره در امور مالی شهر خواهد شد.

صاحبخانه ها به شدت به دنبال راه حل هستند

بازار املاک تجاری گزینه های خوب کمی دارد.

برخی از صاحبخانه‌ها در حال بررسی راه‌هایی برای تبدیل ساختمان‌های اداری خود به آپارتمان هستند که به رفع کمبود مسکن کمک می‌کند، اما همه ساختمان‌ها نمی‌توانند بدون بازسازی قابل توجه و بازسازی گران‌قیمت به طور یکپارچه تغییر شکل دهند، و با توجه به شرایط سخت‌تر وام‌دهی و هزینه‌های بیشتر استقراض، این یک تعهد بزرگ است.

شرکت‌های کارگزاری و صاحبخانه‌ها همه راه‌ها را برای به دست آوردن ساکنان جدید برای ساختمان‌های سطح بالاتر خود انجام می‌دهند.

Cushman & Wakefield تورهای هلیکوپتری را در دفاتر جدید در مرکز شهر لس آنجلس ارائه می دهد که بر اساس شرط بندی بسیار گران قیمت ساخته شده است که فضاهای رفاهی بالا با رستوران های هیجان انگیز، مراکز تناسب اندام مجلل، مراقبت از کودکان در محل و فضاهای کاری دلپذیر برای جذب شرکت ها و کارگران کافی است. بازگشت.

تا کنون، تقاضا برای این فضاهای سطح بالاتر امیدوارکننده به نظر می رسد، اما تعهد به آنها در زمان عدم اطمینان اقتصادی بزرگ یک قمار است، قماری که تحلیلگران معتقدند برای نجات بخش اداری به طور کلی کافی نیست.

راه حل مطمئن تر راه حلی است که به نظر می رسد بسیاری از کارگران تمایلی به بررسی آن ندارند: پایان دادن به کار از راه دور و بازگشت تهاجمی کامل به دفتر.

به غیر از این، شهرها و مشاغلی که زمانی به دلیل کارگران یقه سفید شکوفا شده بودند، بدون آنها دست و پا می زنند – و حتی شکست می خورند.