پنل گم شده هواپیمای بوئینگ:


یک کارگر مرکز جت مدفورد زیر یک بوئینگ 737-824 یونایتد که در روز جمعه در مدفورد، اوره در فرودگاه بین‌المللی روگ ولی مدفورد از سانفرانسیسکو فرود آمد، با یک تابلوی گم شده قدم می‌زند.

اندی اتکینسون/AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

اندی اتکینسون/AP


یک کارگر مرکز جت مدفورد زیر یک بوئینگ 737-824 یونایتد که در روز جمعه در مدفورد، اوره در فرودگاه بین‌المللی روگ ولی مدفورد از سانفرانسیسکو فرود آمد، با یک تابلوی گم شده قدم می‌زند.

اندی اتکینسون/AP

پورتلند، اوره – مقامات گفتند که در یک بازرسی پس از پرواز، یک پنل گم شده در یک بوئینگ 737-800 قدیمی‌تر که به تازگی پس از پرواز از سانفرانسیسکو در روز جمعه به مقصد خود در جنوب اورگان رسیده بود، آخرین مورد از یک سری حوادث اخیر است. شامل هواپیماهای تولید شده توسط این شرکت است.

به گزارش FlightAware، پرواز 433 یونایتد ساعت 10:20 صبح سانفرانسیسکو را ترک کرد و کمی قبل از ظهر در فرودگاه بین المللی Rogue Valley-Medford در Medford فرود آمد. امبر جاد، مدیر فرودگاه، گفت که هواپیما به سلامت و بدون حادثه به زمین نشست و در بازرسی پس از پرواز، پنل خارجی مفقود شده بود. هیچ آسیبی گزارش نشده است.

جاد گفت که فرودگاه عملیات را برای بررسی باند و فرودگاه برای یافتن زباله متوقف کرد و هیچ موردی پیدا نشد.

جاد گفت که او معتقد است خدمه زمینی یا خلبانان یونایتد که قبل از پرواز بعدی بازرسی معمولی انجام می دادند، کسانی بودند که متوجه پنل گم شده شدند.

سخنگوی خطوط هوایی یونایتد از طریق ایمیل گفت که این پرواز حامل 139 مسافر و 6 خدمه بود و هیچ وضعیت اضطراری اعلام نشد زیرا هیچ نشانه ای از خسارت در طول پرواز وجود نداشت.

سخنگوی یونایتد گفت: «پس از اینکه هواپیما در دروازه پارک شد، مشخص شد که یک پنل خارجی از دست رفته است. ما یک بررسی کامل از هواپیما انجام خواهیم داد و تمام تعمیرات مورد نیاز را قبل از بازگشت به سرویس انجام خواهیم داد. همچنین تحقیقاتی را برای درک بهتر چگونگی این آسیب انجام خواهیم داد.”

اداره هوانوردی فدرال نیز گفته است که در این مورد تحقیق خواهد کرد.

یونایتد گفت که پانل گم شده در قسمت زیرین هواپیما، جایی که بال با بدنه برخورد می کند و درست در کنار ارابه فرود قرار داشت.

طبق اعلام FAA، این هواپیما اولین پرواز خود را در آوریل 1998 انجام داد و در دسامبر همان سال به خطوط هوایی کانتیننتال تحویل داده شد. یونایتد ایرلاینز از 30 نوامبر 2011 آن را اجرا کرده است. این هواپیمای 737-824، بخشی از سری 737-800 است که پیشروی برای مکس بود.

بوئینگ همچنین از طریق ایمیل گفت که اظهار نظر در مورد ناوگان و عملیات این شرکت را به یونایتد موکول می کند.

در ماه ژانویه، پانلی که فضای خالی را برای یک درب اضطراری اضافی مسدود می‌کرد، تنها چند دقیقه پس از پرواز هواپیمای خطوط هوایی آلاسکا از پورتلند، یک جت بوئینگ مکس 9 را در هوا منفجر کرد و یک حفره خالی باقی گذاشت و خلبانان را مجبور به فرود اضطراری کرد. هیچ آسیب جدی وجود نداشت.

دوشاخه در در نهایت در حیاط خلوت یک معلم فیزیک دبیرستان در جنوب غربی پورتلند به همراه سایر زباله های پرواز که در آن نزدیکی پراکنده شده بود، پیدا شد. وزارت دادگستری تحقیقات جنایی را آغاز کرده است.

در 6 مارس، دودهای شناسایی شده در کابین هواپیمای بوئینگ 737-800 هواپیمایی آلاسکا به مقصد فونیکس باعث شد خلبانان به فرودگاه پورتلند برگردند.

بندر پورتلند گفت که مسافران و خدمه متوجه دود شدند و پرواز سالم به زمین نشست. مقامات گفتند که هفت نفر از جمله مسافران و خدمه درخواست ارزیابی پزشکی کردند، اما هیچ کس در بیمارستان بستری نشد.