و به همین ترتیب، کیم کاترال در اسپین آف «سکس و شهر» ظاهر خواهد شد:


کیم کاترال برگشت!

جیمی مک کارتی/گتی ایماژ برای ورایتی


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

جیمی مک کارتی/گتی ایماژ برای ورایتی


کیم کاترال برگشت!

جیمی مک کارتی/گتی ایماژ برای ورایتی

دوستت دارم. اما من بیشتر دوستم دارم (با توجه به شرایط و ضوابط)

اون کیه؟ تسپینی که اینگونه نظریه را زنده کرد.

  • زندگی حرفه‌ای کیم کاترال دهه‌ها در سینما، تئاتر و تلویزیون بوده است، اما او شاید بیشتر به خاطر بازی در نقش سامانتا جونز، روزنامه‌نگار نمادین و مثبت جنسی در فیلم کلاسیک HBO شناخته می‌شود. جنسیت و شهر.
  • مدت‌ها پس از اولین اکران نمایش و دو فیلم، همچنان بر گفتمان فرهنگی تأثیر می‌گذارد، از عکس‌های مناسب اینستاگرام گرفته تا اینکه آیا می‌توان مانند شخصیت‌ها زندگی کرد. همچنین هنوز برای تجزیه و تحلیل آماده است، مانند اینکه آیا قربانی تأثیر خود شده است یا خیر.
  • سری دنباله ~ جنجالی ~ (عدالت برای استیو!). و درست مثل آن در فصل اول در سال 2021 با دخترها برگشت. عدم تنوع فاحش سریال اصلی برای چهار زن ساکن نیویورک در دهه 90 و اوایل دهه 2000 را در نظر بگیرید. و … چه دیاز.
  • کاترال پس از فیلم دوم از امضای قرارداد برای بازی در نقش سامانتا جونز خودداری کرد و در مصاحبه ای با پیرز مورگان در سال 2017 گفت: “این در مورد پول بیشتر نیست. این مربوط به صحنه های بیشتر نیست. درباره هیچ یک از آن چیزها نیست. درباره یک تصمیم روشن است، یک تصمیم قدرتمند در زندگی من برای پایان دادن به یک فصل و شروع فصل دیگر… این یک نقش عالی است.

بازیگران OG از جنسیت و شهر در سال 1999 (از چپ) کریستین دیویس، کیم کاترال، سینتیا نیکسون و سارا جسیکا پارکر.

گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

گتی ایماژ


بازیگران OG از جنسیت و شهر در سال 1999 (از چپ) کریستین دیویس، کیم کاترال، سینتیا نیکسون و سارا جسیکا پارکر.

گتی ایماژ

چه چیز بزرگی است؟ سام جونز برگشت عزیزم!!!

  • مکس (قبلاً HBO مکس) به تأیید کرد که کاترال در فصل دوم سریال دوباره نقش سامانتا جونز را بازی خواهد کرد. و درست مثل آن، که از 22 ژوئن آغاز می شود.
  • تنوع ابتدا بازگشت را گزارش کرد و افزود که او حداقل در یک صحنه ظاهر خواهد شد. ورایتی گزارش می دهد که کاترال بدون صحبت با ستاره سریال (و تهیه کننده اجرایی) سارا جسیکا پارکر یا مجری برنامه مایکل پاتریک کینگ (اگرچه نماینده مکس این جزئیات را برای تایید نمی کند) فیلمبرداری کرده است.
  • اینجا تاریخ هست پس از حدس و گمان های فراوان پیرامون یک سوم SATC ظاهراً این برنامه‌ها تا حدی نقش بر آب شد، زیرا کاترال شدیداً تمایل خود را برای کناره‌گیری از فرنچایز ابراز کرده بود.
  • از آنجا، این یک وب‌سایت آنلاین بوده و کاترال درجات مختلفی از تنفر خود را نسبت به SJP ابراز می‌کند و واکنش‌های جسیکا پارکر به موقعیتی که او آن را «بسیار دردناک» می‌خواند.

درباره بازیگران بیشتر می خواهید؟ گوش دادن به این را در نظر بگیرید با مایکل جی فاکس در مورد مبارزه او با پارکینسون صحبت کنید.

دخترا چی میگن خیلی زیاد. و با این حال، بسیار کم.

در اینجا چیزی است که کاترال باید در الف بگوید تنوع مصاحبه در می 2022:

این حکمت بزرگی است که بدانیم چه زمانی کافی است. من همچنین نمی‌خواستم آنچه را که نمایش برایم داشت به خطر بیاندازم. راه پیش رو روشن به نظر می رسید. من مطمئنا در مورد آن شنیده ام [And Just Like That]. و من به این نتیجه رسیده ام که واقعاً بزرگترین تعریفی که می توانم به عنوان یک بازیگر داشته باشم این است که از دست بدهم.

و SJP در ژوئن سال گذشته در Cattrall’s عدم حضور در سری جدید:

ما از او نخواستیم که بخشی از این موضوع باشد [the reboot]، زیرا او روشن کرد که این چیزی نیست که او می خواهد دنبال کند و دیگر برای ما احساس راحتی نمی کند و بنابراین به ذهن ما خطور نمی کند. اما این او را “کوبیدن” نیست، بلکه فقط یاد گرفتن است. شما باید به صحبت‌های کسی گوش دهید، و اگر او به طور عمومی در مورد چیزی صحبت می‌کند، و این نشان نمی‌دهد جایی است که می‌خواهند باشند یا شخصی که می‌خواهند بازی کنند یا محیطی که می‌خواهند در آن باشند، شما متوجه می‌شوید. به سنی که می گویید “خب، ما این را می شنویم.”

در اینجا قدردانی کاترال از بازگشت او، به علاوه یک اشاره به ماه غرور است:

و البته، نقل قول مصاحبه 2019میم تبدیل شده, مانترا تبدیل شده به سبک زندگی:

من نمی خواهم حتی یک ساعت در موقعیتی قرار بگیرم که از خودم لذت نبرم.

حالا که چی؟

  • خانم های ثروتمند با استعدادی که ما دوست داریم به آنها توجه کنیم همچنان توجه ما را حفظ کنند و ثروتمند باشند. کنجکاو!
  • تئوری های طرفداران در مورد نقش آفرینی کاترال همچنان در حال گسترش است، برخی تئوری نبرد تا سرحد مرگ بین چه و سامانتا، و برخی دیگر در مورد اینکه کاترال چه معامله ای برای اطمینان از بازگشت او به دست آورده است، حدس می زنند.

بیشتر بدانید: