نه راه‌هایی که توییتر بدون اطلاع من، آموزش غذای کتوژنیک من را نابود کرد

در این بخش لیست کاملی از غذاهایی که مجاز به مصرف اونها در رژیم غذایی کتوژنیک نیستین قرار داده هشت روش سکسی برای بهبود کاهش وزن با رژیم کتوژنیک شما 1402 شده. سنگ کلیه، یبوست و آسیب به استخوان هم از دیگر عوارض رژیم کتوژنیک است که با توجه به تغییر سطح مواد معدنی در بدن ایجاد میشود. دلیل دیگر این است که شما در یک رژیم غذایی سرشار از پروتئین و چربی زودتر احساس سیری میکنید و کمتر غذا میخورید. همان طور که قبلاً گفتیم پایه اصلی رژیم کتوژنیک لاغری بر جایگزینی چربی به جای کربوهیدرات است که با پایین آوردن سطح قند و انسولین خون بدن شما، بدن را پاکسازی می کند این فاکتور برای کسانی که مبتلا به عارضه ی سرطان هستند موضوع خیلی مهمی است زیرا سوخت سلول سرطانی، قند و بستری قندی برای پرورش است و شما با این جایگزینی می توانید سرعت پیشرفت تکثیر سلول سرطانی را کند کنید. 2. مورد دوم که شاید از مورد اول هم مهم تر باشه این هست که با یکدفعه رو آوردن به مصرف کربوهیدرات، امکان ابتلا به بیماری دیابت، بیماری های قلبی و فشار خون، بخصوص برای افرادی که چاق هستن وجود داره.

الکترولیت در رژیم کتوژنیک چیست

رژیم کتوژنیک از نظر دکتر کرمانی اگر این مقاله رو با دقت خونده باشین، قطعا میدونید که یکی از ویژگی های رژیم کتوژنیک پایین آوردن سطح انسولین بدن هست. به همین خاطر احتمال متبلا شدن به سرطان در بین افرادی که از رژیم کتو استفاده میکنن، خیلی کم هست. اما خیلی از غذاها به ویژه غذاهای ایرانی اکثراً کربوهیدرات زیادی دارند. مکمل منیزیوم هم کمک زیادی به اجابت مزاج میکند به دنبال بهبود سلام متابولیسم خود هستند به دنبال دارد این رژیم برای ورزشکارانی که به دنبال ماهیچه سازی هستند مناسب نخواهد بود. از آنجایی که میلیون ها نفر قبلا تجربه اش کرده اند، مزایای اثبات شده زیادی برای کاهش وزن، سلامتی و عملکرد دارد اینها شامل کاهش شدید مصرف کربوهیدرات و جایگزینی آن با چربی است. تخم مرغ های خرد شده با هالاپینو، پیاز سبز، گوجه فرنگی که با دانه های آفتابگردان مخلوط شده است. شام: همبرگر کمتری با بیکن ، تخم مرغ و پنیر.

شام: کباب ، پنیر چدار و سبزیجات. صبحانه: ژامبون و پنیر املت با سبزیجات. شام:گوشت قل قلی، پنیر چدار و سبزیجات. در این مقاله همراه ما باشید تا با رژیم لاغری کتوژنیک بیشتر آشنا شوید. در این مقاله به تفصیل رژیم کتوژنیک را توضیح می دهیم و شما بر حسب اطلاعاتی که دریافت می کنید خود به عنوان یک فرد آگاه تصمیم می گیرد رژیم مناسب تان هست یا خیر. اینکه کراتین برای بدن خیلی مفید هست رو تقریبا همه میدونن. دقت کنید که این عوارض برای همه افرادی که از رژیم کتوژنیک استفاده میکنن، اتفاق نمیوفته. گوشت و مرغ گوشت و مرغ در بین افرادی که از رژیم کتو استفاده می کنند محبوب هستند زیرا چربی بالایی دارند و کربوهیدرات بسیار کمی دارند. به طور کلی، رژیم کتوژنیک استاندارد حاوی مقدار زیاد چربی، مقدار بسیار کم کربوهیدرات و مقدار متوسطی پروتئین می باشد. این این سبک رژیم کتوژنیک هم دقیقا شبیه به رژیم استاندارد کتوژنیک هست با این تفاوت که پروتئین بیشتری داره.  Con tent w as gener ated with G SA C᠎ontent Gener᠎ator  Dem oversion!

Who’s برنامه رژیم کتوژنیک خریدار شماست؟

خیلی از افراد با شنیدن اسم آنفولانزای کتویی تصور میکنن که این یک بیماری خیلی مهلک هست در صورتی که اینطور نیست. البته این تمام ماجرا نیست. هدف اصلی رژیم کتوژنیک اینه که در تمام مدت در حالت کتوز تغذیهای باشید. نکته ای که خیلی از مردم درباره برنامه رژیم کتوژنیک برای لاغری دوست دارن اینه که انتخاب و پیگیری مواد غذایی که در یک نمونه برنامه رژیم کتوژنیک برای لاغری قرار داده میشه، اختیاریه. همچنین به شکل ایکوزاپنتانوئیک اسید و اسید ایکوزاپنتانوئیک، در مکمل های روغن ماهی و ماهی های چرب هم وجود دارن. همچنین احساس ضعف و گرسنگی نباید در یک رژیم لاغری وجود داشته باشد. این روزها متوسل شدن به انواع رژیم غذایی برای دستیابی به تناسب اندام و رسیدن به وزن ایده آل، در میان اقشار مختلف جامعه بسیار باب شده است. محققان خاطر نشان کردند که تنها 9 نفر در این مطالعه شرکت داشتند، بهمین دلیل برای تایید این نتایج به تحقیقات بر روی افراد بیشتری نیاز دارند، اما نتایج آن ها هشداری است برای افرادی که تحت رژیم کتو هستند و یک روز تقلب را در طول هفته بدون هیچ محدودیتی غذا می خورند. اگر در خارج از کشور زندگی میکنید و به این مواد دسترسی دارین، میتونید از این برنامه ی یک هفته ای استفاده کنید.

با نظر پزشک میتونید به صورت روزانه 3000 تا 4000 میلیگرم سدیم، 1000 میلیگرم پتاسیوم و 300 میلیگرم منیزیم مصرف کنید. لازم است که پیش از اتخاذ این رژیم غذایی حتما یک چکاپ کامل انجام دهید و زیر نظر پزشک تغذیه پیش بروید تا امکان یا خطر ابتلا به موارد دیگر به حداقل برسد. وقتی نمونه رژیم کتو یا رژیم های کم کربوهیدرات دیگر را شروع میکنید حتماً باید مایعات فراوان مصرف کنید. «رژیم کتوژنیک» از جمله رژیمهای لاغری است که در سالهای اخیر در بین کسانی که قصد کاهش وزن و لاغر شدن دارند محبوب شده و در تمام کشورهای دنیا هواداران خاص خودش را دارد. علاوه بر بیماری صرع، به نظر میرسد رژیم کتوژنیک برای درمان بیماریهایی که در گروه اختلالات سیستم عصبی دسته بندی میشوند هم موثر است. در رژیم کتوژنیک بدلیل اینکه کتون در بدن تولید میشود این کتون ها هستند که در بدن انرژی تولید میکنند همین کتون ها تاثیر مثبت برروی بدن داشته و از اختلالات عصبی جلوگیری میکند یکی از بیماری هایی که جزوه بیماری های عصبی مزمن محسوب میشود بیماری پارکینسون میباشد که رژیم کم کربوهیدرات تاثیر بسزایی در درمان این نوع بیماری افسردگی و اختلال قطبی از دیگر بیماریهایی است که میتواند با اینگونه رژیم بهبود قابل توجهی پیدا کند رژیم کتوژنیک از پیشرفت بیماری الزایمر جلوگیری میکند.

برای اطمینان از بهرهمندی از تمام مزایای رژیم کتو، بهتر است دیگر ۱. صرع: تحقیقات نشان داده است که رژیم کتوژنیک باعث کاهش شدید تشنج در کودکان مبتلا به صرع می شود. رژیم های کتوژنیک حتی ممکن است مزایایی برای کسانی که دیابت ، سرطان ، صرع و بیماری آلزایمر دارند، داشته باشد. به همین خاطر است که ما تصمیم گرفتیم یک نمونه رژیم کتوژنیک لاغری دو هفته ای ایرانی برای شما عزیزان آماده کنیم. یادتان باشد که تا آخر هفته از وزن کردن خودداری کنید. اگر شما جزو افرادی هستید که بدنسازی کار میکنید، بهتره که از سه مورد آخر یکی رو با توجه به شرایطتون انتخاب کنید. کسایی که به کبد چرب گرید 3 مبتلا هستن. چربی های اشباع شده، چربی های غیر اشباع و انواع خاصی از چربی های دارای حلقه های اشباع نشده (PUFAs)، به ویژه اسیدهای چرب امگا ۳٫ بهتر است همه انواع چربی ها را در رژیم غذایی خود قرار دهید، مخصوصا چربی های اشباع شده در مقایسه با PUFAs. اگر چاق هستید یا اضافه وزن دارید، بهتر است کاهش کالریِ دریافتیتان در طول روز را بیشتر از ۵۰۰ کالری در نظر بگیرید. تعداد دفعاتی که به دستشویی میرید، بیشتر میشه.

از این به بعد نگران اضافه وزن و کبدچرب نباشید اگر رژیم کتوژنیک را در برنامه غذایی خود گنجانیده باشید. برای آنکه یک کتوژنیکی باشید کافی است غذاهای پرچرب (چربی های سالم) و کم کربوهیدرات را که دارای مقدار متوسطی از پروتئین هستند را بشناسید و در رژیم غذایی روزانه خود بگنجانید. افزایش کتون ها، کاهش سطح قند خون و بهبود حساسیت انسولین نیز ممکن است نقش کلیدی ایفا کنند. در طول رژیم کتوژنیک ممکن است دچار عوارضی مثل یبوست، افت قند خون یا سوءهاضمه و نیز در موارد نادر دچار سنگ کلیه یا اسیدیته شدن بدن شوید. این رژیم غذایی سلامت محور همچنین میتواند باعث بهبود عملکرد هورمونهای انسولین و بهبود حساسیت نسبت به انسولین در بیماران دیابتی نیز بشود. علاوه بر این، 95.2٪ از گروه کتوژنیک همچنین قادر به توقف و یا کاهش داروهای دیابتی بودند، در مقایسه با 62% در گروه کربوهیدرات بالا. به این ترتیب امکان ابتلا به بیماریهایی مثل فشار خون بالا، گرفتگی و سختی عروق، سکته قلبی و سایر بیماریهای مربوط به قلب کمتر میشود. یعنی قند رو از خون میگیره و بین سلولها پخش میکنه تا استفاده کنن. شناخت بهتر هر چیزی به ما کمک میکنه که بهتر تصمیم بگیریم و اقدام کنیم.

آیا رژیم لاغری کتوژنیک به کاهش قند خون کمک میکند؟ هورمون انسولین در بدن مسئول کنترل قند خون است و البته بر سوخت و ساز چربی و پروتئین هم تاثیر میگذارد. دلیلش هم وارد شدن حجم بالای قند و گلوکز هست. دلیلشم تاثیر خیلی عالی هست که روی کاهش وزن میزاره. به طور کلی مقدار کربوهیدراتی که در رژیم های لو کرب مجاز به استفاده هستیم کمتر از 50 گرم در طول روز هست. سدیم و پتاسیم به حفظ فشار خون، رشد و اسیدیته بدن کمک میکنن و سطح آب بدن رو هم تنظیم میکنن.با توجه به این که در طول رژیم غذایی کتو، مقدار بیشتری سدیم و کلسیم از دست میره، میتونه منجر به تخریب انسولین، مقاومت به انسولین، توقف رشد، کاهش میزان متابولیسم و موارد دیگه بشه. شما میتونید این غذاها و میان وعده ها رو به میل خودتون تغییر بدین، اما باید مراقب باشید که بیشتر از ۵۰ گرم کربوهیدرات در طول روز، مصرف نکنید. این نوع رژیم لاغری کتوژنیک بیشتر برای ورزشکاران توصیه میشود.

میوه آووکادو (

البته نه برای افرادی که در ایران هستن ) ، ماهی قزل، روغن نارگیل و … روغن های سالم: در درجه اول روغن زیتون فوق العاده ، روغن نارگیل و روغن آووکادو. تحقیقات نشان میدهد که خوردن منظم آووکادو میتواند سطح کلسترول مضر را کاهش دهد و سلامت قلب شما را بهبود بخشد. مطمئناً رژیم کتوژنیک نباید یک رژیم غذایی با پروتئین بالا باشد، بنابراین نباید انجام کارهای خطرناک را خودتان توصیه کرد، که علاوه بر این، بدون اشکال نیست. بنابراین باید به مقدار زیاد آب بنوشید و غذاهای سرشار از سدیم، پتاسیم و سایر الکترولیت ها مصرف نمایید. برای مواد معدنی، سعی کنید از 3000 تا 4000 میلی گرم سدیم، 1000 میلی گرم پتاسیم و 300 میلی گرم منیزیم در روز دریافت کنید، تا عوارض جانبی را به حداقل برسانید. شام:استیک و تخم مرغ با سالاد جانبی. تخم مرغ و زرده تخم مرغ که ۱ گرم کربوهیدرات خالص دارند. گوشت هایی مانند جگر سیاه که در هر ۵ اونس، حدود ۳ گرم کربن خالص دارند.