فیلم‌های کلاسیک Turner خراب نشد – و نیازی به تعمیر نداشت:


فیلم‌های کلاسیک Turner مجموعه‌ای از پیشنهادات بسیار خوب و متنوع ارائه می‌دهد که بیش از یک قرن تاریخ فیلم را در بر می‌گیرد. عکس بالا، جین کلی در سال 1952 در حین فیلمبرداری آواز خواندن در باران – فیلمی که اوایل این ماه از TCM پخش شد.

خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ


فیلم‌های کلاسیک Turner مجموعه‌ای از پیشنهادات بسیار خوب و متنوع ارائه می‌دهد که بیش از یک قرن تاریخ فیلم را در بر می‌گیرد. عکس بالا، جین کلی در سال 1952 در حین فیلمبرداری آواز خواندن در باران – فیلمی که اوایل این ماه از TCM پخش شد.

خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

هنگامی که اخیراً اخراج اکثر افرادی که سال‌ها فیلم‌های کلاسیک ترنر را به طرز درخشانی هدایت کرده‌اند – برنامه‌ریزان، تولیدکنندگان مواد ویژه، حتی مدیرانی که برنامه‌ریزی جشنواره‌های فیلم TCM و سفرهای تفریحی را برنامه‌ریزی می‌کنند – اعلام شد، بسیاری از مردم هالیوود مانند آنجا واکنش نشان دادند. یک مرگ در خانواده بود زیرا، برای افرادی که واقعاً عاشق فیلم هستند، اخبار اینگونه بود.

هر چه بیشتر فیلم را دوست داشته باشید، احتمالاً TCM را بیشتر دوست خواهید داشت. این فیلم طیف گسترده‌تری از فیلم‌ها را در طول تاریخ بیش از یک قرن فیلم، نسبت به هر شبکه یا سرویس پخش دیگری ارائه می‌کند. به لطف میزبانان آگاه و مشتاق خود، آن فیلم ها را در متن قرار می دهد. باعث ایجاد حس اجتماع و اشتیاق در بینندگانش می شود که بسیار ارزشمند است. TCM فقط فیلم ها را ارائه نمی کند، بلکه آنها را مدیریت می کند. توضیح می دهد که چرا برخی از فیلم ها و اجراها بسیار خوب هستند و چرا باید آنها را تماشا کرد و برای آنها ارزش قائل شد. و آن فیلم ها را، هر کدام، بدون ویرایش، بدون وقفه و بدون تبلیغات نمایش می دهد.

تد ترنر، مدیر اجرایی و پیشگام تلویزیونی، ایده‌های بسیار خوبی در دوران سلطنت خود در روزهای اولیه کابل داشت، از جمله راه‌اندازی TBS، اولین سوپرایستگاه ماهواره‌ای، و ایجاد یک کانال کابلی برای اخبار 24 ساعته با CNN. اما می‌توان گفت که فیلم‌های کلاسیک Turner به همان اندازه ایده‌ای ناب و کامل است که ترنر تا به حال داشته است.

TCM از زمان راه اندازی آن در سال 1994 بسیار لذت بخش بوده است و هرگز تزلزل نکرده است. در خانه من، جایگاه خود را به عنوان کانال انتخابی پیش فرض من به دست آورده است: وقتی چیز دیگری را تماشا نمی کنم، در حال تماشای TCM هستم. و من آن را به اندازه کافی تماشا کرده ام تا بگویم، با تا آنجایی که می توانم، بگویم از بین همه کانال ها و سرویس های پخش تلویزیونی، این کانال بیش از هر کانال دیگری خراب نبود و نیازی به آن نداشت. تثبیت.

دیوید زاسلاو، مدیرعامل برادران وارنر دیسکاوری، در توضیح تغییرات TCM خود، گفته است که از جمله می‌خواهد فیلمسازان در TCM ظاهر شوند تا فیلم‌های دلخواه خود را سرپرستی و ارائه دهند. ایرادی نداره به جز اینکه مجبور نیستید تیم مدیریت فعلی خود را جایگزین کنید تا این اتفاق بیفتد – و علاوه بر این، در حال حاضر اتفاق افتاده است. اوایل امسال، زمانی که استیون اسپیلبرگ در حال تبلیغ فیلم زندگی‌نامه‌ای جدید خود بود فابلمن ها، بن منکیویچ، مجری TCM، اسپیلبرگ را به انتخاب، ارائه و صحبت در مورد سه فیلم به انتخاب خود واداشت.

تیمی که سال‌ها TCM را راه‌اندازی می‌کند، چنین خوراکی‌هایی را با نظم و سلیقه استثنایی ارائه می‌کند. در برنامه جیب هایی برای فیلم های صامت، فیلم های زیرزمینی، فیلم نوآر، موزیکال و خیلی چیزهای دیگر وجود دارد.

و اگر بین فیلم‌ها همراه باشید – که باید – لذت‌های بیشتری دریافت می‌کنید. سلام بازیگران توسط بازیگران دیگر. ویژگی های کوتاه در طراحی لباس و تاریخچه ناراحت کننده اما روشن کننده صورت سیاه در فیلم ها. برخی از فیلم ها به شکل تازه بازسازی شده ارائه شده اند. برخی دیگر به تازگی کشف شده و به عنوان جواهراتی که هستند معرفی شده اند – و TCM گاهی اوقات درام های تلویزیونی زنده نادر را نیز احیا می کند و به نمایش می گذارد. می توانید تصور کنید که چقدر آن را دوست دارم.

زاسلاو می‌گوید که کانال TCM همیشه در دفتر او نیز فعال است و او در مورد ارزش‌گذاری فیلم و همچنین خود فیلم، همه چیزهای درست را می‌گوید. اما زاسلاو به تازگی فیلم مشابه خارج از کشور خود از Turner Classic Movies را در بریتانیا تعطیل کرده است و او کسی است که از زمانی که زمام امور برادران وارنر دیسکاوری را به دست گرفته است، HBO Max را به مکس تبدیل کرده است، که منطقی نیست – کاهش ارزش او. برند HBO خود

Zaslav سرویس استریم Max را تغییر داد تا در حالی که پیوندی به منوی فرعی TCM ظاهر می‌شود، در منو پنهان می‌شود. بدتر از آن، پیشنهادهای برجسته فیلم TCM آن تقریباً جدیدتر هستند و با رنگ‌ها و تنوع فیلم‌برداری شده‌اند. این تنها طعم ملایمی از آنچه TCM در سرویس کابلی 24 ساعته خود ارائه می دهد ارائه می دهد. زاسلاو همچنین از زمانی که مدیرعامل شد، بر کاهش سریع و ناشیانه ارزش سی‌ان‌ان نظارت داشت، با اقداماتی که با استقبال ضعیفی مانند شهرداری دونالد ترامپ مواجه شد. در مدت کوتاهی که زاسلاو در کارش بود، به طور قابل توجهی به CNN، یکی از ایده های درخشان تر شبکه ترنر، آسیب رسانده است. می ترسم با فیلم های کلاسیک ترنر، زاسلاو دیگری را تضعیف کند – اما دوست دارم ثابت شود که اشتباه می کنم.