عمو سام از شما می‌خواهد که تاکتیک‌های فروش جعلی را از Medicare Advantage: Shots متوقف کنید


مردم در ماه ژوئیه در ساختمان کنگره ایالات متحده در واشنگتن دی سی در تجمعی که توسط مرکز حمایت از مدیکر برگزار شد، گرد آمدند. آنها به انکار و تاخیر در طرح های مزیت Medicare خصوصی اعتراض کردند.

الکس وانگ/گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

الکس وانگ/گتی ایماژ


مردم در ماه ژوئیه در ساختمان کنگره ایالات متحده در واشنگتن دی سی در تجمعی که توسط مرکز حمایت از مدیکر برگزار شد، گرد آمدند. آنها به انکار و تاخیر در طرح های مزیت Medicare خصوصی اعتراض کردند.

الکس وانگ/گتی ایماژ

پس از سرکوب بی‌سابقه ادعاهای تبلیغات گمراه‌کننده توسط بیمه‌گرانی که برنامه‌های دارویی و مزیت مدیکر خصوصی را می‌فروشند، دولت بایدن امیدوار است که سلاح ویژه‌ای برای اطمینان از پیروی شرکت‌ها از قوانین جدید آزاد کند: شما.

مقامات مرکز خدمات مدیکر و مدیکید با گزارش تاکتیک های فروش گمراه کننده یا فریبنده به 800-MEDICARE، خط تلفن 24 ساعته اطلاعات آژانس، سالمندان و سایر افراد جامعه را تشویق می کنند تا به کارآگاهان کلاهبرداری تبدیل شوند. مظنونان شامل کارت‌پستال‌هایی هستند که به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به نظر می‌آیند از طرف دولت و تبلیغات تلویزیونی هستند که افراد مشهور قول مزایا و هزینه‌های پایین را می‌دهند که فقط برای برخی از افراد در برخی شهرستان‌ها در دسترس است.

به طور خاص، شما باید مراقب موارد فروش باشید که:

  • پیشنهاد می دهد وقتی فقط برخی از افراد واجد شرایط باشند، مزایا برای همه کسانی که ثبت‌نام می‌کنند در دسترس است.
  • اشاره مزایایی که در منطقه خدماتی که در آن تبلیغ می شوند در دسترس نیستند (مگر اینکه اجتناب ناپذیر باشد زیرا رسانه چندین منطقه خدماتی را پوشش می دهد).
  • استفاده کنید موارد فوق العاده مانند “بیشترین” یا “بهترین” مگر اینکه ادعاها با داده های سال جاری یا سال قبل پشتیبان شوند.
  • مطالبه پس انداز غیر واقعی، مانند 9600 دلار پس انداز دارویی، که فقط در شرایط نادر اعمال می شود.
  • بازار پوشش بدون نام بردن از طرح
  • نمایش دادن نام رسمی مدیکر، کارت عضویت، یا آرم بدون تایید CMS، آژانس فدرال مسئول مدیکر.
  • مخاطب اگر عضو طرح مزیت یا دارو هستید و به آن برنامه گفته اید که سایر محصولات بیمه سلامت را به شما اطلاع ندهد.
  • وانمود کن از برنامه مدیکر که توسط دولت اداره می شود، که تماس های فروش ناخواسته با ذینفعان برقرار نمی کند.

اگر فکر می کنید یک شرکت قوانین جدید را نقض می کند، با CMS با شماره 800-MEDICARE، خط تلفن 24 ساعته اطلاعات تماس بگیرید. اگر فکر می کنید طرحی را بر اساس اطلاعات نادرست انتخاب کرده اید و می خواهید برنامه ها را تغییر دهید، با CMS یا برنامه کمک بیمه سلامت ایالتی خود تماس بگیرید: www.shiphelp.org یا 877-839-2675. برای اطلاعات بیشتر در مورد محافظت از خود در برابر تخلفات بازاریابی، به ShipHelp.org بروید.

فصل ثبت نام آزاد مدیکر در 7 دسامبر به پایان می رسد.

محدودیت های جدید در تبلیغات

قوانین جدید که از 30 سپتامبر اجرایی شد، برخی از خلأهای موجود در الزامات موجود را با توصیف آنچه که بیمه‌گران می‌توانند در تبلیغات و سایر مواد تبلیغاتی و همچنین در طول فرآیند ثبت‌نام بیان کنند، می‌بندد.

کمپین‌های تبلیغاتی شرکت‌های بیمه هر پاییز، زمانی که افراد مسن می‌توانند بیمه‌نامه‌هایی را بخرند که از 1 ژانویه اجرایی می‌شود، شروع می‌شود. افرادی که دارای پوشش سنتی مدیکر دولتی هستند، می‌توانند طرح داروهای تجویزی را اضافه یا تغییر دهند یا به طرح مزیت Medicare بپیوندند که پوشش دارویی و پزشکی را ترکیب می‌کند. .

اگرچه طرح‌های مزیت خصوصی مزایای بیشتری را ارائه می‌دهند که تحت برنامه مدیکر در دسترس نیستند، برخی از خدمات نیاز به مجوز قبلی دارند و ذینفعان به شبکه‌ای از ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی محدود می‌شوند که می‌توانند در هر زمان تغییر کنند. ذینفعان در مدیکر سنتی می توانند به هر ارائه دهنده ای مراجعه کنند.

جلب توجه برنامه‌های Medicare Advantage که از خط خارج می‌شوند تنها دلیلی نیست که مراقب کلاهبرداری‌های بازاریابی باشید. اطلاعات دقیق طرح می تواند در وهله اول به جلوگیری از تله های ثبت نام کمک کند.

اگرچه بیمه‌گران و حامیان افراد مسن معمولاً از قوانین جدید حقیقت در تبلیغات استقبال کرده‌اند، اما رعایت آن چالش بزرگی است. سمانتی بروکس، مددکار اجتماعی و مدافع افراد مسن در شمال شرقی اوهایو، می‌گوید: انتظار از ذینفعان برای نظارت بر فروش شرکت‌های بیمه، درخواست زیادی دارد. او نزدیک به دو دهه است که به افراد با مدیکر کمک می کند تا گزینه های خود را مرتب کنند. او می‌گوید: «من فکر نمی‌کنم که ذینفعان مدیکر باید پلیس باشند.

مجموعه ای دلهره آور از انتخاب ها

انتخاب طرح مزیت مدیکر می تواند دلهره آور باشد. به عنوان مثال، در اوهایو، 224 طرح مزیت و 21 دارو وجود دارد که از سال آینده اجرایی می شوند. واجد شرایط بودن و مزایا در بین شهرستان ها در سراسر ایالت متفاوت است.

بروکس می‌گوید: «CMS باید به دنبال این باشد که چگونه می‌توانند مردم را آموزش دهند، به طوری که وقتی در مورد مزایای تلویزیون می‌شنوند، بفهمند که این یک تبلیغ تبلیغاتی است و لزوماً مزیتی نیست که بتوانند از آن استفاده کنند. “اگر متوجه نباشید که این تبلیغات ممکن است تقلبی باشند، نمی‌دانید که آنها را گزارش کنید.”

مینا سشمانی، مدیر مدیکر CMS، در بیانیه ای کتبی به اخبار سلامت KFF گفت که این آژانس برای کمک به بهبود خدمات به ذینفعان متکی است. او می نویسد: “صدای افرادی که به آنها خدمت می کنیم، برنامه های ما را قوی تر می کند.” شکایات ذینفعان باعث اقدام دولت شد. به همین دلیل است که پس از شنیدن نظرات جامعه خود، گام‌های حیاتی جدیدی برای محافظت از افراد دارای Medicare در برابر بازاریابی گیج‌کننده و بالقوه گمراه‌کننده برداشتیم.

اگرچه حدود 31 میلیون نفر از 65 میلیون نفر دارای Medicare در Medicare Advantage ثبت نام کرده‌اند، حتی این افراد ممکن است برای نظارت بر سونامی تبلیغات در تلویزیون، رادیو، اینترنت و کاغذی که به صندوق‌های پستی واقعی ارسال می‌شود کافی نباشد. بر اساس تجزیه و تحلیل KFF، سال گذشته بیش از 9500 آگهی در طول دوره بازاریابی 9 هفته ای که دو هفته قبل از شروع ثبت نام آغاز شد، روزانه پخش شد. بیش از 94٪ از تبلیغات تلویزیونی توسط بیمه های سلامت، کارگزاران و شرکت های بازاریابی حمایت می شد، در حالی که تنها 3٪ از طرف دولت فدرال برنامه اصلی مدیکر را تبلیغ می کردند.

محققان دریافتند که تنها در طول یک برنامه خبری کلیولند یک ساعته در ماه دسامبر، بینندگان با 9 تبلیغ Advantage مواجه شدند.

بررسی تبلیغات

برای اولین بار، CMS در سال جاری از شرکت های بیمه و بازاریابی خواست تا تبلیغات تلویزیونی Medicare Advantage خود را ارسال کنند تا مطمئن شوند که از قوانین گسترده پیروی می کنند. بر اساس گزارش های خبری، مقامات 1700 آگهی بازرگانی را از 1 می تا 30 سپتامبر بررسی کردند و بیش از 300 آگهی گمراه کننده را حذف کردند. 192 آگهی دیگر از 250 آگهی از شرکت های بازاریابی نیز رد شد. این آژانس تعداد کل تبلیغات تلویزیونی بازبینی شده و رد شده در سال جاری یا اینکه آیا تبلیغات سایر رسانه ها مورد بررسی قرار گرفته اند را فاش نمی کند.

محدودیت‌های جدید برای فروشندگان نیز اعمال می‌شود، خواه صحبت آنها در یک آگهی، مطالب نوشتاری یا مکالمه یک به یک باشد.

طبق یک قانون جدید مهم، فروشنده باید توضیح دهد که چگونه طرح جدید با بیمه درمانی فعلی افراد متفاوت است قبل از اینکه بتوان تغییری ایجاد کرد.

شاون سویندل، سرپرست برنامه کمک بیمه سلامت ایالتی بر داوطلبان 12 شهرستان در شرق مرکزی ایندیانا، می گوید که این اطلاعات می توانست به یک زن ایندیانا کمک کند که پوشش داروهای تجویزی خود را که بیش از 2000 دلار در ماه هزینه دارد، از دست داده است. یک نماینده طرح، این زن را در طرح مزیت مدیکر ثبت نام کرد بدون اینکه به او بگوید که شامل پوشش دارویی نمی شود، زیرا این طرح برای جانبازانی طراحی شده است که می توانند از طریق وزارت امور کهنه سربازان به جای مدیکر پوشش دارویی دریافت کنند. سویندل می گوید که این زن کهنه سرباز نیست.

Emily Whicheloe، مدیر آموزش گروه می گوید، در نیویورک، مرکز حقوق مدیکر شکایتی از مردی دریافت کرد که می خواست فقط برای یک کارت نقدی پیش پرداخت برای خرید اقلام داروخانه بدون نسخه ثبت نام کند. او نمی‌دانست که فروشنده او را در طرح جدید Medicare Advantage که کارت را ارائه می‌کرد، ثبت‌نام می‌کند. Whicheloe با درخواست از CMS به مرد اجازه داد تا به طرح مزیت قبلی خود بازگردد، این اشتباه را برطرف کرد.

کارت‌های نقدی از جمله مجموعه‌ای گیج‌کننده از مزایای غیرپزشکی اضافی هستند که توسط برنامه‌های Medicare Advantage ارائه می‌شوند، همراه با حمل‌ونقل به قرار ملاقات‌های پزشکی، وعده‌های غذایی تحویل‌شده در خانه، و پول برای خدمات آب و برق، مواد غذایی، و حتی لوازم حیوانات خانگی. طبق CMS، سال گذشته، برنامه ها به طور متوسط ​​23 مزیت اضافی ارائه کردند. اما برخی از بیمه‌گران به آژانس گفته‌اند که تنها درصد کمی از بیماران از آنها استفاده می‌کنند، اگرچه استفاده واقعی قابل گزارش نیست.

در این ماه، CMS قوانین دیگری را برای Medicare Advantage برای سال 2025 پیشنهاد کرد، از جمله قوانینی که بیمه‌گران را ملزم می‌کند تا به اعضای خود در مورد خدمات موجودی که هنوز استفاده نکرده‌اند اطلاع دهند. مقامات در یک برگه اطلاعاتی گفتند، یادآوری ها “تضمین می کند که سرمایه گذاری کلان فدرال دلارهای مالیات دهندگان در این مزایا در واقع راه خود را به سمت ذینفعان باز می کند و در درجه اول به عنوان یک ترفند بازاریابی استفاده نمی شود.”

یک دریچه فرار جدید اگر سال گذشته یک فرمان ولگرد گرفتید

اعضای Medicare Advantage معمولاً در برنامه‌های سال خود قفل می‌شوند، به استثنای موارد نادر، از جمله اگر از منطقه خدماتی خارج شوند یا طرح از بین برود. اما دو سال پیش، CMS یک دریچه فرار اضافه کرد: افراد می توانند برنامه ای را که به آن ملحق شده اند بر اساس اطلاعات گمراه کننده یا نادرست ترک کنند، یا اگر متوجه شوند مزایای وعده داده شده وجود ندارد یا نمی توانند ارائه دهندگان خود را ببینند. این استثنا همچنین زمانی اعمال می‌شود که نمایندگان طرح‌های بی‌وجدان اطلاعات را پنهان کرده و افراد را بدون رضایت آنها در یک خط‌مشی Advantage ثبت نام کنند.

قانون جدید دیگری که باید از اشتباه شدن ثبت نام جلوگیری کند، برنامه هایی را از تبلیغ مزایایی که در جایی که عضو احتمالی زندگی می کند در دسترس نیستند، منع می کند. ویکی دوفرن، مدیر ایالتی آن، می‌گوید وعده‌های پوچ به منبع فزاینده‌ای از شکایات مشتریان برنامه اطلاعات بیمه سلامت ارشد لوئیزیانا تبدیل شده است. آنها قرار بود همه این زنگ ها و سوت ها را بگیرند و وقتی کار به پایان برسد، همه زنگ ها و سوت ها را نمی گیرند، اما فروشنده جلو رفت و آنها را در طرح ثبت نام کرد.

بنابراین انتظار داشته باشید که در تبلیغات و پست‌هایی مانند این نامه ناخواسته که یک طرح مزیت مدیکر Aetna برای یک زن شهر نیویورک ارسال شده است، شاهد سلب مسئولیت‌های بیشتری باشید: در یک هشدار که در نیم صفحه جریمه بسته‌بندی شده است، آمده است: «ویژگی‌های طرح و در دسترس بودن ممکن است بسته به منطقه خدمات متفاوت باشد. چاپ. با اشاره به فهرست داروهای تحت پوشش ادامه می‌دهد: «شبکه فرمولاسیون و/یا داروخانه ممکن است در هر زمان تغییر کند. “در صورت لزوم اطلاعیه دریافت خواهید کرد.”

با این حال، قوانین همچنان به بیمه‌گران اجازه می‌دهند تا در مورد رتبه‌بندی‌های خود از CMS به خود ببالند – پنج ستاره بهترین درجه است – حتی اگر رتبه‌بندی‌ها عملکرد طرح خاصی را که در آگهی ذکر شده یا در وب‌سایت یاب طرح مدیکر دولت نمایش داده شده منعکس نمی‌کند. لورا اسکوپک، محقق ارشد موسسه Urban که اخیراً انجام شده است، می گوید: “هیچ راهی برای مصرف کنندگان وجود ندارد که بدانند رتبه بندی ستاره با چه دقتی منعکس کننده طراحی طرح خاص، شبکه ارائه دهنده خاص، یا هر ویژگی دیگر یک طرح خاص در کشور آنها است.” یک مطالعه در مورد سیستم رتبه بندی.

و از آنجایی که داده‌های رتبه‌بندی ممکن است بیش از یک سال باشد و برنامه‌ها سالانه تغییر می‌کنند، رتبه‌بندی‌های منتشر شده در سال جاری برای برنامه‌های ۲۰۲۴ که هنوز شروع نشده‌اند اعمال نمی‌شود – علی‌رغم ادعاهای خلاف آن.

@susanjaffe, Jaffe.KHN@gmail.com

اخبار سلامت KFF، که قبلاً با نام Kaiser Health News (KHN) شناخته می شد، یک اتاق خبر ملی است که روزنامه نگاری عمیقی در مورد مسائل بهداشتی تولید می کند و یکی از برنامه های اصلی عملیاتی در KFF – منبع مستقل برای تحقیقات سیاست سلامت، نظرسنجی، و روزنامه نگاری.