شاهزاده هری و مگان مارکل درخواست کردند کلبه Frogmore: NPR را ترک کنند


عکس شاهزاده هری و مگان مارکل، دوک و دوشس ساسکس در 17 آوریل 2022.

پیتر دجونگ/AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

پیتر دجونگ/AP


عکس شاهزاده هری و مگان مارکل، دوک و دوشس ساسکس در 17 آوریل 2022.

پیتر دجونگ/AP

نماینده این زوج به NPR تایید کرد که از دوک و دوشس ساسکس خواسته شده است که کلبه فروگمور، اقامتگاه رسمی این زوج در بریتانیا را تخلیه کنند.

روزنامه بریتانیایی خورشید گزارش داده است که پادشاه چارلز سوم این ملک را به یکی از برادرانش، شاهزاده اندرو، پیشنهاد داده است که عناوین سلطنتی او در پی ادعاهایی مبنی بر دست داشتن در یک رسوایی سوء استفاده جنسی از افراد زیر سن قانونی سلب شده است. جفری اپستاین

کاخ باکینگهام به درخواست NPR برای اظهار نظر در مورد آن گزارش ها یا تصمیم برای اخراج ساسکس ها پاسخی نداده است.

شاهزاده هری و مگان پس از سه سال پیش جدایی بسیار گسترده از خانواده سلطنتی بریتانیا در کالیفرنیا زندگی کردند. این زوج از آن زمان نقش‌های رسمی سلطنتی و برخی از عناوین خود را کنار گذاشته‌اند، اما خانه فروگمور را برای بازدید از بریتانیا حفظ کردند. اجاره این کلبه که در نزدیکی قلعه ویندزور است، هنگام ازدواج به عنوان هدیه به زوج داده شد.

روابط بین ساسکس ها و بقیه خانواده سلطنتی بریتانیا پس از این انشعاب – که “مگکسیت” نیز نامیده شد، متشنج شد. اما روابط بین دو طرف تنها پس از مصاحبه انفجاری این زوج با اپرا وینفری، انتشار سریال مستند آنها در نتفلیکس و انتشار خاطرات شاهزاده هری بدتر شده است. یدکی، در ژانویه. ناظران بیرونی می گویند، این اقدام اخیر پادشاه چارلز برای حذف پسرش از املاک خانواده سلطنتی به نظر می رسد نشان می دهد که این رابطه حتی بیشتر تیره شده است.

یدکی وقتی نوبت به بحث در مورد مسائل درون خانواده سلطنتی می رسید، هیچ ضربه ای نمی زد. از جمله، هری در مورد مشاجرات خود و حداقل یک درگیری فیزیکی با برادرش، شاهزاده ویلیام، که پادشاه آینده است، نوشت. هری همچنین چندین بار از خانواده سلطنتی به دلیل همدستی در رنج همسرش در دورانی که خانواده سلطنتی کار می کرد انتقاد کرده است.

گزارش های دیگر نشان می دهد که در اینجا پیامدهای گسترده تری برای دوک و دوشس ساسکس وجود دارد.

به گفته امید اسکوبی، سردبیر اجرایی سلطنتی یاهو نیوز، این کلبه فقط یک اقامتگاه نبود، بلکه مکانی حیاتی و امن برای اقامت خانواده آنها در هنگام اقامت در بریتانیا بود. حفاظت امنیتی مسلح این زوج پس از خروج آنها از بریتانیا برداشته شد. اما املاک ویندزور، و در نتیجه فراگمور، تحت پوشش واحد حفاظت ویژه و سلطنتی پلیس متروپولیتن است.

اسکوبی نوشت: «اگرچه ساسکس‌ها با تیم امنیتی خصوصی خود سفر می‌کنند، افسران حفاظت سلطنتی سطحی از امنیت را فراهم می‌کنند – از جمله دسترسی به اطلاعات اطلاعاتی ضروری – که قبلاً برای سایر اعضای خانواده سلطنتی ضروری است.

خانواده احتمالاً در کلبه برای تاجگذاری شاه چارلز که در ماه مه تعیین شده بود می ماندند. مشخص نیست که آیا آنها در این مراسم حضور خواهند داشت یا خیر.