رهبران دموکرات مجلس نمایندگان می گویند که به نجات شغل رئیس جمهور جانسون: کمک می کنند


حکیم جفریس، رهبر دموکرات مجلس نمایندگان و مایک جانسون، رئیس مجلس، در 29 آوریل در مراسم ادای احترام کنگره در کنگره ایالات متحده برای سرهنگ بازنشسته ارتش رالف پوکت جونیور حضور دارند.

کوین دیچ/گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

کوین دیچ/گتی ایماژ


حکیم جفریس، رهبر دموکرات مجلس نمایندگان و مایک جانسون، رئیس مجلس، در 29 آوریل در مراسم ادای احترام کنگره در کنگره ایالات متحده برای سرهنگ بازنشسته ارتش رالف پوکت جونیور حضور دارند.

کوین دیچ/گتی ایماژ

رهبران دموکرات مجلس نمایندگان می گویند اگر اعضای حزب خود برای برکناری او اقدام کنند، به مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان کمک خواهند کرد تا شغل خود را حفظ کند.

رهبر اقلیت مجلس نمایندگان گفت: “از همان آغاز این کنگره، دموکرات های مجلس نمایندگان مردم را بر سیاست گذاشتند و زمینه مشترک دو حزبی را با جمهوری خواهان سنتی پیدا کردند تا نتایج واقعی را به دست آورند. در همان زمان، دموکرات های مجلس نمایندگان به شدت علیه افراط گرایی MAGA عقب نشینی کردند.” Hakeem Jeffries، رئیس انجمن پیت آگیلار و اقلیت Whip کاترین کلارک در یک بیانیه مشترک گفتند.

ما به پیشنهاد مارجوری تیلور گرین نماینده مجلس برای تخلیه صندلی رای خواهیم داد.

در ماه مارس، گرین درخواستی مبنی بر خالی کردن رئیس مجلس به دلیل ناامیدی از رهبری خود ارائه کرد و گفت که او در معاملات هزینه‌های زیادی به دموکرات‌ها داده است. دو جمهوری خواه دیگر از آن زمان به تلاش های او پیوسته اند. اما گرین هنوز رأی گیری نکرده است.

دموکرات‌ها این ایده را تلگراف کرده‌اند که می‌توانند جانسون را نجات دهند، پس از تصویب کمک‌های اوکراین، چیزی که جناح‌های جمهوری‌خواه مجلس با آن مخالف هستند.

جانسون در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از نشست کنفرانس GOP صبح سه شنبه به این خبر به صورت لحظه ای واکنش نشان داد.

او گفت: «اولین بار در مورد آن شنیدم. “آنچه که کشور در حال حاضر به آن نیاز دارد یک کنگره کارآمد است. آنها به کنگره ای نیاز دارند که به خوبی با هم کار کند و توانایی خود را برای حل این مشکلات مختل نکند.”

او گفت که قبل از اینکه متمم امنیت ملی برای رای گیری در مورد اینکه آیا در صورت طرح پیشنهادی برای تخلیه به صحن مطرح شود، می تواند روی حمایت دموکرات ها حساب کند، هیچ گفتگویی با جفریس نداشته است.

او گفت: «البته من از همکاران هر دو طرف داشتم که روی زمین به سراغم می‌آیند و می‌گویند ما از این موضوع حمایت نمی‌کنیم.» “من از کسی درخواست کمک نکرده ام.”