رالفی “سگ شیطان” برای چهارمین بار به فرزندی پذیرفته شد:


پناهگاه سابق او جمعه اعلام کرد که رالفی «سگ شیطان آتش‌نفس» دوباره به فرزندی پذیرفته شده است، و امیدواریم این بار برای همیشه، پس از یک سری تلاش‌های ناموفق.

نیاگارا SPCA در نیویورک گفت در میان بیش از 700 پرسش ایمیلی، مردی به نام جیسون که برای وزارت انرژی در تنسی سگ‌ها را آموزش می‌دهد، سرپرست جدید رالفی فرانسوی خواهد بود.

جیسون همچنین صاحب یک فرانسوی دیگر، یک داششوند و یک چوپان آلمانی است. به گفته SPCA، دو نفر آخر قبل از زندگی با جیسون مشکلات گاز گرفتن داشتند. پناهگاه قبلاً گفته بود که خانواده ای با حیوانات خانگی دیگر برای رالفی مناسب نیست، اما او به یک برنامه آموزشی شش هفته ای فرستاده شد و این به او کمک کرد تا بر “واکنش پذیری خود در برابر سگ های دیگر” غلبه کند.

نیاگارا SPCA گفت که معتقد است جیسون ساختار و خروجی مناسبی را برای جیسون فراهم خواهد کرد.

رالفی قبل از اینکه توسط جیسون به فرزندی قبول شود، سه بار به پناهگاه فرستاده شد. اولین بار صاحبانش او را به کلاس های شبانه روزی و آموزشی بردند، اما پناهگاه گفت که رالفی اصرار داشت که رئیس همه باشد. بار دوم، صاحبان جدیدش گفتند که او تمایل داشت سگ بزرگترشان را اذیت کند و دو هفته بعد او را به خانه بازگرداندند. بر اساس یک پست SPCA، بار سوم، در ماه فوریه، زنی رالفی را به فرزندی پذیرفت، اما تنها دو هفته او را نگه داشت، زیرا متوجه شد که او بیش از توانش است.

SPCA نیاگارا گفت: “ما برای ترور کوچک اصلاح شده خود بهترین آرزوها را داریم و مشتاقانه منتظر شنیدن همه ماجراهای او هستیم.”