جیمی راسکین، نماینده دموکرات، عاری از سرطان، در انتخابات مجلس سنا:


نماینده جیمی راسکین در خانه اش در تاکوما پارک، Md. در 12 ژوئن 2023.

کتی کسل /


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

کتی کسل /


نماینده جیمی راسکین در خانه اش در تاکوما پارک، Md. در 12 ژوئن 2023.

کتی کسل /

در یک صبح اخیر، جیمی راسکین، نماینده مریلند، در آشپزخانه خانه خود در تاکوما پارک، Md.، درست خارج از واشنگتن دی سی نشسته بود. فکر کردن به یک تصمیم بزرگ

او پس از بهبودی پس از درمان فشرده سرطان، نامزدی برای مجلس سنای ایالات متحده را ارزیابی می کند.

راسکین می‌گوید: «من یک سخنرانی نوشته‌ام که مبارزات انتخاباتی‌ام را برای مجلس نمایندگان اعلام کرده است، من یک سخنرانی نوشته‌ام که نامزدی خود را برای مجلس سنا اعلام کرده‌ام». من بهترین وضعیتم را از طریق فرآیند نوشتن پیدا می کنم.»

راسکین، دموکرات ارشد کمیته نظارت مجلس نمایندگان، به خود مهلت چهارم ژوئیه داده است تا یکی از این سخنرانی ها را برای اعلام عمومی برنامه های خود انتخاب کند.

راسکین گفت: “من دوستانی در کاپیتول هیل داشته ام که به من گفته اند که دیوانه خواهم شد اگر به خروج از مجلس نمایندگان فکر کنم.” و سپس افرادی هستند که به من می گویند که کرسی های سنای ایالات متحده هر ربع قرن یک بار باز می شود، و من دیوانه خواهم بود که در این مرحله برای آن نامزد نشوم.

راسکین از سال 2017 عضو مجلس نمایندگان بوده است

راسکین برای اولین بار در سال 2016 پس از تدریس قانون اساسی در دانشگاه آمریکایی برای بیش از 25 سال به عضویت مجلس انتخاب شد.

در کنگره، او به سرعت در رتبه های بالاتری قرار گرفت و نام خود را به عنوان مدیر ارشد مجلس نمایندگان در جریان دومین محاکمه استیضاح ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، بر سر زبان ها انداخت. او بعداً به عنوان یکی از اعضای هیئت منتخب مجلس در 6 ژانویه قبل از تبدیل شدن به عضو رده بندی نظارت مجلس خدمت کرد.

این بدان معناست که او یکی از گروه اصلی دموکرات‌هایی است که از رئیس جمهور بایدن و دولت او در برابر تحقیقات جمهوری‌خواهان دفاع می‌کنند. این شغلی است که انتظار می‌رود تقاضای آن بیشتر شود، زیرا نمایندگان مجلس نمایندگان کنگره تحقیقات خود را در مورد رئیس جمهور بایدن، دولت او و دموکرات‌ها از زمان کیفرخواست فدرال تاریخی ترامپ تشدید می‌کنند.

راسکین می گوید: «ما هنوز درگیر جنگ زندگی خود هستیم. دونالد ترامپ هنوز بسیار آزاد است و ما در حال مبارزه برای دفاع از دموکراسی و حاکمیت قانون هستیم.

نماینده جیمی راسکین، دکتر، در آخرین جلسه کمیته منتخب مجلس برای بررسی حمله 6 ژانویه به ساختمان کنگره ایالات متحده در ساختمان اداری مجلس کانن در 19 دسامبر 2022 اظهاراتی را ارائه می کند.

تراشه Somodevilla/Getty Images


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

تراشه Somodevilla/Getty Images

در همان زمان، راسکین در جنگ دیگری از زندگی خود قرار داشت: مبارزه با لنفوم منتشر سلول B، یک نوع سرطان جدی اما قابل درمان.

بنابراین وقتی بن کاردین سناتور دموکرات مریلند در ماه مه گفت که به دنبال انتخاب مجدد نخواهد بود، راسکین فوراً به فکر ورود به رقابت نبود.

راسکین گفت: “من هنوز فقط سعی می کردم، می دانی، غذا بخورم و یک وعده غذایی را نگه دارم.” من محاصره شدم و با تماس‌های تلفنی، ایمیل‌ها و پیام‌های مردمی که از من می‌پرسیدند می‌خواهم چه کار کنم، به رگبار می‌رفتم، و من فقط از همه خواهش کردم که صبر کنند.»

دیوید ترون، نماینده مریلند، و آنجلا آلسوبروکز، یکی از مدیران اجرایی شهرستان پرنس جورج، از جمله دموکرات‌های اولیه بودند که کمپین‌های سنا را برای پر کردن کرسی کاردین راه‌اندازی کردند.

هیچ چیز با از دست دادن “Tombo” قابل مقایسه نیست

راسکین برای اولین بار در اواخر دسامبر 2022 خبر تشخیص خود را دریافت کرد و طی چند ماه تحت شش دور شیمی درمانی قرار گرفت. راسکین مو، ابرو، مژه و حس چشایی خود را از دست داد.

او گفت هر چیزی که می خورد طعم یک راکت تنیس آلومینیومی دارد.

او گفت: “شیمی درمانی چیزی نیست که برای بدترین دشمنانم در جهان آرزو کنم.”

در اواخر آوریل، راسکین از تیم پزشکی خود در بیمارستان دانشگاه مداستار جورج تاون و مرکز جامع سرطان لومباردی در مجاورت خبر دریافت کرد که در حال بهبودی است، با پیش‌آگهی 90 درصد بدون عود.

این آخرین فصل از یک سری آزمایش های زندگی است که با آسیب و غم راسکین مشخص شده است. او پس از پایان کار پانل مجلس در 6 ژانویه و چند روز پیش از دومین سالگرد مرگ پسرش، تشخیص سرطان خود را دریافت کرد.

راسکین در حالی که صدایش به گوش می رسد، می گوید: «به همان اندازه که گذراندن دوره شیمی درمانی و همه اینها سخت بود، منظورم این است که هیچ چیز با از دست دادن تومبو قابل مقایسه نیست.

تومبو نام مستعار راسکین برای پسر فقیدش تامی راسکین است که در دسامبر 2020 بر اثر خودکشی درگذشت. تامی راسکین که دانشجوی حقوق هاروارد بود، مطالب زیادی در مورد فلسفه، بی عدالتی و حقوق حیوانات نوشت.

روز پس از دفن تامی، راسکین، کوچکترین دخترش، تابیتا، و دامادش در 6 ژانویه 2021 در ساختمان کاپیتول بودند که مورد حمله قرار گرفت.

راسکین وقتی با غم و اندوه فکر می کند امروز کجاست، مکث های طولانی و متفکرانه ای می کند.

او می گوید: “خب، می دانید … قلب من هنوز شکسته است.” “اما… به ضرب و شتم ادامه می دهد. و می دانید، ما چیزهای زیادی برای زندگی داریم.”

این شامل راسکین و همسرش سوزان بلوم راسکین می شود که شاهد ازدواج تابیتا در این ماه بودند.

ما چیزهای زیبای زیادی برای زندگی داریم. راسکین می پرسد.

چگونه شخصی به سیاست اطلاع داده است

امروزه مژه های راسکین دوباره شروع به رشد کرده اند. او هنوز هم لباس‌هایی را که با ریزش موهایش شروع به پوشیدن کرد – با الهام از یکی از جدیدترین دوستانش، استیون ون زاند از بروس اسپرینگستین و گروه ای استریت، استفاده می‌کند.

ون زندت در طول درمان راسکین دوجین باندانا فرستاد. اکنون، این دو در مورد راه اندازی خطی از باندانا برای کودکان مبتلا به سرطان و شیمی درمانی صحبت می کنند.

راسکین گفت: «ما در مورد امکان درخواست از برخی از طراحان بزرگ مد صحبت کرده‌ایم تا ببینیم آیا آنها باندانا می‌سازند یا خیر.

چالش های اخیر راسکین اطلاع رسانی به سیاست و اولویت های اوست. نبرد او با سرطان وضعیت اسفبار افراد بیمه نشده را برجسته کرد. و او به این فکر کرده است که تامی در مورد نامزدی احتمالی سنا چه می‌گوید.

راسکین می‌گوید: «فکر می‌کنم او احتمالاً آن سؤال فایده‌گرایانه اساسی را بپرسد، این است که کجا می‌توانم بروم؟ اکنون کجا می‌توانم بیشترین کار را برای تعداد زیادی از مردم انجام دهم؟ و او می‌گوید همه چیز را نادیده بگیرید».

همانطور که راسکین حرکت بعدی خود را در نظر می گیرد، سن ارشد خود را در مجلس در برابر رقابت احتمالی برای تبدیل شدن به سناتور جوان از مریلند می سنجد. او هنوز به طور مرتب به آن پیش‌نویس‌های دو سخنرانی خود برای هر یک از طرح‌ها اضافه می‌کند و سعی می‌کند تصمیم بگیرد که کدام یک قانع‌کننده‌ترین مورد را دارد.

او می‌گوید: «فقط می‌خواهم بعد از ریختن روده‌ام ببینم چه احساسی به من می‌دهد.