با متوقف شدن مذاکرات سقف بدهی، رئیس مک کارتی می گوید GOP ممکن است صورتحساب خود را تغییر دهد:


کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان، پس از رای‌گیری برای قانون هزینه‌های کمتر انرژی در کنگره ایالات متحده در 30 مارس، با اعضای مطبوعات صحبت می‌کند.

الکس وانگ/گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

الکس وانگ/گتی ایماژ


کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان، پس از رای‌گیری برای قانون هزینه‌های کمتر انرژی در کنگره ایالات متحده در 30 مارس، با اعضای مطبوعات صحبت می‌کند.

الکس وانگ/گتی ایماژ

با مذاکره بر سر جلوگیری از نکول در سقف اعتبار کشور کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان، روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت که مجلس به رهبری حزب جمهوری‌خواه ممکن است لایحه خود را تغییر دهد.

مک کارتی گفت: “اگر رئیس جمهور اقدامی نکند، ما این کار را انجام خواهیم داد.” او گفت که مجلس نمایندگان می‌تواند به قانونی رأی دهد که الگوبرداری از نامه‌ای است که او در اوایل هفته برای بایدن ارسال کرده بود. سطوح مخارج را کاهش داد و با افزودن چندین پیشنهاد سیاستی به بسته ای برای افزایش سقف بدهی شناور شد.

مک کارتی گفت: «نمی‌دانم بیشتر از این چه کاری می‌توانم انجام دهم. او سپس به نظر می رسد که در سن رئیس جمهور 80 ساله ضربه می زند و می گوید: “من ناهار را به کاخ سفید می آورم، اگر این چیزی است که او می خواهد آن را غذای نرم درست می کنم.”

جانت یلن، وزیر خزانه داری به کنگره اطلاع داد که این کشور در ژانویه به سقف استقراض خود رسیده است، اما گفت که وزارتخانه می تواند از “اقدامات فوق العاده” برای ادامه پرداخت صورت حساب های کشور تا پایان آن استفاده کند، احتمالا در تابستان امسال.

هنگامی که مک کارتی در ژانویه پس از 15 رای گیری در مجلس نمایندگان به عنوان رئیس انتخاب شد، یکی از خواسته های او برای جلب حمایت بلوک محافظه کاران این بود که اجازه ندهد هیچ رای مجلس سقف بدهی را بدون ضمیمه کاهش هزینه ها افزایش دهد. دموکرات ها این رویکرد را مورد انتقاد قرار دادند و گفتند که این به منزله «گروگان گیری» است و تهدیدی برای یک نکول تاریخی است که بازارهای مالی را متلاطم می کند.

رئیس‌جمهور و رئیس‌جمهور در اول فوریه با هم دیدار کردند و هر دو توافق کردند که بحث سازنده بود، اما مذاکرات اساساً از آن جلسه متوقف شده است، و بایدن اصرار داشت که رئیس‌جمهور برنامه کاهش هزینه‌های خود را مشخص کند و رئیس‌جمهور گفت که امتناع رئیس‌جمهور از ملاقات مجدد می‌تواند منفی باشد. بر اقتصاد تاثیر بگذارد

فشار جدید برای افزودن پیشنهادهای سیاستی به توافق دو حزبی

به نظر می‌رسد این هفته مک کارتی تمرکز خود را از تاکید بر کاهش هزینه‌های فدرال که دموکرات‌ها آن را رد کرده‌اند تغییر داده و در عوض چندین تغییر سیاستی را پیشنهاد می‌کند که می‌تواند به او نوعی پیروزی سیاسی بدهد تا در صورت پذیرش یک یا چند مورد به شکلی، در مذاکرات باقی بماند.

مک کارتی تاکید کرده است که لایحه به اصطلاح “پاک” برای افزایش سقف بدهی نمی تواند مجلس نمایندگان را تصویب کند. در او نامه سه شنبه به بایدن، او استدلال کرد، “شما در ساعت هستید” و این زمان نشستن دیگری فرا رسیده بود.

نامه مک کارتی شامل یک نامه آشنا بود فشار برای کاهش هزینه‌های غیردفاعی، اما سه ایده دیگر را نیز پیشنهاد کرد: بازگرداندن وجوه کمک‌رسانی مصرف‌نشده کووید به خزانه‌داری، اضافه کردن الزامات کاری برای برخی در برنامه‌های کمک‌های فدرال و ضمیمه کردن اقداماتی برای کاهش هزینه‌های انرژی، مانند اجازه اصلاحات برای پروژه‌های انرژی جدید.

رئیس‌جمهور در نامه‌ای به مک‌کارتی، رئیس‌جمهور را برای انتشار بودجه حزب جمهوری‌خواه تحت فشار قرار داد و اشاره کرد که بودجه خود را منتشر کرد– و پیشنهاد کرد که این دو می‌توانند پس از تعطیلات دو هفته‌ای کنگره بهار، پس از انتشار این بودجه، بنشینند.

وقتی از سه شنبه پرسیده شد رئیس جمهور درباره دیدار با رئیس مجلس در غیاب طرح بودجه جمهوری خواهان گفت: “خب، من نمی دانم قرار است در چه موردی ملاقات کنیم.”

وی افزود: توافق این بود که هر کدام از ما بودجه خود را کنار بگذاریم.

شومر: «سخنران مک کارتی فقط می‌گوید بیایید ملاقات کنیم. اما آنها قرار است چه کار کنند، در مورد آب و هوا صحبت کنند؟

چاک شومر، رهبر اکثریت سنا، DN.Y، همچنان به فشار بر جمهوری خواهان مجلس نمایندگان برای موافقت با تمدید کامل محدودیت بدهی ادامه داد و خاطرنشان کرد که یک اقدام مشابه سه بار در دوره ترامپ، رئیس جمهور وقت آمریکا تصویب شد. او گفت وقت آن رسیده است که حزب جمهوری خواه قبل از یک جلسه مذاکره دیگر برنامه های مفصلی را روی میز بگذارد و گفت: “شما نمی توانید بنشینید و در مورد چیزی بحث کنید اگر برنامه ای ندارید. رئیس مک کارتی فقط می گوید بیایید ملاقات کنیم. آنها می خواهند انجام دهند، در مورد آب و هوا بحث کنند؟”

نماینده کوین هرن، نماینده R-Okla، که ریاست کمیته مطالعات جمهوری خواهان (RSC)، گروه بزرگی از محافظه کاران مجلس نمایندگان را بر عهده دارد، به خبرنگاران گفت که می تواند از لایحه ای که شامل پیشنهاداتی است که رئیس مجلس بیان کرده است حمایت کند و گفت که این ایده های سیاستی از نظرات خود RSC سرچشمه می گیرد. پیشنهاد.

او گفت که جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان لایحه خودشان را تغییر می‌دهند، «پاسخی به گفته‌های رئیس‌جمهور خواهد بود – «به من نشان بده چه چیزی داری» – بنابراین اگر لایحه‌ای را منتشر کنید و 218 رأی به دست آورید، به او نشان می‌دهید. “

هرن گفت که جدول زمانی برای نهایی شدن یک معامله ممکن است به دریافت‌های مالیاتی وزارت خزانه‌داری در اواسط آوریل بستگی داشته باشد و پس از آن، تلاش‌ها برای دستیابی به توافق می‌تواند تسریع شود.

این جمهوری‌خواه اوکلاهاما گفت که فکر می‌کند اضافه کردن الزامات کاری که بزرگسالان بین 18 تا 49 سال بدون وابستگی یا معلولیت از کمک فدرال دریافت می‌کنند، به رفع کمبود نیروی کار کمک می‌کند که کارفرمایان به عنوان دلیلی برای عقب ماندگی اقتصاد ذکر می‌کنند.

یکی از پیشنهادات حزب جمهوری خواه که ممکن است از حمایت دو حزبی برخوردار باشد، در بسته انرژی جمهوری خواهان مجلس گنجانده شده است، که عمدتاً در امتداد خطوط حزب در روز پنجشنبه تصویب شد. آی تی شامل مقرراتی برای تسریع در صدور مجوز پروژه های انرژی نو می باشد. برخی از دموکرات ها، از جمله جو مانچین، سناتور ویرجینیای غربی، از اصلاحات در روند فعلی حمایت می کنند.

رئیس مجلس و دیگر رهبران جمهوری خواه این هفته تاکید کردند که می خواهند هر گونه بحث در مورد بودجه را از مذاکرات محدودیت بدهی جدا کنند. جمهوری خواهان در مبارزات انتخاباتی خود متعهد شدند که اکثریت را دوباره به دست آورند که بودجه ای را تصویب خواهند کرد که در طی 10 سال تعادل ایجاد کند، اما چندین قانونگذار جمهوری خواه اذعان دارند که این روند زمان بیشتری خواهد برد – و با اکثریت 5 کرسی، برخی اذعان می کنند که این یک کار بزرگ خواهد بود. برای دریافت یکی از طریق خانه.

نماینده بایرون دونالدز، رئیس‌جمهوری فلوریدا، گفت که امیدوار است روند بودجه GOP “امیدوارم در پایان سپتامبر” به پایان برسد و از نظر محدودیت بدهی و بودجه “ما به آنها به عنوان دو گفتگوی جداگانه نگاه می‌کنیم.”

باربارا اسپرانت از به این داستان کمک کرد.