بازیگر کوبا گودینگ جونیور با شروع محاکمه پرونده سوء استفاده جنسی مدنی را حل و فصل می کند:


کوبا گودینگ جونیور در 22 ژانویه 2020 در دادگاه نیویورک ظاهر می شود. طبق سوابق دادگاه، این بازیگر اتهامات مربوط به تجاوز به زن را در یک دهه پیش در هتلی در شهر نیویورک حل و فصل کرده است.

الک تاباک/اخبار روز از طریق AP, File, Pool


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

الک تاباک/اخبار روز از طریق AP, File, Pool


کوبا گودینگ جونیور در 22 ژانویه 2020 در دادگاه نیویورک ظاهر می شود. طبق سوابق دادگاه، این بازیگر اتهامات مربوط به تجاوز به زن را در یک دهه پیش در هتلی در شهر نیویورک حل و فصل کرده است.

الک تاباک/اخبار روز از طریق AP, File, Pool

نیویورک – بر اساس سوابق دادگاه، درست زمانی که دادگاه شروع می شد، روز سه شنبه فاش شد که کوبا گودینگ جونیور اتهامات مربوط به تجاوز جنسی به زن یک دهه پیش در هتلی در شهر نیویورک را برطرف کرده است. این بازیگر از طریق وکلا اصرار کرده بود که پس از ملاقات آن دو در رستورانی در نزدیکی، برخورد او با این زن توافقی بوده است.

محاکمه قرار بود با انتخاب هیئت منصفه در دادگاه فدرال نیویورک آغاز شود، زیرا ستاره برنده اسکار “جری مگوایر” با اتهاماتی مواجه شد که با این زن در منهتن ملاقات کرده است، او را متقاعد کرده تا در هتلی به او ملحق شود و او را متقاعد کرد که در اتاقش توقف کند. تا بتواند لباس عوض کند.

دقایقی پس از آن که اعضای هیئت منصفه قرار بود تجمع در دادگاه را آغاز کنند، در تقویم رسمی در پرونده رسمی دادگاه آمده بود: «محاکمه متوقف شد». وی افزود: دلیل فسخ (با رضایت): طرفین موضوع را حل و فصل کرده اند.

این زن تا هفته گذشته به طور ناشناس اقدام کرده بود، زمانی که قاضی پل آ. کروتی حکم داد که او باید نام خود را در دادگاه فاش کند. او در دادخواست خود گفت که گودینگ در اتاقش به او تجاوز کرده است. با این حال، وکلای او اصرار داشتند که این رابطه جنسی توافقی بوده و او پس از آن به دیگران مباهات می‌کند که با یک سلبریتی رابطه جنسی داشته است.

در این شکایت 6 میلیون دلار غرامت طلب شده بود. وکیل گلوریا آلرد، یکی از چندین نماینده این زن، از اظهار نظر خودداری کرد. وکلای دیگر، از جمله وکلای گودینگ، بلافاصله به درخواست‌ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

این شکایت علیه مردی مطرح شد که مقامات می گویند به ارتکاب سوء رفتار جنسی علیه بیش از 30 زن دیگر از جمله دست زدن، بوسیدن ناخواسته و سایر رفتارهای نامناسب متهم شده است.

در اواخر هفته گذشته، به نظر می‌رسید که قاضی با صدور حکمی که به سه زن اجازه می‌دهد شهادت دهند که پس از ملاقات با گودینگ در محیط‌های اجتماعی مانند جشنواره‌ها، در معرض تجاوز جنسی ناگهانی یا تلاش برای تجاوز جنسی قرار گرفته‌اند، دست زن را در دادگاه و مذاکرات سازش تقویت کرد. بارها، کلوپ های شبانه و رستوران ها.

یکی از زنانی که قصد شهادت در دادگاه را داشت، کلسی هاربرت بود که به پلیس گفت گودینگ بدون رضایت او در سال 2019 در بار و سالن مجیک هور پشت بام نزدیک میدان تایمز او را نوازش کرد.

هاربرت سال گذشته پس از اعتراف گودینگ در دادگاه ایالتی نیویورک به جرمی که او را از زندان نجات داد یا سابقه جنایی داشت، گفت: «ناامیدکننده‌تر از آن چیزی بود که کلمات می‌توانستند بگویند، هرگز در دادگاه حضور نداشتند».

آسوشیتدپرس معمولاً افرادی را که می‌گویند مورد تجاوز جنسی قرار گرفته‌اند شناسایی نمی‌کند، مگر اینکه اجازه دهند، همانطور که هاربرت انجام داده است.

گودینگ، ستاره فیلم‌هایی از جمله «Boyz n the Hood» و «Radio»، در آوریل 2022 اجازه یافت به جرم خود اعتراف کند و اعتراف کرد که در سال 2018 یک کارگر را به زور در یک کلوپ شبانه در نیویورک بوسیده است.

گودینگ با دور ماندن از دردسر و تکمیل شش ماه مشروبات الکلی و مشاوره رفتاری، اجازه یافت که از اعتراف گناه خود صرف نظر کند و به نقض آزار و اذیت غیر کیفری خود اعتراف کند، سابقه کیفری خود را حذف کند و از مجازات های بیشتر جلوگیری کند.