کنگره برای رای گیری در مورد لایحه هزینه های توقف شکاف:


رهبران کنگره با لایحه ای موافقت کرده اند که سطح بودجه فعلی را تا اول و هشتم مارس تمدید می کند.

کتی کسل /


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

کتی کسل /


رهبران کنگره با لایحه ای موافقت کرده اند که سطح بودجه فعلی را تا اول و هشتم مارس تمدید می کند.

کتی کسل /

رهبران کنگره بر روی یک لایحه هزینه های کوتاه مدت توافق کرده اند تا به قانونگذاران زمان بیشتری برای نوشتن و تصویب لوایح هزینه های یکساله بدهند. چندین آژانس و عملکرد دولتی قرار است در پایان روز جمعه با کمبود بودجه مواجه شوند.

تمدید به ساختار مهلت بودجه دو مرحله ای فعلی که رهبران سال گذشته با ضرب الاجل های جدید تعیین شده در 1 مارس و 8 مارس با آن موافقت کردند، مطابقت دارد. چاک شومر، رهبر اکثریت سنا، D-NY، گفت که سنا روز سه شنبه در مورد اولین رویه رای خواهد داد. مراحل تصویب لایحه

شومر در بیانیه‌ای که روز یکشنبه منتشر شد، گفت: برای جلوگیری از تعطیلی، همکاری دو حزب در سنا و مجلس برای تصویب سریع CR و ارسال آن به میز رئیس‌جمهور قبل از ضرب‌الاجل بودجه روز جمعه، لازم است. من از رهبران هر دو طرف و به ویژه اعضای کمیته تخصیص به خاطر تعهدشان به باز نگه داشتن دولت و تلاش برای مردم آمریکا تشکر می کنم.

شومر گفت این قانون نتیجه مذاکرات دو حزبی با هر چهار رهبر ارشد کنگره است.

مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان، از امتیازات دموکرات‌ها از جمله طرح‌هایی برای لغو برخی از بودجه‌های کمک‌رسانی هزینه‌نشده برای کووید و سرعت بخشیدن به کاهش برنامه‌ریزی‌شده در IRS خبر داد. او همچنین استدلال خود را تکرار کرد که هدف نهایی اجتناب از تمدید عمده بودجه فعلی است.

جانسون در مصاحبه‌ای گفت: «از آنجایی که ضرب‌الاجل‌های تکمیل فرارسیده است، برای تکمیل آنچه جمهوری‌خواهان مجلس برای رسیدن به آن سخت تلاش می‌کنند، به یک قطعنامه کوتاه ادامه می‌دهیم: پایان دادن به حکمرانی همه‌جانبه، پیروزی‌های سیاسی معنادار، و نظارت بهتر بر دلارهای مالیاتی آمریکا». بیانیه.

هدف این است که به اعضای کمیته تخصیص اجازه داده شود تا جزئیات صورت‌حساب‌های هزینه‌ای را که به سقف 1.6 تریلیون دلاری توافقی که رهبران هفته گذشته دست یافته‌اند، رعایت کنند. این توافق، خط اصلی را تعیین کرد که کنگره چقدر می تواند برای برنامه های دفاعی و غیر دفاعی برای سال مالی 2024 که در سپتامبر به پایان می رسد، هزینه کند.

ضرب‌الاجل اول مارس برای چهار لایحه از 12 لایحه اعتباری عادی اعمال می‌شود:

  • کشاورزی، توسعه روستایی، سازمان غذا و دارو، و آژانس های مرتبط
  • توسعه انرژی و آب
  • ساخت و ساز نظامی، امور کهنه سربازان، و آژانس های مرتبط
  • حمل و نقل، مسکن و شهرسازی و آژانس های مرتبط.

مهلت 8 مارس برای بقیه صورتحساب ها اعمال می شود:

  • بازرگانی، دادگستری، علم و سازمان های مرتبط
  • دفاع
  • خدمات مالی و دولت عمومی
  • امنیت داخلی
  • داخلی، محیط زیست و آژانس های مرتبط
  • کار، بهداشت و خدمات انسانی، آموزش و پرورش و سازمان های مرتبط
  • شعبه مقننه
  • ایالت، عملیات خارجی و برنامه های مرتبط.

مسیر هموارتر در سنا نسبت به مجلس

شومر و رهبر اقلیت سنا، میچ مک کانل، رئیس جمهوری آمریکا، هر دو بارها متعهد شده اند که لایحه هزینه ها را به سرعت تصویب کنند تا از تهدید تعطیلی دولت جلوگیری کنند. برخی از سناتورها ممکن است تصمیم بگیرند که این روند را کند کنند، اما به احتمال زیاد با حمایت دو حزبی قابل توجه از سنا عبور خواهد کرد.

روند در مجلس کمتر روشن است. مایک جانسون، رئیس مجلس، با مخالفت قابل توجهی از سوی اعضای راست افراطی روبرو است که هم چشم انداز یک فاصله کوتاه مدت و هم توافق گسترده تر هزینه های بالای خط را رد کرده اند.

جانسون باید با حمایت قابل توجه دموکرات ها از هر شکافی عبور کند، اقدامی که می تواند ریاست او را در معرض خطر چالش محافظه کاران راست افراطی قرار دهد.