پلیس چندین قربانی را تأیید می کند:


پس از گزارش‌هایی مبنی بر تیراندازی در آلن، تگزاس، مردم هنگام خروج از یک مرکز خرید، دستان خود را بالا می‌برند.

LM Otero/AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

LM Otero/AP


پس از گزارش‌هایی مبنی بر تیراندازی در آلن، تگزاس، مردم هنگام خروج از یک مرکز خرید، دستان خود را بالا می‌برند.

LM Otero/AP

به گفته پلیس، در پی تیراندازی بعد از ظهر روز شنبه در یک مرکز خرید در حومه دالاس، 9 نفر به بیمارستان های محلی منتقل شدند. گزارش های خبری محلی حاکی از آن است که کودکان نیز در میان قربانیان هستند و تیرانداز نیز کشته شده است.

اداره پلیس آلن در توییتی اعلام کرد که یکی از افسران آن در ساعت 3:36 بعدازظهر در حالی که در یک تماس نامرتبط بیرون بود صدای شلیک گلوله را در فروشگاه های پریمیوم آلن شنید.

وی گفت: «افسر مظنون را درگیر کرد و تهدید را خنثی کرد. او سپس با پرسنل اورژانس تماس گرفت.

کلانتر شهرستان کولین به WFAA وابسته به ABC گفت که کودکان در میان قربانیان هستند و تیرانداز در صحنه جان باخت.

این اداره گفت که پاسخ چند آژانس به ایمن سازی مرکز خرید کمک کرد.

به نظر می رسد یک ویدیوی دوربین داشبورد که در رسانه های اجتماعی منتشر شده است نشان می دهد که یک تیرانداز در حال خروج از یک وسیله نقلیه در سمت راننده قبل از شلیک در مقابل مرکز خرید است.

چندین خودروی پلیس، کامیون‌های زرهی و آمبولانس‌ها به صحنه واکنش نشان دادند زیرا مقامات تعداد زیادی از مردم را از منطقه تخلیه کردند.

برایان هاروی، رئیس پلیس اداره پلیس آلن، گفت: امیدوارم ناگفته نماند که عمیق‌ترین همدردی ما با خانواده‌های قربانیان است.

هاروی گفت: «این یک تراژدی است. “مردم به دنبال پاسخ خواهند بود. و ما فقط متاسفیم که آن خانواده ها این ضرر را تجربه می کنند.”

دفتر دالاس دفتر الکل، تنباکو و سلاح گرم در توئیتی اعلام کرد که آن نیز پاسخ می داد به حادثه تیرانداز فعال

فرماندار تگزاس، گرگ ابوت، بیانیه ای صادر کرد و گفت که با کن فولک، شهردار آلن و استیون مک کراو، مدیر بخش ایمنی عمومی تگزاس در تماس بوده است. فرماندار گفت: «قلب ما امشب در جریان این تراژدی غیرقابل وصف با مردم آلن، تگزاس است. از جمله افسران DPS، تگزاس رنجرز، و منابع تحقیقاتی.”

نماینده ایالات متحده، کیت سلف، که منطقه کنگره شامل شهرستان کالین، محل حادثه است، در توییتی نوشت که اداره پلیس آلن “کنترل کامل صحنه” را در دست داشت.

سلف نوشت: “ما از اخبار غم انگیز تیراندازی هایی که امروز در فروشگاه های آلن پریمیوم رخ داد، ویران شدیم. دعای ما با قربانیان و خانواده های آنها و تمام نیروهای مجری قانون در صحنه است.”

آلن با جمعیتی حدود 109000 نفر در 25 مایلی شمال مرکز شهر دالاس واقع شده است.

این یک داستان در حال توسعه است. برخی از مطالبی که رسانه‌ها گزارش کرده‌اند بعداً اشتباه خواهند شد. ما بر گزارش‌های مقامات پلیس و سایر مقامات، خبرگزاری‌های معتبر و خبرنگارانی که در صحنه هستند تمرکز خواهیم کرد. با پیشرفت شرایط به روز رسانی خواهیم کرد.