پراپ تریدینگ کریپتو (3)

همچنین میتوانید سؤالات خود را درباره کپی ترید بینگ ایکس در کامنتها مطرح کنید. برای لغو کپی ترید میتوانید روی گزینه Stop Copying در این صفحه کلیک کنید. در این مقاله به سراغ صرافی رابین کش رفتهایم و آن را بهطور کامل بررسی کردهایم. در بازار خنثی، برخلاف بازار رونددار، نمودارهای قیمتی، نه روند صعودی دارند و نه نزولی و تنها در یک محدوده نوسان می کنند. با وجود اینکه صرافی ارز دیجیتال رابین کش کمتر شناخته شده است، هفت سال سابقه فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال را دارد. Max Open Position Principal: پس از اینکه مجموع موجودی شما به مقدار تعیینشده در این بخش برسد، هیچ سفارش کپی ترید جدیدی ثبت نخواهد شد. با کلیک روی گزینه Copy Trading Agreement، وارد صفحه جدیدی میشوید. در کنار نام هر تریدر، گزینه View Details وجود دارد. در بخش TP/SL میتوانید حد سود و ضرر پوزیشنهای معاملاتی خود را تعیین کنید. به این ترتیب، در صورت فعال شدن حد سود یا ضرر شما در هر معامله، حتی اگر معاملهگر اصلی پوزیشن را نبندد، صرافی بهطور خودکار سفارش بستن پوزیشن معاملاتی شما را ثبت میکند.

مهارتهای تخصصی: تریدران معمولا دارای تخصص و مهارتهای ویژه در معامله هستند که این مهارتها به شرکت این امکان را میدهد که در بازارهای رقابتی به خوبی عمل کند. اگر تریدر در حال حاضر پوزیشن باز داشته باشد، اپلیکیشن بینگ ایکس از شما میپرسد که آن پوزیشنها را برای شما نیز باز کند یا خیر. در واقع یک سرمایه گذار مبلغ بزرگی را در بروکر مورد نظر خود قرار داده و تریدینگ را از طریق آن بروکر انجام می دهد. این تصمیم از نظر رعایت اصول مدیریت سرمایه نیز هوشمندانه است. فقط در نظر داشته باشید که خیلی از مدرسینی که در این زمینه فعالیت دارند، دورههای خود را به دو قسمت مقدماتی یا رایگان و دوره پیشرفته تقسیمبندی میکنند. معمولاً آن دسته از معاملهگران که بهتازگی فعالیت در بازار رمزارزها را آغاز میکنند، کپی ترید را راهی برای کسب سود در نظر میگیرند. به این مفهوم که اگر قیمتی که برای ارز در بازار امروز وجود دارد، پایینتر از ارزش واقعی و ذاتی آن باشد، ارز مناسبی برای خرید خواهد بود و با رسیدن به ارزش خود، سودده خواهد شد. بینگ ایکس در حال حاضر بهترین برنامه صرافی ارز دیجیتال برای کپی ترید است. در اینجا میتوانید تصویر مربوط به صفحه کپی ترید معاملات در نسخه وب صرافی بینگ ایکس را نیز مشاهده کنید.

بهترین سایت های پراپ تریدینگ

نظرات خود را در این زمینه با ما در میان بگذارید. در نسخه وب اپلیکیشن نیز باید دقیقا مراحل فوق را پشت سر بگذارید. در بالای همین بخش و با کلیک بر روی 3 نقطه میتوانید به منوی تنظیمات این قسمت نیز دسترسی داشته باشید. Daily Copy Trading Amount: وقتی مجموع پوزیشنهای بازشده در یک روز به عدد تعیینشده در این بخش برسد، هیچ سفارش جدید کپی ترید برایتان ثبت نمیشود. در ادامه، صرافی درخواست شما را بررسی میکند و در صورت تأیید، میتوانید فعالیت خود را آغاز کنید. روش دوم هم به این صورت هست که شما در یکی از آزمون های پراپ شرکت خواهید کرد و بالانس آزمون را انتخاب میکنید! در حالی که آیت الله خامنهای و آیت الله شبیری زنجانی در صورت عمل به قوانین موجود کشور خرید و فروش ارز دیجیتال را جایز میدانند، برخی دیگر از مراجع مثل آیت الله سیستانی و مکارم شیرازی خرید و فروش ارز دیجیتال را جایز نمیدانند. همچنین در این صفحه، فهرست تریدرهایی که معاملاتشان را کپی میکنید، قابل مشاهدهاند. برای این منظور، در بالای صفحه کپی تریدینگ گزینه My Trades را انتخاب کنید. Artic᠎le was gen᠎erated  by GSA  C ontent Gener at or D​emov​ersion !

آیا میتوان همزمان بهعنوان کپیکننده و تریدر حرفهای در بینگ ایکس فعالیت کرد؟ خیر؛ اگر قصد دارید بهعنوان تریدر حرفهای در بینگ ایکس فعالیت کنید، نباید همزمان معاملات دیگران را کپی کنید. خیر؛ بعد از فعال کردن کپی ترید از یک تریدر حرفهای، معاملات بهصورت خودکار روی سرور صرافی BingX اجرا میشوند. در این بخش از آموزش کپی ترید در صرافی BingX به سراغ معاملهگران حرفهای میرویم. در این مطلب به آموزش کپی ترید در صرافی bingx پرداختیم. پرینس و “نهایت کتاب تحلیل تکنیکال” از جان مورفی میتوانند به شما اصول اساسی را آموزش دهند. از این رو، یادگیری مفهوم آنها و همچنین پدیدههایی که بر روند آنها تاثیر مستقیم دارند، حائز اهمیت است. این بخش را مطالعه کنید. 1. روی میانبر Market Watch در بالا سمت چپ پنجره متاتریدر کلیک کنید. زیرا کار در بازارهای مالی و توسعه استراتژی ها بسیار استرس زا است. بعد از تکمیل اطلاعات یادشده، کافی است روی گزینه Copy کلیک کنید. در قدم چهارم از نحوه ورود به فارکس، یک هدیه جذاب و بسیار مهم برای شما آماده شده است. کپی ترید یا کپی معاملات فارکس (Copy Trading): در این روش، شما بهعنوان یک فالوور، معاملات یک تریدر حرفهای را کپی میکنید.  This data h as been wri​tten ᠎wi​th the he᠎lp ᠎of G SA​ Content᠎ Generator D​em᠎ov er sion !

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد پراپ ترند فاند لطفا از سایت ما دیدن کنید.