هنری کوئلار، نماینده کنگره می گوید قانون بایدن برای محدود کردن پناهندگی «معقولانه» است: NPR


پرزیدنت جو بایدن در حالی که ماه گذشته در امتداد مرز ایالات متحده و مکزیک در ال پاسو تگزاس قدم می زنند، با نماینده، هنری کوئلار، نماینده تگزاس در سمت چپ گفتگو می کند.

اندرو هارنیک/AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

اندرو هارنیک/AP


پرزیدنت جو بایدن در حالی که ماه گذشته در امتداد مرز ایالات متحده و مکزیک در ال پاسو تگزاس قدم می زنند، با نماینده، هنری کوئلار، نماینده تگزاس در سمت چپ گفتگو می کند.

اندرو هارنیک/AP

نماینده کنگره، هنری کوئلار (دولت تگزاس)، که منطقه‌اش شامل بخش‌هایی از مرز ایالات متحده و مکزیک است، مدت‌هاست که از نحوه برخورد جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها با مهاجرت انتقاد می‌کند.

اما او می‌گوید که قانون جدید پناهندگی پیشنهادی توسط دولت بایدن روشی «معقول» برای مقابله با رکورد تعداد مهاجرانی است که به مرز آمریکا و مکزیک می‌رسند.

این قانون که هفته گذشته پیشنهاد شد، فرض می‌کند که مهاجران در صورت عبور غیرقانونی، واجد شرایط دریافت پناهندگی نیستند، در کشورهایی که از آنجا عبور می‌کنند درخواست حمایت نمی‌کنند، و مقامات ایالات متحده را از قصد خود برای درخواست پناهندگی از طریق یک برنامه تلفن همراه مطلع نمی‌کنند. .

حامیان حقوق مهاجرت از این قانون به عنوان نقض وعده های رئیس جمهور بایدن برای بازگرداندن پناهندگی انتقاد کرده و آن را با ممنوعیت پناهندگی در دوره ترامپ مقایسه کرده اند.

نماینده کنگره کوئلار می گوید که تعداد مهاجرانی که به مرز جنوبی می رسند مقامات و منابع محلی را تحت تأثیر قرار می دهد.

او می گوید: “اگر کسی 1500 مایل دورتر باشد، برای مردم بسیار آسان است که بگویند، “آه، بله، اجازه دهید همه وارد شوند.”

“اما اگر شما شهردار هستید، شما یک قاضی شهرستان هستید، شما یک مالک زمین هستید، شما یک نفر اینجا در مرز هستید – و این را روز از نو می بینید … شما خواهید داشت. من فکر می کنم من برای جامعه خود صحبت می کنم [when I say] ما فقط می خواهیم نظم داشته باشیم.”

در زیر نکات برجسته از مصاحبه کولر با همه چیز در نظر گرفته شد روز یکشنبه، برای طول و وضوح ویرایش شد.

در مورد اینکه او چگونه به انتقاداتی که نشان می دهد قانون پیشنهادی مشابه سیاست های مهاجرتی ترامپ است، مانند برنامه موسوم به “در مکزیک بمانید” پاسخ می دهد:

من می دانم که برخی از گروه های مهاجر می گویند: “اوه، این یک قانون ترامپ مانند است.” نه، ترامپ می‌خواست مردم را از ورود منع کند. تمام این سؤال این است که ورود به ایالات متحده یک مسیر غیرقانونی خواهد بود. مردم همچنان می‌توانند برای ورود به آمریکا درخواست پناهندگی کنند.

در مورد اینکه آیا این تغییر قانون می تواند دموکرات هایی را که از رویکرد گسترده تر به مهاجرت حمایت می کنند بیگانه کند یا خیر:

اگر فردی فکر می کند که فعالان مهاجرت تنها بخشی از پایگاه دموکرات هستند، در اشتباه است. آنها گروه بسیار مهمی هستند. اما همانطور که گفتم، وقتی ما در مورد مسائل اینجا در مرز صحبت می کنیم، همیشه گفته ام که فعالان مهاجرت یکی هستند. [voice]. و من فکر می‌کنم کاخ سفید به مدت طولانی بدون توجه به مردان و زنانی که خانواده‌های زیادی در اینجا دارند، به آنها گوش داد.

چه کسی به جوامع مرزی گوش می دهد؟ وقتی چنین قاعده ای بیرون می آید، رسانه ها به طور خودکار سراغ فعالان مهاجرت می روند. چه کسی شهردار مرزی را در شهرستان وب یا در شهرستان استار یا در ال پاسو صدا می کند؟ یا چه کسی قضات شهرستان یا شهرداران یا کلانتری ها را اینجا صدا می کند؟

در مورد استثنائات قاعده پناهندگی برای مهاجرانی که از کوبا، هائیتی، نیکاراگوئه و ونزوئلا می آیند:

شما می توانید برخی از افرادی را که واجد شرایط پناهندگی نیستند آسان تر به بسیاری از کشورها بازگردانید. اما کشورهایی هستند که روابط ما در آنها خوب نیست: ونزوئلا، کوبا، نیکاراگوئه، هائیتی. آنجا وضعیت متفاوتی است. بنابراین، اگر کشورها نمی‌خواهند آن‌ها را بگیرند، پس فکر می‌کنم ما باید بفهمیم که چگونه می‌توانیم برای کمک به این افراد تلاش کنیم، اما همچنان هر فردی را که وارد می‌شود بررسی کنیم تا مطمئن شویم که هیچ دلیلی برای دور نگه داشتن آنها وجود ندارد.