مایکل استرهان در «صبح بخیر آمریکا» : فاش کرد که دخترش سرطان مغز دارد


مایکل استراهان، مرکز، و دخترانش سوفیا استراهان، سمت چپ، و ایزابلا استرهان به مراسم جوایز ورزشی انتخاب کودکان در روز پنجشنبه، 11 ژوئیه 2019، در Barker Hangar در سانتا مونیکا، کالیفرنیا می‌رسند.

ریچارد شاتول/ریچارد شاتول/اینویژن/AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

ریچارد شاتول/ریچارد شاتول/اینویژن/AP


مایکل استراهان، مرکز، و دخترانش سوفیا استراهان، سمت چپ، و ایزابلا استرهان به مراسم جوایز ورزشی انتخاب کودکان در روز پنجشنبه، 11 ژوئیه 2019، در Barker Hangar در سانتا مونیکا، کالیفرنیا می‌رسند.

ریچارد شاتول/ریچارد شاتول/اینویژن/AP

صبح بخیر آمریکا مایکل استرهان مجری و بازیکن سابق NFL در برنامه روز پنجشنبه فاش کرد که دختر نوجوانش اخیراً به مدولوبلاستوما، نوع نادر سرطان مغز، مبتلا شده است.

Strahan گفت: “من به او بسیار افتخار می کنم و او همیشه قوی بوده است و این چیزی است که آنقدر شخصی است که نمی دانستم آیا این چیزی است که او بخواهد به اشتراک بگذارد.”

اما ایزابلا استرهان، دانشجوی 19 ساله در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی، تصمیم گرفت داستان خود را برای GMAرابین رابرتز

ایزابلا گفت در ماه سپتامبر، سردردهای شدید و همچنین حالت تهوع و ناتوانی در راه رفتن مستقیم را تجربه کرد. او ابتدا فکر کرد سرگیجه دارد. اما در اواخر اکتبر، او شروع به استفراغ خون کرد. او به خواهر دوقلویش سوفیا پیامک فرستاد که به بقیه اعضای خانواده اطلاع داد. سپس مایکل استرهان او را نزد دکتر برد.

نتایج MRI ایزابلا یک تومور مغزی چهار سانتی متری با رشد سریع را نشان داد که بزرگتر از یک توپ گلف بود. رابرتز گفت که او یک عمل جراحی اضطراری برای برداشتن تومور در روز بعد انجام داد.

اما ایزابلا اخیرا زنگ را به صدا درآورد، یک سنت جشن برای بیماران سرطانی که درمان پرتودرمانی یا شیمی درمانی خود را تکمیل می کنند. ایزابلا 30 جلسه پرتودرمانی داشت و شیمی درمانی را در ماه فوریه در دانشگاه دوک آغاز خواهد کرد.

ایزابلا یک ماه در دوره توانبخشی بود و مجبور شد دوباره راه رفتن را یاد بگیرد. حالا می گوید حالش خوب است.

او گفت: “من بسیار هیجان زده هستم که کل این روند به پایان برسد، اما فکر می کنم شما فقط باید هر روز به زندگی خود ادامه دهید.”

او یک کانال یوتیوب راه اندازی کرده است تا سفر خود را از طریق وبلاگ ها یا وبلاگ های ویدیویی مستند کند. درآمد حاصل از محتوا به مرکز تومور مغزی پرستون رابرت تیش دوک تعلق خواهد گرفت.

ایزابل گفت: “مثل دو ماه ساکت نگه داشتن آن بوده است، که قطعا دشوار است.”

او گفت که می‌خواهد «صدایی باشد و فردی باشد که شاید در حال گذراندن شیمی‌درمانی یا پرتودرمانی هستند و می‌توانند به آن‌ها نگاه کنند و چیز جالبی در مورد روزشان بیابند».

مایکل استراهان گفت که این تجربه دیدگاه او را در مورد زندگی خودش تغییر داده است و اهمیت حمایت را برجسته کرده است.

ایزابلا گفت: “چشم انداز چیز بزرگی است.” “من فقط برای راه رفتن یا دیدن دوستان یا انجام کاری سپاسگزارم، زیرا وقتی نمی توانید کاری را انجام دهید، واقعاً روی شما تأثیر می گذارد.”

مایکل استراهان گفت: “من به معنای واقعی کلمه فکر می کنم که از بسیاری جهات، من خوش شانس ترین مرد جهان هستم، زیرا یک دختر شگفت انگیز دارم، و می دانم که او این مشکل را پشت سر می گذارد، اما می دانم که هرگز بیشتر از این به ما داده نمی شود. بیش از آنچه که ما می توانیم تحمل کنیم، و او این را درهم خواهد شکست.” وی افزود: من به او نیاز دارم، نمی دانم بدون او چه کار می کردم.

در حال حاضر، ایزابلا گفت که مشتاقانه منتظر بازگشت به کالیفرنیا و ادامه تحصیل در دانشگاه است.