سقوط آمبولانس هوایی در استیج کوچ، نوادا، جان 5 نفر را گرفت: NPR


هر پنج سرنشین یک آمبولانس هوایی روز جمعه پس از سقوط هواپیمای آنها در نزدیکی شهر استیج کوچ در غرب نوادا جان باختند.

به گفته REMSA Health که خدمات آمبولانس هوایی را ارائه می دهد، هواپیما حامل یک خلبان، پرستار پرواز، امدادگر پرواز، یک بیمار و یکی از اعضای خانواده بیمار بود.

این سازمان در بیانیه ای نوشت: «ما در حال اطلاع رسانی به اعضای خانواده آنها هستیم. تمرکز فوری ما کمک به اعضای تیم و خانواده‌هایمان و همچنین آژانس‌های پاسخگو است.»

حوالی ساعت 9:15 شب به وقت محلی روز جمعه، مرکز دیسپاچ کانتی لیون دریافت تماس های متعددی مبنی بر سقوط احتمالی هواپیما در استیج کوچ، که کمتر از یک ساعت با ماشین از رنو فاصله دارد، دریافت کرد. طبق گفته اداره کلانتری شهرستان لیون، این هواپیما حدود ساعت 11:15 شب به وقت محلی پیدا شد.

سازمان آتش نشانی مرکزی لیون و اداره کلانتری شهرستان لیون در حال هماهنگی با هیئت ایمنی حمل و نقل ملی برای تعیین علت سقوط هستند. اداره هوانوردی فدرال نیز به تحقیقات کمک می کند.

REMSA Health یک گروه خصوصی و واکنش اضطراری است که خدمات آمبولانس زمینی و هلیکوپتری را در شمال نوادا و شمال شرقی کالیفرنیا ارائه می دهد.

هواپیمای بال ثابت PC 12 بخشی از برنامه Care Flight این سازمان بود که برای پاسخگویی در یک ساعت و حرکت در زمین های پیچیده یا شرایط آب و هوایی سخت طراحی شده بود.