دختر دیروزان به بولز کمک کرد تا در مقابل رپتورز پیروز شوند:


دمار دروزان دخترش دیار را قبل از بازی با تورنتو رپتورز در ورزشگاه Scotiabank Arena در تورنتو، انتاریو، کانادا در آغوش می‌گیرد.

مارک بلینچ/NBAE از طریق گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

مارک بلینچ/NBAE از طریق گتی ایماژ


دمار دروزان دخترش دیار را قبل از بازی با تورنتو رپتورز در ورزشگاه Scotiabank Arena در تورنتو، انتاریو، کانادا در آغوش می‌گیرد.

مارک بلینچ/NBAE از طریق گتی ایماژ

به مجموعه خوش آمدید، جایی که ما افراد و چیزهایی را که سرفصل خبرها هستند – و داستان های پشت سر آنها را مورد توجه قرار می دهیم.

این کودک نه ساله ایده هوشمندانه کار کردن را تجسم می کند، نه سخت تر

اون کیه؟ یک بچه حیله گر با چند تاک صوتی انعطاف پذیر.

  • دیار دروزان دختر دیمار دروزان بازیکن شیکاگو بولز است و در حالی که او به طور رسمی در تیم حضور ندارد، دروزان کوچک‌تر تاثیر زیادی بر تیم پدرش داشت و به پیروزی خیره کننده 105-109 مقابل تورنتو رپتورز در روز چهارشنبه رسید.
  • دمار نه سال اول کار خود را به عنوان رپتور گذراند، و در نتیجه، دیار درخواست کرده بود که مدرسه را رها کند و به دنبال این ممبرها بیاید.
  • معلوم شد، او سهمی داشته است.

چه چیز بزرگی است؟ دیار چگونه گاوها را به پیروزی رساند؟ ساده. فریادهای استراتژیک

  • بولز در یک مرحله از مسابقات NBA Play-in با 19 امتیاز عقب بود.
  • وقتی به پرتاب‌های آزاد می‌رفت، دیار از توانایی‌های طرح‌ریزی عقاب‌مانند خود برای فریاد زدن زمانی که رپتورها قصد شلیک داشتند استفاده کرد.
  • و به نظر می رسد که او قطعاً در حال چیزی است. رپتورز 18 پرتاب آزاد از 36 پرتاب آزاد را به عنوان تیم میزبان از دست داد و به بولز اجازه داد تا به پیروزی برگردند.
  • بر اساس گزارش ESPN، این بدترین عملکرد رپتورز در پرتاب آزاد در فصل، و بیشترین از دست دادن در یک بازی حذفی از سال 1969 بوده است.

مردم چه می گویند؟

دمار در مورد استراتژی برنده شدن دخترش:

من مدام در طول بازی چیزی می شنیدم و آن در پرتاب آزاد بود، یکی از دست داد و من می گفتم: “لعنتی، این دخترم جیغ می کشد؟” من فقط مطمئن می شدم که حالش خوب است.

دخترم روز قبل وقتی از مدرسه خارج می شد با من تماس گرفت و فقط گفت: “بابا، می توانم به بازی تورنتو بیایم؟”

یادم می‌آید وقتی بچه بود به همه بازی‌های تورنتو می‌رفت و من تقریباً نه می‌گفتم چون او در مدرسه است. اما او مدام می پرسید. او فقط در مورد آمدن به حمایت قاطعانه بود و من گفتم: “بسیار خوب، شما می توانید یک روز مدرسه را از دست بدهید و به یک بازی بیایید.” خوشحالم که انجام دادم. من مطمئناً مقداری پول به او بدهکارم.

و این سهم برنده بازی دیار بود:

ورزش بیشتری می خواهید؟ گوش کنید این را در نظر بگیرید در مورد چگونگی گذراندن لحظات بسکتبال کالج زنان.

حالا که چی؟

  • بولز برای بازی با The Miami Heat در روز جمعه صعود می کند. این تمام آنالیز ورزشی است که از من خواهید گرفت.
  • اما MVP خود را همراه خود نخواهند داشت. دروزان می گوید که “باید به مدرسه برگردد.”

بیشتر بدانید: