جیم فاستر، مربی بیسبال نورث وسترن، چند روز پس از رسوایی هجوم فوتبال: اخراج شد


سرمربی نورث وسترن، جیم فاستر، در جریان بازی بیسبال NCAA مقابل USC Upstate در روز یکشنبه، 26 فوریه 2023، در اسپارتانبورگ، SC، از جعبه پایه سوم نگاه می کند.

شان ریفورد/AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

شان ریفورد/AP


سرمربی نورث وسترن، جیم فاستر، در جریان بازی بیسبال NCAA مقابل USC Upstate در روز یکشنبه، 26 فوریه 2023، در اسپارتانبورگ، SC، از جعبه پایه سوم نگاه می کند.

شان ریفورد/AP

دانشگاه نورث وسترن روز پنجشنبه جیم فاستر سرمربی بیسبال را برکنار کرد، چند روز پس از آن که دانشگاه پت فیتزجرالد سرمربی تیم فوتبال را در بحبوحه تحقیقات درباره اتهامات هولناک کنار گذاشت.

دریک گرگ، مدیر ورزشی، در اطلاعیه ای که در صفحه دو و میدانی دانشگاه منتشر شد، گفت: فاستر “فوراً از وظایف خود برکنار شد.”

گرگ جزئیاتی در مورد فسخ فاستر ارائه نکرد و گفت: «عوامل زیادی قبل از تصمیم گیری در نظر گرفته شد».

گرگ: “هیچ چیزی برای نورث وسترن مهمتر از فراهم کردن مکانی برای دانش آموزانش نخواهد بود که به آنها امکان می دهد در کلاس درس، در جامعه و در رقابت در بالاترین سطح مطلق پیشرفت کنند و فرهنگی بسازند که به کارکنان ما اجازه پیشرفت دهد.” گفت.

وی افزود: به عنوان مدیر دوومیدانی، من مالکیت سرمربیان خود را در اختیار می‌گیرم و گام‌های بعدی خود را به‌محض انجام آن‌ها به اشتراک خواهیم گذاشت.

دستیار مربی برایان اندرسون، بازیکن سابق MLB که در سال 2005 با تیم شیکاگو وایت ساکس برنده یک حلقه جهانی شد، به عنوان مربی موقت هدایت خواهد شد.

در حالی که مشخص نیست چه چیزی منجر به خاتمه سرمربیگری فاستر شد، هر دو شیکاگو تریبون و 670 امتیاز گزارش داد که فاستر ظاهراً فرهنگ سمی را در برنامه بیسبال رهبری می کند، زیرا قلدری و رفتار توهین آمیز کلامی ادعایی وی منجر به تحقیقات منابع انسانی توسط دانشگاه شده است.

670 امتیاز گزارش داد که فاستر همچنین اظهارات نژادپرستانه کرده و بازیکنان را از گزارش مصدومیت خود منصرف کرده است. هنگامی که ایستگاه رادیویی شیکاگو در مورد این ادعا پرسیده شد، او همه اتهامات را رد کرد و آنها را “مضحک” خواند.

بازیکنان و فارغ التحصیلان فعلی و سابق می گویند تریبون که آنها قبل از شروع فصل 2023 به مقامات دانشگاه از رفتار فاستر هشدار دادند. تحقیقات دانشگاه “شواهد کافی” پیدا کرد که فاستر درگیر قلدری و رفتار توهین آمیز بود. تریبون گزارش شده است.

یک سخنگوی دو و میدانی شمال غربی درخواست برای اظهار نظر در مورد تحقیقات و خاتمه فاستر را رد کرد.

فاستر در ژوئن 2022 توسط دانشگاه استخدام شد که در فصل گذشته 24-27 به پایان رسید. فاستر قبل از حضورش در نورث وسترن، سرمربی وست پوینت بود، جایی که شوالیه سیاه را به چهار عنوان قهرمانی متوالی لیگ و حضور در مسابقات پلی آف NCAA هدایت کرد.

خبر خاتمه فاستر چند روز پس از جدایی دانشگاه از مربی قدیمی فوتبال خود، پت فیتزجرالد، به دنبال تحقیقات در مورد اتهامات مبهم منتشر شد.

دانشگاه اعلام کرد که پیش از این پس از بررسی خلاصه اجرایی تحقیقات، فیتزجرالد را به مدت دو هفته بدون دستمزد تعلیق کرده بود. اگرچه دانشگاه گفت هیچ مدرک “کافی” وجود ندارد که مربیان از رفتار نادرست فیتزجرالد اطلاع داشته باشند، رئیس دانشگاه مایکل شیل گفت فیتزجرالد “باید دانسته اند.”

شیل در نامه ای به جامعه گفت: “دانشگاه نورث وسترن یک دانشگاه فوق العاده با یک برنامه دو و میدانی استثنایی است. من متعهد هستم که اطمینان حاصل کنم که رفتار نادرستی که در برنامه فوتبال ما رخ داده است دیگر در هیچ کجای جامعه دانشگاهی ما تکرار نشود.”

نورث وسترن هنوز جانشین فیتزجرالد را معرفی نکرده است.

داستین جونز از در این گزارش مشارکت داشت.