«برگر خوب 2» اینجاست. ستاره کل میچل می گوید از دنباله چه انتظاری باید داشت:


آنها برگشته‌اند و بیشتر از همیشه برمی‌گردند.

ونسا کلیفتون / نیکلودئون / پارامونت +


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

ونسا کلیفتون / نیکلودئون / پارامونت +


آنها برگشته‌اند و بیشتر از همیشه برمی‌گردند.

ونسا کلیفتون / نیکلودئون / پارامونت +

برگر خوب یکی از آثار کلاسیک فرقه دهه 90 بود که کل میچل در نقش اد و کنان تامپسون در نقش دکس – دو دوست صمیمی که در یک رستوران فست فود کار می‌کردند – خیره شد.

و اکنون، بیش از 25 سال بعد، این دو همبرگر اسلینگ با هم بازگشته اند برگر خوب 2.

این پروژه ای است که میچل می گوید از زمانی که اولین پروژه در سال 1997 منتشر شد، می خواستند آن را بسازند.

او با همه چیز در نظر گرفته شد میزبان جوآنا سامرز در مورد اهمیت پروژه محبوب در آن زمان – و اینکه چگونه اکنون در زندگی او قرار می گیرد.

https://www.youtube.com/watch?v=X4zD1p8yp-I

تریلر برای برگر خوب 2.

یوتیوب

این مصاحبه برای طولانی بودن و وضوح کمی ویرایش شده است.

نکات مهم مصاحبه

جوانا سامرز: اکنون بیش از 25 سال از آن زمان می گذرد برگر خوب اولین صفحه نمایش اصلی. و من می خواهم با این سوال شروع کنم که آیا هنوز مردم به سراغ شما می آیند و از شما می خواهند که آن فیلم را نقل کنید؟

کل میچل: بله همیشه. به معنای واقعی کلمه حدود یک ساعت پیش اتفاق افتاد. [Laughs] “کل، می توانی به گود برگر خوش آمدی؟”

اما بله، این کار را می کند. زیاد اتفاق می افتد. و، می دانید، من آن را دوست دارم. من عاشق این هستم که کاری انجام داده ام که در دل مردم نزدیک و عزیز است.

تابستان ها: نقشه های این دنباله چگونه جمع شد؟

میچل: خب، ما از قسمت اول می خواهیم قسمت دوم را انجام دهیم. و من احساس می‌کنم حدود دو سال پیش، آن زمان بود که واقعاً روی پاهای خود ایستاد.

زمانی که ما گردهمایی جیمی فالون را انجام دادیم، فوق العاده شگفت انگیز بود. هواداران آن را دوست داشتند. این فقط آن را واقعی تر کرد. ما قبلاً در مورد انجام آن بیشتر صحبت کرده بودیم، اما این باعث شد استودیوها بگویند: “خوب، بله، ما واقعاً باید این کار را انجام دهیم.”

بعد مثل این بود که خب، داستان چیست؟ بیایید وارد فیلمنامه شویم. و کنان و من هر دو این یکی را تولید کردیم، بنابراین کار با نویسندگان، کوین کوپلو و هیث سیفرت، که شگفت‌انگیز هستند، بسیار عالی بود.

اولی را نوشتند و [it was amazing] برای اینکه همه ما با هم کار کنیم و فقط این فیلم را تبدیل به فیلمی کنیم که بتواند به تنهایی بایستد.

تابستان ها: ما باید در مورد صدایی صحبت کنیم که مردم مدام از شما می خواهند برای نقل قول های معروف آن فیلم استفاده کنید. می توانید کمی در مورد صدای اد با ما صحبت کنید؟

میچل: خوب، من در واقع صدا را در استماع خودم ایجاد کردم. این صدایی بود که در شیکاگو، زمانی که تئاتر کار می کردم، انجام می دادم. و من همیشه با پسرعموهایم خوش می گذراندم.

ما می گوییم، آیا خوب نیست اگر ذخیره شده توسط زنگ در شیکاگو زندگی می کردند، بچه های آنجا؟ و این بچه های کالیفرنیا چگونه صحبت می کنند؟ و بنابراین ما در مورد چیزهای شیکاگو صحبت می‌کردیم، اما مثل بچه‌های دره صحبت می‌کردیم، مثل “وای رفیق، آره!”

و بنابراین من این کار را در تست بازیگری انجام دادم زیرا آنها می گفتند: “شما هیچ شخصیتی دارید؟” و من یک دسته از شخصیت ها را انجام دادم. من مربی ام را در آنجا انجام دادم و آن مربی کریتون بود همه آنها و هزاران شخصیت دیگر که تبدیل به شخصیت شدند همه آنها. اما اد کسی بود که به راه خود ادامه داد و همه به سمت آن گرایش پیدا کردند، که بسیار جالب است.

تابستان ها: یکی از درخشان ترین چیزهایی که درخشید این داستان واقعا زیبا و دوست داشتنی در مورد دوستی و وفاداری است. بنابراین می خواهم از شما در مورد دوستی شما با کنان تامپسون سوال کنم. منظورم این است که شما بچه‌ها سال‌ها بود که با هم در چنین مجموعه‌ای نرفته بودید. کار دوباره با هم و تکرار این شخصیت ها چگونه بود؟

میچل: اوه، مرد، احساس شگفت انگیزی داشت. برای من، مثلاً، این نمایشی است که در سال 1994 شروع کردیم، و سپس یک فیلم در سال 97، و اکنون هنوز در سال 2023 آن را انجام می دهیم.

و برای ما، مرد، یعنی این مثل برادر من است. این همان چیزی است که شما به آن امیدوار هستید. شما نقش یک شخصیت را بازی می کنید و این دوستی ها را دارید که معمولاً وقتی در برخی از این فیلم ها می گویید کات، ممکن است برای مدتی دیگر با آن شخص صحبت نکنید، اما برای ما فوق العاده بود.

مثل این خانواده ای است که ما داریم، حتی با خودمان [own] خانواده، و مادران ما با هم دوست هستند و همه با هم معاشرت می کنند. و بنابراین واقعاً بسیار جالب است که ما می‌توانیم این سفر را با کل خانواده‌مان و با کنان و من هر دو داشته باشیم.

با کمدی، مثل دوچرخه سواری بود. وقتی همان روز اول دوباره وارد آن شدیم، درست مثل این بودیم که “باشه، بیایید وارد این کار شویم.”

تابستان ها: به نظر شما در مورد چه چیزی است برگر خوب این باعث می شود که این فیلم، این مکان، هنوز برای بسیاری از مردم، حتی بعد از 25 سال، بسیار مرتبط باشد؟

میچل: من واقعاً احساس می‌کنم که این داستان ضعیف است، می‌دانید منظورم چیست؟ حدس می‌زنم رستوران مامان و پاپ با این شرکت‌های بزرگ مقابله می‌کند و شما به دنبال آنها هستید، یعنی شما واقعا ریشه یابی برای آنها

و پس از آن، من همیشه این را توضیح می دهم، برج خوبr مانند غذای راحتی است. وقتی غذای راحت می خورید، خاطره ای از اولین باری که آن را خوردید و سپس لحظه ای که آن را می خورید، دارید. 1700704571. و پس همین است برگر خوب 2 به شما می دهد، این همه نوستالژی بزرگ، اما پس از آن [also] چه چیزی در آینده خواهد آمد و اکنون چه می کنید.

و جنبه خانوادگی همه چیز، جایی که این فیلمی است که می توانید با همه تماشا کنید، از مادربزرگ گرفته تا کودک نوپا، همه می توانند روی مبل باشند. ما آن را برمی گردانیم جایی که شما فقط می توانید تمام اعضای خانواده را تماشا کنید و هیچ کس مجبور نیست اتاق را ترک کند.