هارپر کالینز و اتحادیه اعتصابی به توافقی آزمایشی رسیدند: NPR


شرکت کنندگان در BookExpo America از غرفه ناشران HarperCollins در نیویورک در 28 می 2015 بازدید می کنند.

مارک لنیهان/AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

مارک لنیهان/AP


شرکت کنندگان در BookExpo America از غرفه ناشران HarperCollins در نیویورک در 28 می 2015 بازدید می کنند.

مارک لنیهان/AP

نیویورک – ناشران هارپر کالینز و اتحادیه ای که حدود 250 کارمند اعتصابی را نمایندگی می کنند، به توافقی آزمایشی دست یافتند که در آن حقوق ورودی ها افزایش می یابد. اگر اعضای اتحادیه این قرارداد را تصویب کنند، این قرارداد تا پایان سال 2025 ادامه خواهد داشت و به خروجی که تقریباً سه ماه پیش آغاز شده بود، پایان خواهد یافت.

HarperCollins و Local 2110 از United Auto Workers پنجشنبه شب بیانیه های جداگانه و یکسانی منتشر کردند و اعلام کردند “افزایش حداقل حقوق در سطوح مختلف در طول مدت قرارداد، و همچنین یک بار پاداش مبلغ 1500 دلاری که به کارمندان واحد چانه زنی پرداخت می شود. تصویب.”

هیچ جزییات دیگری آن لحظه در دسترس نبود.

کارکنان سطح متوسط ​​و ابتدایی در بخش‌های مختلف از بازاریابی گرفته تا طراحی کتاب درخواست افزایش حقوق اولیه از 45000 دلار به 50000 دلار، همراه با حمایت بیشتر از اتحادیه و افزایش تلاش‌ها برای افزایش تنوع را داشتند. کارمندان از بهار گذشته بدون قرارداد کار کرده و 10 نوامبر اعتصاب کردند.

صنعت و سایرین از نزدیک این کناره گیری را دنبال کردند، که توجه را به نارضایتی فزاینده از دستمزدهایی جلب کرد که به طور سنتی در انتشار کتاب پایین بوده و کار را برای کارکنان جوان بدون کمک خارجی برای تامین هزینه زندگی در شهر نیویورک، مرکز انتشارات کشور، دشوار کرده است.

اوایل این هفته، مک میلان اعلام کرد که حقوق اولیه خود را از 42000 دلار به 47000 دلار افزایش می دهد. سه انتشارات بزرگ دیگر نیویورک – Penguin Random House، Hachette Book Group USA و Simon & Schuster – حقوق اولیه بین 45000 تا 50000 دلار ارائه می دهند.

بن بست چند ماهه بدون مذاکره منجر به انتقاد از هارپرکالینز توسط عوامل، نویسندگان و سایرین در جامعه کتاب شد که ادعا می کردند ناشر در تلاش برای دستیابی به توافق نیست.

هارپر کالینز، بخشی از شرکت خبری روپرت مرداک، در 26 ژانویه با یک میانجی فدرال موافقت کرد. بلافاصله پس از آن، هارپر کالینز اعلام کرد که قصد دارد 5 درصد از کارمندان آمریکای شمالی را با اشاره به کاهش درآمد و هزینه های فزاینده اخراج کند.