مقامات در جستجوی مظنون تیراندازی به قتل 8 نفر در نزدیکی شیکاگو هستند:


در این فریم از ویدیوی ارائه شده توسط WLS-TV ABC 7 شیکاگو، مقامات در روز دوشنبه، 22 ژانویه 2024، پس از کشف هشت نفر که از روز یکشنبه در حومه شیکاگو در سه مکان تیراندازی شده و کشته شدند، صحنه ای را در Joliet، ایالت ایالت، کار می کنند. .

WLS-TV ABC 7 Chicago/از طریق AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

WLS-TV ABC 7 Chicago/از طریق AP


در این فریم از ویدیوی ارائه شده توسط WLS-TV ABC 7 شیکاگو، مقامات در روز دوشنبه، 22 ژانویه 2024، پس از کشف هشت نفر که از روز یکشنبه در حومه شیکاگو در سه مکان تیراندازی شده و کشته شدند، صحنه ای را در Joliet، ایالت ایالت، کار می کنند. .

WLS-TV ABC 7 Chicago/از طریق AP

شیکاگو – مقامات روز دوشنبه گفتند که مردی از روز یکشنبه در سه نقطه در حومه شیکاگو هشت نفر را به ضرب گلوله کشت و همچنان شلیک کرده است.

پلیس در شهرستان ویل و شهر جولیت گفت که از انگیزه این قتل اطلاعی ندارد، اما گفت که این مرد قربانیان را می‌شناخت. ویلیام ایوانز رئیس پلیس جولیت گفت که گروه عملیات فراری FBI به پلیس محلی در جستجوی مظنون کمک می کرد.

مقامات شامگاه دوشنبه به خبرنگاران گفتند که قربانیان یکشنبه و دوشنبه در سه مکان جداگانه پیدا شدند، چند ساعت پس از هشدار در رسانه های اجتماعی مبنی بر اینکه این مرد باید “مسلح و خطرناک” در نظر گرفته شود.

یکی از افراد کشته شده روز یکشنبه در خانه ای در شهرستان ویل پیدا شد. هفت نفر دیگر روز دوشنبه در دو خانه در جولیت پیدا شدند.

مقامات گفتند همچنین معتقدند تیراندازی دیگری در Joliet که منجر به زخمی شدن مردی در روز یکشنبه شد به رشته خشونت مرتبط است، اما درباره شواهد خود بحث نمی کنند.

ایوانز عصر دوشنبه در جریان یک کنفرانس خبری در خارج از خانه های جولیت گفت: من 29 سال است که پلیس هستم و این احتمالاً بدترین صحنه جنایتی است که تا به حال با آن در ارتباط بوده ام.

معاون رئیس کانتی ویل، دان جانگلز، در جریان کنفرانس خبری گفت که نمایندگان از عصر یکشنبه یکی از خانه‌ها را در صورت بازگرداندن مظنون تیراندازی‌های آن روز به خانه‌ها دور زده‌اند. وقتی کسی حاضر نشد، بالاخره نمایندگان به درب یکی از خانه‌ها رفتند. هیچ کس جواب نداد، بنابراین خانه دیگر را که می دانستند به خانه اول مرتبط است، امتحان کردند و اولین اجساد را پیدا کردند. Jungles جزئیات بیشتری ارائه نکرد.

جانگلز گفت که او هنوز هیچ نشانه ای از مدت زمانی که مردم در خانه ها مرده بودند ندارد. او گفت که کالبد شکافی در انتظار است.

ایوانز گفت قربانیانی که روز دوشنبه در خانه ها پیدا شدند اعضای خانواده بودند. جانگلز در پاسخ به این سوال که آیا قربانیان اعضای خانواده مظنون هستند یا خیر، گفت که نمی تواند اظهار نظر کند جز اینکه بگوید مظنون آنها را می شناسد.

ترزا اسمارت تقریباً یک بلوک دورتر از محل پیدا شدن هفت نفر از قربانیان زندگی می کند و گفت نگران است که او و خانواده اش امشب نتوانند بخوابند.

او گفت: «این خیلی نزدیک به خانه است.» او افزود که ماشین های پلیس خیابان ها را در سراسر محله مسدود کرده اند.

او گفت: “من به بیرون از پنجره نگاه می کنم و درهایم را دوباره چک می کنم.” “این فوق العاده ترسناک است.”

پلیس جولیت در یک پست فیسبوکی در اوایل بعدازظهر دوشنبه اعلام کرد که در حال بررسی “چندین” افرادی هستند که مرده پیدا شده اند و عکس و تصاویر این مرد از یک وسیله نقلیه را به اشتراک گذاشته اند. مقامات این خودرو را تویوتا کمری قرمز رنگ شناسایی کردند.

اوایل دوشنبه، کلانتر شهرستان ویل تصاویری از همان خودرو را از طریق فیس بوک به اشتراک گذاشت و گفت که در صحنه های دو تیراندازی جداگانه بعد از ظهر یکشنبه دیده شده است.