درگذشت آندره بروگر، بازیگر «بروکلین نه-نه»، «قتل»، «شهر فرشتگان» :


آندره براگر، که برنده جایزه امی برای نقش هایش در این فیلم شد قتل: زندگی در خیابان و دزد، نقش کاپیتان پلیس گرامی را بازی کرد بروکلین Nine-Nine در سالهای اخیر.

Dia Dipasupil/Getty Images برای FLC


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

Dia Dipasupil/Getty Images برای FLC


آندره براگر، که برنده جایزه امی برای نقش هایش در این فیلم شد قتل: زندگی در خیابان و دزد، نقش کاپیتان پلیس گرامی را بازی کرد بروکلین Nine-Nine در سالهای اخیر.

Dia Dipasupil/Getty Images برای FLC

آندره براگر، بازیگر دراماتیک برنده جایزه امی که در نقش کاپیتان ریموند هولت در نقش کاپیتان ریموند هولت به نابغه کمدی تبدیل شد. بروکلین Nine-Nine، مرده است. او 61 سال داشت.

جنیفر آلن، روزنامه نگار او، گفت بروگر روز دوشنبه پس از یک بیماری کوتاه درگذشت.

براگر 100 قسمت را صرف بازی Det کرد. فرانک پمبلتون در قتل: زندگی در خیابان، جایی که او برنده جایزه امی پربیننده برای بازیگر نقش اول در یک سریال درام شد. او دومین امی خود را برای مینی سریال FX برد دزد، که در آن نقش رهبر یک گروه دزدی را بازی کرد. براگر همچنین در فیلم های خاطره انگیزی مانند شکوه، اسپایک لی سوار اتوبوس شوید، ترس اولیه و شهر فرشته ها.

اما بروگر به NBC گفت نمایش امروز در سال 2015 او مشتاق بود که به کمدی تبدیل شود.

او گفت: «احساس می‌کردم که باید به عنوان یک هنرمند رشد کنم. “احساس می کنم ذهن من در حال گسترش است، توانایی من به عنوان یک بازیگر. توانایی من در استخراج کمدی واقعا در حال افزایش است.”

او به خاطر تصور سروان ریموند هولت، یک کاپیتان پلیس همجنسگرا و رواقی در بروکلین، محبوب شد، که تحویل رامرود او دت بسیار مضحک اندی سمبرگ را متعادل کرد. جیک پرالتا.

علیرغم اینکه در زمان شروع کارش در کمدی تازه وارد بود بروکلین Nine-Nineبراگر در ادامه چهار نامزدی امی برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در یک سریال کمدی دریافت کرد.

این نمایش یک عزیز منتقد بود و بازیگران براگر را به مخاطبان تازه وارد معرفی کرد. همچنین به مسائل جدی، از جمله وحشیگری پلیس، زمانی که دیگر کمدی‌ها طفره رفتند، پرداخت.

بروگر گفت تنوع که موضوع ضروری بود.

بروکلین Nine-Nine باید خود را به عنوان یک کمدی متعهد کند که داستان این اتفاقات را بازگو کند و چگونه می توان با آنها مقابله کرد. من نه پاسخ آسانی دارم و نه پنجره ای به بانک ذهن این هیات تحریر دارم. آیا کسی در آمریکا می‌تواند نسبت به آنچه که ادارات پلیس قادر به انجام آن هستند، بی‌گناهی داشته باشد؟»

همکاران و دوستان براگر در رسانه های اجتماعی نوشتند که از شنیدن این خبر چقدر ناراحت شدند. بروکلین Nine-Nine بازیگر نقش تری کروس در اینستاگرام نوشت: “مفتخرم که شما را شناختم، با شما خندیدم، با شما کار کردم و هشت سال باشکوه را در تماشای استعداد بی بدیل شما به اشتراک گذاشتم. این دردناک است.”

کمدین جو لو تروگلیو که در این فیلم نیز بازی کرده است بروکلین Nine-Nine، در اینستاگرام به انرژی شادی بخش براگر در پشت صحنه اشاره کرد:

او می‌نویسد: «آنچه احتمالاً نمی‌دانید این است که آندره هم می‌توانست آواز بخواند، و اغلب هنگام ناهار، آوازهای بیس را از اتاق رختکن خود به هر موسیقی جدیدی که پیدا می‌کرد، می‌خواند. “در ابتدا عجیب بود زیرا خوب…*این آندره براگر بود که از پشت درهای بسته با صدای کامل زمزمه می کرد*…اما بعد خیلی سریع همه چیز را در دنیا حس کرد، زیرا مرد بسیار پر از آهنگ بود. و به همین دلیل است که جهان متوجه آن شد.”

براگر، که در شیکاگو به دنیا آمد و بزرگ شد، مدرک کارشناسی از دانشگاه استنفورد و دیپلم فارغ التحصیلی از جویلیارد گرفت.

اوایل سال جاری، او برای بازی در درام معمایی قتل شوندالند انتخاب شد اقامتگاه. طبق گفته های این مجموعه، تولید این سریال قبل از اعتصاب WGA آغاز شد و قرار بود در ژانویه از سر گرفته شود ضرب الاجل.

از براگر همسرش، هنرپیشه آمی برابسون، پسران مایکل، آیزایا و جان وسلی، برادر چارلز جنینگز و مادرش سالی براگر به یادگار مانده است.