او 2995 روز متوالی از دیزنی لند دیدن کرد. اکنون یک رکورد جهانی گینس است: NPR


جف رایتز در جای خوشحالی اش.

جف رایتز


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

جف رایتز


جف رایتز در جای خوشحالی اش.

جف رایتز

شخصیت اصلی امروز، خوب، شخصیت های اصلی زیادی را در دهه گذشته دیده است.

یک مرد کالیفرنیایی اخیراً رکورد جهانی گینس را برای بیشترین بازدید متوالی از پارک موضوعی دیزنی لند با 2995 روز بازدید متوالی به ثبت رسانده است. این به هشت سال و سه ماه و 13 روز تقسیم می شود. و بله، کمی فداکاری لازم بود. او بازدیدها را در مورد برنامه های شام، وظایف کاری و سفر هماهنگ کرد.

او کیست؟ جف ریتز حدود 30 دقیقه از دیزنی لند، در هانتینگتون بیچ، کالیفرنیا زندگی می کند. او در روز سال نو 2012 در پارک موضوعی بود که او و دوستانش متوجه تبلیغی برای “روز اضافی دیزنی” شدند. این رویدادی بود که 29 فوریه را جشن می گرفت، روز دیگری که به آن سال کبیسه می رسید.

  • ریتز به NPR گفت: “ما داشتیم به شوخی می‌رفتیم، “چطور می‌توانست یک روز اضافی باشد اگر از بقیه استفاده نمی‌کردی؟” بنابراین آنها تصمیم گرفتند از تمام روزهای دیگر نیز استفاده کنند. او گفت که آنها در آن زمان بیکار بودند، بنابراین این فرصتی بود تا به جای پرداختن به وضعیت خود، کاری مثبت با زمان خود انجام دهند.
  • ما هنوز هم می‌توانستیم صبح یا شب شکار شغلی انجام دهیم، و [we] او گفت: “و شما همیشه در حال شبکه سازی بودید، زیرا هرگز نمی دانستید با چه کسی صحبت می کنید.”
  • هنگامی که آنها به هدف خود برای بازدید از پارک در تمام 366 روز رسیدند، او فقط به راه خود ادامه داد.

این یک شخصیت جالب است.

جف رایتز


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

جف رایتز

چگونه آن را حفظ کرد؟ در آن سال اول، رایتز می‌توانست روزانه با یک پاس سالانه که خانواده‌اش در دسامبر 2011 به او هدیه می‌دادند، به پارک برود. او بعداً در یک مرکز پزشکی شغلی پیدا کرد و شروع به خرید کارت‌های خود کرد.

  • برای او دیدارهای روزانه منبع شادی دائمی بود.
  • او گفت: “این ورزشگاه من بود. ساعت شادی من بود. همه در یک بسته سرگرمی بودند.” “می دانید، به جای پرداخت هزینه عضویت جداگانه برای انجام کارهای مختلف، همه اینها در یک بسته همراه با پاس سالانه من بود.”
  • رایتز گفت که در ابتدا، هزینه سالانه کارت حدود 500 دلار بود. در سالهای بعد، 1400 دلار بود. ریتز گفت: «بنابراین برای من، رفتن هر روز، حتی در پایان، فقط حدود 3.50 دلار در روز بود. “بنابراین تقریباً مانند کسی که می خواهد یک فنجان قهوه بخرد.”
  • او همچنین شروع به استفاده از هشتگ #Disney366 در شبکه های اجتماعی برای مستندسازی سفر خود کرد. او گفت که در ابتدا این یک چیز معمولی بود، اما سپس به “شخصیت” او تبدیل شد.

جادو در هوا وجود دارد.

جف رایتز


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

جف رایتز

چه اتفاقی برای خط او افتاد؟ رایتز گفت آخرین روز حضورش در پارک ۱۳ مارس ۲۰۲۰ بود – آخرین روز قبل از بسته شدن پارک موضوعی به دلیل همه‌گیری. او پنج روز تا رسیدن به مرز 3000 فاصله داشت. و بله، جمعه سیزدهم بود.

  • با این حال، برای رایتز، مجبور شدن به توقف همراه با بقیه کشور بهتر از جایگزین بود. او می‌گوید که پایان دادن به بازدیدهایش با تعداد دور دلخواه، در روزی که افراد دیگر هنوز از پارک بازدید می‌کردند، احتمالاً مقداری FOMO می‌آورد.
  • از آن روز به بعد دیگر برنگشته است و در حالی که می خواهد زمانی برگردد، هنوز برنامه مشخصی ندارد.
  • او گفت که هیچ احساس بدی نسبت به دیزنی ندارد، اگرچه او گفت که طرفدار سیستم جدید مجوز سالانه Magic Key نیست که در طول همه‌گیری شروع شد و قبل از بازدید نیاز به رزرو دارد. او گفت: “برای من، شخصا، این ایده را دوست نداشتم که – می توانم هر روز قبل از هر زمان که بخواهم بروم، در حالی که اکنون باید رزرو کنید.”
  • در این بین، او بازدیدهای خود از دیزنی لند را با تماشای برنامه ها، رفتن به کنسرت یا پیاده روی و گذراندن وقت با دوست دخترش جایگزین کرده است.

رایتز با دوستانش، والت و میکی.

جف رایتز


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

جف رایتز

توصیه او برای اولین بار در دیزنی لند:

  1. بیشترین دوز صبر خود را بیاورید. مهم نیست که چه اتفاقی می افتد، شما در اطراف افراد زیادی خواهید بود. این فقط شما و دوستان و خانواده تان نیستید که به شما نزدیک هستند. افراد مختلف، نگرش ها، فرهنگ ها و همه چیز متفاوت هستند. ، بنابراین می خواهید برای آن آماده باشید.”
  2. برای شارژ گوشی خود یک باتری به همراه داشته باشید. اکنون همچنین می‌خواهید این برنامه را روی گوشی خود داشته باشید تا زمان‌های انتظار برای نمایش‌ها و جاذبه‌های مختلف را ببینید یا حتی قبل از رفتن برای تهیه غذای خود سفارش دهید.»

بیشتر بدانید: