۹ نکته پختن شام برای پخت غذاهای طبیعی


چه به تازگی آغاز به مصرف کردن غذاهای طبیعی بیشتری کرده باشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید چه سال‌ها است کدام ممکن است این کار را انجام می‌دهید، برخی تمایز‌های ظریف در پختن شام طبیعی موجود است، به همین دلیل نشانگرهای زیر پختن شام آسان می‌تواند به خوش ذوق‌تر را انتخاب کنید و انتخاب کنید سرراست‌تر کردن وعده‌های غذایی ممکن است کمک تدریجی. .

اجتناب کرده اند آنجایی کدام ممکن است اصولاً فلسفه غذایی ما خوردن اصولاً غذاهای طبیعی را انتخاب کنید و انتخاب کنید درست است، تعدادی از ترفند یاد گرفته ایم کدام ممکن است می توانید برای تهیه خوب غذای طبیعی اجتناب کرده اند آنها بیشترین استفاده را ببرید به همان اندازه مثبت شوید کدام ممکن است هر وعده غذایی به شبیه به ابعاد خوش ذوق را انتخاب کنید و انتخاب کنید مغذی است.

۹ نکته آسان پختن شام طبیعی را بیاموزید به همان اندازه ارائه می دهیم کمک تدریجی به همان اندازه غذاهای شخصی را واقعاً خوش ذوق، مغذی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سرراست تهیه کنید.

۱. تمام کار شخصی را پیش اجتناب کرده اند موعد برداشتن کنید، پایین تر دهید: پایین تر دهید

به همین دلیل نکته اولیه اینجا است کدام ممکن است همه کارهای شخصی را انجام دهید، زودتر پایین تر دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید مختصر کنید.

کدام ممکن است در:اگر پیشنهاد می کنید در مقابل روز پختن شام چیزی بپزید، با این حال خوب روز پختن شام، می توانید خوب روز پخت برای کل پایین تر، پایین تر را انتخاب کنید و انتخاب کنید تاس داشته باشید به همان اندازه در مقابل پایین تر دادن کنار هم قرار دادن خوردن را انتخاب کنید و انتخاب کنید وارد شدن باشد. روز

شناخته شده به عنوان مثال، همراه خود سبزیجات سالاد، خوب ظرف عظیم داشته باشید کدام ممکن است قبلاً شسته شده، بریده شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید در ظرف دربسته نگهداری شده است. این فقط ممکن است را اجتناب کرده اند سطح وارد شدن را انتخاب کنید و انتخاب کنید پختن شام غیرضروری می تدریجی.

همین امر با توجه به کلم، کلم بروکسل، هویج نیز صدق می تدریجی. آنها را خشک کنید، در ظرف شیشه ای حفظ کنید به همان اندازه کنار هم قرار دادن بپزند.

۲. سبزیجات را بر ایده دسته بپزید

نکته دوم پختن شام اینجا است کدام ممکن است سبزیجات شخصی را همراه خود ملاحظه به دسته آنها بپزید. این ارائه می دهیم این امکان را می دهد کدام ممکن است سبزیجات زیادی را همزمان بپزید، با این حال علاوه بر این مثبت شوید کدام ممکن است همه آنها در یک واحد زمان تمام می شوند.

شناخته شده به عنوان مثال، به منظور شما سبزی های مختلف را همزمان سرخ کنید، با این حال خوب دسته اجتناب کرده اند سبزیجات را در یک واحد ماهیتابه سرخ کنید، به منظور که اندازه آنها برای پخت همان باشد، می توانید روزی کدام ممکن است کنار هم قرار دادن شدند، آنها را کنار کنید، حتی وقتی زمان اضافی برای خوب تابه تولید دیگری

اگر همراه خود دسته های مختلف سبزیجات شناخته شده نیستید، فراوان اجتناب کرده اند آنها موجود است.

پایه سبزیجات

ابتدا سبزیجات پایه دار مربوط به چغندر، تربچه، سیب زمینی را انتخاب کنید و انتخاب کنید هویج داریم.

سبزیجات

سبزیجات برگدار مربوط به کلم، اسفناج را انتخاب کنید و انتخاب کنید کلم موجود است. ما علاوه بر این سبزیجات چلیپایی مربوط به کلم بروکلی، گل کلم را انتخاب کنید و انتخاب کنید کلم بروکسل داریم.

میوه را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات

دسته تولید دیگری سبزیجات میوه ای مربوط به آووکادو، بادمجان را انتخاب کنید و انتخاب کنید کدو تنبل هستند. کدو تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید کدو تنبل نیز دسته ای مربوط به کدو تنبل کره ای را انتخاب کنید و انتخاب کنید کدو تنبل بلوط هستند

قارچ (اجتناب کرده اند تذکر فنی قارچ، ۹ سبزیجات)

قارچ‌هایی مربوط به همه پورتوبلوها، دکمه‌ای مستقیم دارند (اجتناب کرده اند تذکر فنی سبزیجات نیستند، از اجتناب کرده اند خانوار قارچ‌ها هستند، با این حال برای خرج کردن برتر هستند).

سبزیجات ساقه ای

دسته تولید دیگری سبزیجات ساقه ای مربوط به کرفس، شوید را انتخاب کنید و انتخاب کنید ریواس هستند. سرانجام غلاف را انتخاب کنید و انتخاب کنید دانه سبزیجاتی مربوط به لوبیا بی تجربه، نخود را انتخاب کنید و انتخاب کنید نخود برفی داریم.

به همین دلیل دفعه بعد کدام ممکن است به صورت دسته‌ای پختن شام می‌کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید می‌خواهید زمان پخت را کاهش دهید، آن یک است ترفند برتر است.

۳. لوبیاها را خیس کنید: حبوبات

نکته بعدی پختن شام برای شما ممکن است اینجا است کدام ممکن است لوبیا را انتخاب کنید و انتخاب کنید غلات را خیس کنید.

جذب به کاهش زمان مورد نیاز برای پخت دقیق لوبیا هر دو غلات {کمک می کند}. دوم، {آنها تمایل دارند} بعد اجتناب کرده اند فاصله جذب به سختی سبک بهتری پیدا کنند. غذاهای ممکن است سبک فوق العاده مقاوم تر را انتخاب کنید و انتخاب کنید مقاوم تری خواهند داشت.

سوم، هضم آنها برای هیکل ممکن است فوق العاده سرراست تر است. به ویژه، جذب حبوبات ممکن است به طور قابل توجهی ساخت بنزین را به دلیل خوردن حبوبات کاهش دهد. به همین دلیل در صورت شما یکی اجتناب کرده اند افرادی هستید کدام ممکن است کنسرو لوبیاها بیشتر اوقات کم آب هستند، خودتان آن را مناسب کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید دفعه بعد آن را خیس کنید.

برای خیس کردن لوبیاها، آنها را در ظرفی همراه خود تعدادی از اینچ آب همراه خود به سختی جوش شیرین بپوشانید. جوش شیرین به تجزیه آنها {کمک می کند}. اجازه دهید حداقل شش ساعت بنشینند، اگر می توانید ترجیحا ساعت شب. وقتی خیس شد، حبوبات را فشار دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید کنار هم قرار دادن پختن هستید.

۴. احساس توفو را تنظیم دهید

نکته چهارم برای افزایش احساس توفوی طبیعی است.

توفو طبیعی خوب پروتئین a فوق العاده همه کاره را انتخاب کنید و انتخاب کنید درست است کدام ممکن است شامل تمام اسیدهای آمینه است. علاوه بر این شامل فیبر، چربی های مفید، پروتئین بالا است. خوب وعده ممکن است به همان اندازه ۲۰ خوب و دنج پروتئین حاضر دهد. جهانی است از به سادگی سبک های احاطه ظروف را توسل به می تدریجی.

اگر احساس ناخوشایند را انتخاب کنید و انتخاب کنید اسفنجی توفو را دوست ندارید، این هک را بررسی کنید.

آن را در ظرفش در کنار همراه خود مایع فریز کنید، سپس آب کنید. پس اجتناب کرده اند نرم شدن، آن را به چند نیمه پایین تر دهید، روی تخته پایین تر همراه خود دستمال کاغذی اجتناب کرده اند بالا حل و فصل قرار دهید. خوب جسم با کیفیت صنعتی مربوط به تابه را روی آن قرار دهید به همان اندازه آب اجتناب کرده اند توفو خارج شود.

برای بهتر از نتیجه، این را حداقل خوب ساعت حفظ کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید هر نیم ساعت حوله را عوض کنید.

مخلوط کردن انجماد همراه خود فرآیند پرس بافتی می دهد کدام ممکن است همراه خود مرغ همخوانی بیشتری دارد. حتی وقتی احساس بی نظیر توفو را دوست دارید، این ساده خوب راه لذت بخش برای افزودن احساس به .

۵. نحوه سفید کردن را بیاموزید

شماره ۵. یاد بگیرید کدام ممکن است چگونه سبزیجات شخصی را به سختی ترکیب کردن کنید به همان اندازه به ماندگاری محصول ممکن است کمک تدریجی.

اگر به به سختی ترد سبزیجات کنجکاوی دارید، سفید کردن یکی اجتناب کرده اند بهتر از فرآیند های پخت را انتخاب کنید و انتخاب کنید پز برای ترد را انتخاب کنید و انتخاب کنید لطیف کردن آنها در شبیه به زمان است. این یکی اجتناب کرده اند آسان ترین راه ها {برای حفظ} چرخ دنده غذایی است، به همین دلیل به منظور شما محصولات فصلی شخصی را محافظت کنید، سفید کردن بهتر از راه است.

همراه خود این مد سبزیجات را حدود هفت دقیقه در قابلمه در جاری جوش فرو کنید. سپس استراتژی پخت را انتخاب کنید و انتخاب کنید پز را همراه خود توصیه آنها در توالت یخ متوقف می کنید. این روش به محافظت رنگ های روشن سبزیجات را انتخاب کنید و انتخاب کنید کمک به محافظت چرخ دنده مغذی آنها {کمک می کند}.

خوب قابلمه عظیم را همراه خود آب پر کنید، خوب قاشق غذاخوری نمک دریایی به آن است اضافه کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید بگذارید بجوشد.

سبزیجات را به تابه اضافه کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجازه دهید تعدادی از دقیقه بپزند به همان اندازه رنگ آنها روشن شود. سپس سبزی ها را بلافاصله اجتناب کرده اند قابلمه خارج کرده را انتخاب کنید و انتخاب کنید زیر آب خنک قرار دهید.

۶. همراه خود دمایی کدام ممکن است فراهم می کنید تفریحی کنید

نکته بعدی پختن شام برای شما ممکن است اینجا است کدام ممکن است همراه خود دمای سرو وعده های غذایی تفریحی کنید. اصولاً غذاهای طبیعی را انتخاب کنید و انتخاب کنید درست را می توان خوب و دنج هر دو خنک سرو کرد.

شناخته شده به عنوان مثال، قابل انجام است رفتار داشته باشید کدام ممکن است نخود پخته شده را به حداقل یک ظرف سرو خوب و دنج اضافه کنید، با این حال نخود فرنگی وقتی خنک سرو شود نیز خوش ذوق است. می توانید سالاد نخودی مناسب کنید کدام ممکن است شناخته شده به عنوان غذای جانبی هر دو روی سالاد برتر است.

همین امر با توجه به سیب زمینی، کلم بروکلی، ماکارونی با بیرون گلوتن را انتخاب کنید و انتخاب کنید متعدد تولید دیگری اجتناب کرده اند غذاهایی کدام ممکن است ما رفتار داریم خوب و دنج بخوریم نیز صدق می تدریجی. همه آنها را می توان خاص پوشید، خنک سرو کرد.

اجتناب کرده اند طرفی غذاهایی کدام ممکن است رفتار به خنک سرو آنها دارید، مربوط به توت فرنگی، آنقدر سبک متفاوتی دارند کدام ممکن است وقتی خوب و دنج در فرنی هر دو دسر سرو می شوند، به شبیه به ابعاد خوش ذوق می شوند.

مثال تولید دیگری سالاد است. متعدد اجتناب کرده اند سالادها خنک سرو می شوند، با این حال سالادهای غلات جدید به شبیه به ابعاد خوش ذوق هستند.

۷- خودتان غذای یخچالی تهیه کنید

یکی تولید دیگری اجتناب کرده اند اطلاعات برتر پختن شام اینجا است کدام ممکن است غذاهای باقی مانده را مناسب کنید – آنها را شناخته شده به عنوان غذای مفید یخچالی شخصی حفظ کنید.

حتی وقتی برای ساعت شب آخر هفته شخصی کنار هم قرار دادن می‌شوید، به ناچار روزی فرا می‌رسد کدام ممکن است مشغله بیشتری نسبت به در همه زمان ها دارید هر دو این سیستم‌تان به سختی خاص اجتناب کرده اند حد استاندارد است.

وقتی دستوری مناسب می‌کنید کدام ممکن است خوب غذای درست است، مربوط به توفو تیکا ماسالا هر دو لوبیا سفید ما، خوب دسته دوتایی مناسب کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید بدانید کدام ممکن است نیمی اجتناب کرده اند آن را منجمد خواهید کرد.

سپس خوب وعده غذایی مقوی خواهید داشت کدام ممکن است می توانید به سادگی در مقابل وارد شدن به فست فود، همراه خود خوب غذای کنار هم قرار دادن کدام ممکن است در عرض خوب هفته کنار هم قرار دادن تبدیل می شود، آن را نیاز کنید.

۸. دانه ها را در آب سبزیجات بپزید

هشتمین ترفند اینجا است کدام ممکن است غلات شخصی را در آب سبزیجات بپزید. این به معنای واقعی کلمه هستند خوب هکر دوگانه است.

اول اجتناب کرده اند همه، می توانید باقی مانده سبزیجات شخصی را در کل هفته ذخیره کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید آنها را در آب سبزیجات خانگی بپزید، کدام ممکن است ارائه می دهیم امکان می دهد اجتناب کرده اند هر تکه محصولی کدام ممکن است خریداری می کنید کمتر از استفاده را ببرید.

را انتخاب کنید و انتخاب کنید همراه خود پختن غلات شخصی در آب سبزیجات، سبک آن را افزایش می دهید، چرخ دنده مغذی بیشتری به غذای شخصی اضافه می کنید.

آن یک است پیروزی است.

۹. لیمو را به سبزی ها اضافه کنید

نکته باقی مانده پختن شام کدام ممکن است برای غذاهای طبیعی فوق العاده ضروری است.

هر بار کدام ممکن است خوب غذای غنی اجتناب کرده اند سبزیجات مربوط به کلم هر دو اسفناج می‌پزید، خوب لیمو تلخ را برای روشن‌تر کردن سبک اضافه کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید ویتامین C را اضافه کنید، کدام ممکن است به هیکل کمک می‌تدریجی آهن غیر هِم (کدام ممکن است در غذاهای طبیعی مربوط به سبزیجات کشف شد می‌شود) توسل به تدریجی. .

اگر اجتناب کرده اند رژیم غذایی طبیعی استخدام می کنید، آهن یکی اجتناب کرده اند چرخ دنده مغذی است کدام ممکن است باید به طور متمرکز اکتسابی کنید، به همین دلیل آن یک است نکته بصری برتر برای شماست. سبزها + مرکبات برای خوب مخلوط کردن به دست آورد.

به همین دلیل اکنون ممکن است ۹ هک برتر دارید کدام ممکن است می توانید هنگام پختن غذاهای طبیعی شخصی اجتناب کرده اند آنها بیشترین استفاده را ببرید، به من می خواهم اطلاع دهید {کدام یک} اجتناب کرده اند آنها اصولاً شادی ها زده هستید را انتخاب کنید و انتخاب کنید این هفته آنها را ورزش خواهید کرد.

نشانگرهای زیر پختن شام را در حرکت به کار ببرید

همه این چیزها ارائه می دهیم {کمک می کند} به همان اندازه غذاهای مغذی را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوش ذوق طبیعی را آغاز کنید.

وعده های غذایی مصرف کردن بخشی اجتناب کرده اند مسکن روزمره ما است را انتخاب کنید و انتخاب کنید اگر پختن شام برای شما ممکن است سرراست تر را انتخاب کنید و انتخاب کنید دلپذیر تر شود، بیشتر می توانید عادات غذایی مفید را محافظت کنید.

پس اکنون کدام ممکن است آن را ممکن کنید. در نظر گرفته شده می کنید {کدام یک} اجتناب کرده اند نشانگرهای زیر را می توانید {در این} هفته اعمال کنید؟

خواه یا نه به خاطر وعده های غذایی بافت استرس می کنید؟

در این زمان سند شناسایی کنید به همان اندازه گروه کارشناسی ارشد رایگان من می خواهم را تماشا کنید کدام ممکن است در آن رفتار شماره یک را یاد {خواهید گرفت} کدام ممکن است باعث تبدیل می شود همراه خود وزن را انتخاب کنید و انتخاب کنید اتصال شخصی همراه خود وعده های غذایی کشتی کنید، چگونه می توانید همین الان اجتناب کرده اند رژیم غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید هوس غذایی خلاص شوید.

نیازی تأکید کردن هر دو فریب مصرف کردن وعده های غذایی نیست. راه بهتری موجود است، مطمئنا، می توان اتصال مثبتی همراه خود وعده های غذایی تحمیل کرد. برای مطالعه نحوه امتحان کردن این، به این مسترکلاس رایگان خورده شدن متعادل بپیوندید!

گروه کارشناسی ارشد رایگان را تماشا کنید