8 قدم برای یک رژیم ساده برای سلامتی و کاهش وزن – Beaupre Coaching کاهش وزن و مربیگری زندگی



کاهش وزن م andثر و شیوه زندگی سالم برای کسانی است که آن را ساده می دانند!

من همیشه رژیم غذایی سالم یا سبک زندگی نداشتم. من عاشق پای گیلاس بودم و هرچه سریعتر غذا از جعبه یا بسته و داخل مایکروویو بیرون بیاید ، خوشحال تر می شدم. من علاقه و مهارت زیادی در پخت غذاهای با کیفیت نداشتم. مشکل این بود که من بیشتر و بیشتر هوس غذای ناخواسته می کردم و وزن اضافه می کردم. من در حال تماشای مادرم بودم که همچنان در حال افزایش وزن و ابتلا به دیابت نوع 2 بود.

من آرزو داشتم مثل یک شلوار نازک ، شفاف و یوگا با یک مادر کامل در رسانه های اجتماعی و تلویزیون باشم (اما هرگز آن را برش ندادم).

من یک جمعیت شناس کامل برای تولیدکنندگان فست فود بودم که محصولاتی را تولید کردند که نیاز من به غذاهای سریع ، ارزان و خوشمزه را برآورده می کرد و می توانم آنها را بخورم ، گرم کنم و بخورم.

مشکل اینجاست که فست فود سلامتی مرا خراب می کرد. فست فود می تواند سلامت شما را خراب کند. غذاهای سریع و بسیار فرآوری شده می توانند باعث کاهش وزن و هورمون ها و علائم گرسنگی شما شوند. این غذاها باعث ایجاد التهاب می شوند و بیماری های مزمن را نشان می دهند که در سنین بالا با آنها روبرو خواهید شد.

ممکن است فکر کنید که تغییر عادات زندگی شما غیرممکن است. من یک خبر خوب برای شما دارم – مغز شما می تواند تغییر کند. بسیاری از مطالعات این موضوع را بارها و بارها ثابت کرده اند.

انتخاب ، برنامه ریزی ، برنامه ریزی و انجام کلیه فعالیت های خود در زمینه غذا به صورت خودکار و در نهایت آگاهانه ، از تغییرات شما در جهت رژیم غذایی سالم ، کاهش وزن و رفاه حمایت می کند. می توانید یاد بگیرید که چگونه از طریق تکرار فرآیند را به یک مهارت تبدیل کنید.

اجازه دهید چند مرحله را به اشتراک بگذارم که با تکرار ، تهیه و خوردن غذاهای سالم عادات و مهارت های جدیدی را برای اطمینان از دستیابی به اهداف سلامتی شما ایجاد می کند.

چگونه می توان انتخاب و آماده سازی غذا را ساده کرد.

هنگامی که متعهد به سالم ماندن و تعیین اهداف برای مکان مورد نظر خود در 6 ماه شدید ، می توانید مراحل زیر را در برنامه روزانه خود قرار دهید.

اول از همه ، مهم است بدانید که مردم غذای مورد نظر خود را می خورند. این ممکن است چندان وحی به نظر نرسد ، اما به سادگی اعلام می کند که برای ایجاد و پایبندی به هر رژیم غذایی یا برنامه غذایی سالم ، باید غذای مورد نظر خود را قرار دهید.

به این فکر کنید که عموماً از چه غذاهایی استفاده می کنید و دوست دارید و در گروه آنها 100٪ غذای کامل چیست. هیچ چیزی نمی تواند شامل لیستی از مواد اولیه باشد که نمی توانید سرو کنید.

ما موافقیم که برای کاهش وزن می خواهیم غذاهای ناخواسته را تا آنجا که ممکن است حذف کنیم. غذاهای شیرین ، غذاهای فرآوری شده از بین رفته اند. (غیر از استثنائات پیشنهادی.)

مرحله 1. ماتریس ماتریسی خود را ایجاد کنید.

من این را از راب ولف در کتاب Wired to Eat آموختم. کسالت نگرانی و شکایت بسیاری از مشتریانی است که از غذاهای فرآوری شده به غذاهای کامل تبدیل می شوند. مجموعه غذای شما حاوی تمام غذاهای سالم است که می خواهید بخورید. برای دریافت یک کپی از برگه کاری ماتریس غذایی من ، به آدرس [email protected] ایمیل کنید.



دیدگاهتان را بنویسید