آیا بدن شما آماده یک زندگی پر جنب و جوش است؟

آیا از بیرون ، ماجراجویی ، تفریح ​​با خانواده و دوستان خود لذت می برید و به راحتی می توانید فعالیتهای روزانه خود را انجام دهید … با انرژی اضافی!

چه کسی این را نمی خواهد! میدونم دارم!

داشتن ماهیچه های قوی تک تک این موارد را تسهیل می کند و حتی می تواند اعتماد به نفس شما را نیز افزایش دهد. و البته به طور کلی سلامت شما.

7 دلیل غیرمنتظره برای اهمیت ماهیچه های شما …

  1. ماهیچه ها به بدن شما در کنترل قند خون کمک می کنند. وقتی ورزش می کنید ، ماهیچه های شما از گلوکز بیشتری استفاده می کنند که قند موجود در جریان خون شماست. و با گذشت زمان ، این می تواند به کاهش قند خون شما کمک کند.

    علاوه بر این ، به بدن کمک می کند تا نحوه استفاده از انسولین را بهبود بخشد ، که می تواند از مشکلات متابولیک و دیابت جلوگیری کند.

  2. آنها شما را قوی نگه می دارند. ماهیچه ها همه فعالیت های شما را تقویت می کنند … از راه رفتن ، بازی گلف ، باغبانی ، دوچرخه سواری ، پیاده روی ، رقص ، بالا رفتن از پله ها یا قدم زدن در ساحل!
    نکته این است که شما باید به طور منظم آنها را تمرین دهید تا قوی بمانند.

    آیا می دانید که از 30 سالگی شروع به از دست دادن توده عضلانی می کنید و با افزایش سن این میزان افزایش می یابد. بنابراین ، بیایید این ماهیچه ها را حرکت دهیم!

  3. ماهیچه ها به شما کمک می کنند کالری بیشتری بسوزانید.نه تنها زمانی که فعال هستید ، بلکه شبانه روزی نیز فعالیت می کنید. مطالعات نشان می دهد که 10 کیلو ماهیچه 50 کالری در روز می سوزاند در حالی که 10 کیلو چربی تنها 20 کالری می سوزاند. این ممکن است زیاد به نظر نرسد ، اما با گذشت زمان ، همه چیز جمع می شود.
  4. این برای روحیه و عزت نفس شما خوب است.وقتی ماهیچه های متعادل و قوی دارید ، معمولاً وضعیت بهتری دارید. و وضعیت بهتر با روحیه بهتر و اعتماد به نفس بیشتر همراه است!
  5. این برای تیم ها و استخوان ها خوب است.ورزش منظم که ماهیچه های اطراف مفاصل را تقویت می کند می تواند به حرکت بهتر آنها کمک کند و درد کمتری داشته باشد. من می توانم این را تضمین کنم!

    از آنجا که من ماهیچه هایم را بسیار تمرین داده بودم ، درد زانوی من آنطور که ممکن بود نبود (من آرتروز شدید دارم) و تعویض مفصل زانو سالها بعد اتفاق افتاد!

    تمرینات تحمل وزن می تواند به شما کمک کند استخوان های خود را بسازید و با افزایش سن آنها را قوی نگه دارید.

  6. شما را زنده نگه می دارد.بالاخره قلب شما یک ماهیچه است! ورزش ماهیچه های قلب را تقویت می کند ، به کنترل وزن کمک می کند و از آسیب به عروق ناشی از کلسترول بالا ، قند خون و فشار خون جلوگیری می کند.
  7. این کیفیت زندگی شما را بهبود می بخشد.این می تواند به شما انرژی و قدرت دهد تا فعال بمانید و چیزهای جدید را امتحان کنید! برای اینکه بتوانید کاری را که دوست دارید انجام دهید!

شخصاً ، وقتی وسوسه می شوم ورزش را کنار بگذارم (بله ، گاهی اوقات برای من هم اتفاق می افتد!) ، من فقط به همه دلایلی که نمی خواهم فکر می کنم. و به نظر می رسد آنها همیشه بر تنبلی آن لحظه غلبه می کنند!

ترفند دیگر من این است که کفش ها و شلوارهای ورزشی خود را بپوشم و فقط با اجازه شروع کنم تا اگر احساس نمی کنم ادامه ندهم. خوب ، وقتی شروع می کنم ، همیشه به راه خود ادامه می دهم.

در زیر نظر دهید و دلایل خود را برای ورزش و / یا نحوه تشویق خود به ورزش به من اطلاع دهید.


اگر می خواهید یک نتیجه کوتاه و م forثر برای تمرینات 5 تا 20 دقیقه ای داشته باشید (دیگر بهانه ای برای ورزش نکردن ندارید!) ، راهنمای تمرین Time Crunch را ببینید … برای هر سطح آمادگی جسمانی عالی است.

علاوه بر این ، شامل واژه نامه ای با تصاویر و شرح هر تمرین است.


به زندگی که داری عشق بورز،


آنیتا دوول

دارای مربی تغذیه جامع
مشاور دارای مجوز سلامتی محل کار
پیری گروه FB با طراوت
مربی آنیتا دوول صفحه FB

PSاگر 45 سال یا بیشتر دارید ، از شما دعوت می کنم به من بپیوندید افزایش سن با گروه FaceBook Vitalityبه این مکان برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و سیاست های مربوط به کیفیت زندگی و انرژی زندگی است. اولین نفری باشید که به رایگان ، چالش ها و غیره دسترسی دارید. همچنین مکانی برای به اشتراک گذاشتن برخی از سرگرم کننده!