رژیم لاغری سریع

۵ چیزی که باید روی آنها تمرکز کنید تا از مبارزه با وزن خود جلوگیری کنید و با غذا و بدن خود احساس آرامش کنید:


بیاموزید که باید روی چه چیزی تمرکز کنید تا در نهایت با وزن خود دست و پنجه نرم کنید و یک رابطه متعادل با غذا ایجاد کنید.

آیا باید مقدار مشخصی پروتئین بخورم؟ یا شاید باید روزانه آب بیشتری بنوشم؟ چند وقت یکبار باید از شیرینی لذت ببرم؟ آیا قرار است در ساعت خاصی از روز غذا بخورم؟

اگر با وزن خود دست و پنجه نرم کرده اید، به احتمال زیاد یک یا چند مورد از این سوالات را در یک برهه زمانی از سفر از خود پرسیده اید. اول از همه، شما در آن تنها نیستید! فضای سلامت و تندرستی مملو از اطلاعاتی در مورد چگونگی رسیدن به اهداف وزنی است. از راهنماهای چگونه به رژیم های غذایی سخت، پاکسازی ۳۰ روزه و موارد دیگر.

متأسفانه، با وجود گزینه های فراوان، آنها تقریباً همیشه ایده های مشابهی از یک مفهوم دارند. مفهومی که تغییرات طولانی مدت و پایدار را ترویج نمی کند. پس پس از امتحان این گزینه ها چه چیزی برای ما باقی می ماند؟ نتیجه نهایی معمولاً یک رابطه منفی با غذا و مبارزه دائمی با وزن است.

خوشبختانه لازم نیست در این چرخه بمانید و یک بار دیگر این روند را تکرار کنید. به خواندن ادامه دهید تا یاد بگیرید که امروز روی چه چیزهایی می توانید تمرکز کنید تا با وزن خود دست و پنجه نرم کنید و با غذا و بدن خود احساس آرامش کنید.

۵ قدم برای توقف مبارزه با وزن:

وقتی می‌خواهید از چرخه رژیم غذایی خارج شوید و در نهایت به مبارزه خود پایان دهید، فکر کردن به‌قدری طاقت‌فرسا است که ناگهان مجبور می‌شوید هر فکری را که تا به حال در مورد وزن و سلامت داشته‌اید، اصلاح کنید. تقریباً غیرممکن به نظر می رسد!

برای کمک به شما در این زمینه، در اینجا قصد دارم در مورد ۵ مورد اول که باید روی آنها تمرکز کنید صحبت کنم. این ۵ تغییر، مفاهیم و عادت قابل دسترسی و امکان پذیر هستند، بنابراین می توانید با اطمینان شروع کنید.

بیایید درست شیرجه بزنیم!

لنز تمرکز خود را به تفکر بلندمدت تغییر دهید:

به تمام رژیم های غذایی مختلفی که در آن بوده اید و تغییراتی که در گذشته ایجاد کرده اید فکر کنید. حالا به وجه اشتراک همه آنها فکر کنید. من تا حدی حاضرم شرط ببندم، شما به این فکر می کنید که چطور همه آنها از شما می خواهند که تقریباً کل رژیم غذایی و سبک زندگی خود را در یک کلاه تغییر دهید. و اینکه چگونه همه آنها روی تغییر عدد روی ترازو در سریعترین زمان ممکن متمرکز شده اند.

ایجاد عادت های آهسته و تدریجی وجود ندارد. یا اجرای مداوم گام های عملی که می توانید برای رسیدن به هدف نهایی خود بردارید. این به این دلیل است که همه این رژیم‌ها و گرایش‌ها فقط بر نتایج کوتاه‌مدت متمرکز هستند. آنها نگران این نیستند که تا چه مدت دوام داشته باشند یا چه احساسی در شما ایجاد کنند ۶ ماه بعد.

آیا زمانی که آن را به این شکل قرار می دهیم، دقیقاً سالم یا قابل اجرا به نظر نمی رسد، اینطور نیست؟

لنز تمرکز خود را به تفکر بلندمدت تغییر دهید. به جای تمرکز بر سرعت انجام تغییرات برای مشاهده نتایج، لحظه ای به این فکر کنید که می خواهید سلامتی شما در آینده چگونه باشد. یک سال بعد، دو سال بعد – چشم انداز شما از سلامت چگونه به نظر می رسد؟

ابتدا روی آن تمرکز کنید. سپس، می توانید به آرامی اما مطمئناً دانش و عادات خود را بسازید تا شما را به آن هدف برسانید. به جای شروع و توقف ۵ رژیم غذایی جدید که همگی شما را تا پایان سال به نقطه اول برمی‌گردانند، می‌توانید تمرکز خود را محدود کنید و واقعاً در مورد اجرای عادت‌های جدیدی که شما را به چشم‌انداز بلندمدت سلامتی خود می‌رسانند، عمدی عمل کنید.

با نشانه های بدن خود هماهنگ شوید و از آنها پیروی کنید:

اکنون که طرز فکر و دیدگاه کلی خود را تغییر داده ایم، بیایید در مورد روز به روز صحبت کنیم.

در طول روز، هر روز، بدن شما با شما در ارتباط است. به شما می‌گوید چه احساسی دارد، چه چیزی خوب کار می‌کند، چه چیزی خوب کار نمی‌کند، و همچنین نیازهای شما چیست. اینها نشانه های گرسنگی، نشانه های سیری، سیگنال های استرس و احساسات شما هستند.

وقتی این نشانه‌ها را هماهنگ می‌کنیم، آنها را مورد توجه قرار می‌دهیم، و از آنها پیروی می‌کنیم، می‌توانیم به راحتی از یک وعده غذایی به آن غذا منتقل کنیم. ما آنچه را که می خواهیم داشته باشیم می خوریم زیرا می خواهیم آن را داشته باشیم و مقادیری می خوریم که برای ما حس خوبی دارد. ما قادریم در صورت لزوم به استرس و احساسات به درستی رسیدگی کنیم.

مشکل اینجاست که اکثر رژیم‌ها و گرایش‌ها به شما می‌آموزند که این علائم را نادیده بگیرید، به آنها گوش نکنید و آنها را نادیده بگیرید. برای غذا خوردن در یک زمان خاص، صرف نظر از اینکه چه احساسی دارید یا چه وظیفه ای در آن روز یا هفته خاص بر عهده بدنتان است، فقط مقدار مشخصی را که اختصاص داده شده است بخورید. و با گذشت زمان، این می تواند منجر به احساس گناه، استرس، سردرگمی، و خستگی شود.

برای تمرکز بر خود و آنچه بدنتان نیاز دارد، زمان بگذارید. هرچه بهتر آن را بشناسید و با آن کار کنید، راحت تر از مبارزه با وزن خود دست بردارید و تعادل پیدا کنید.

هر زمان که می توانید وعده های غذایی متعادل بسازید:

از آنجایی که ما روی ثبات درازمدت تمرکز می کنیم و شروع به کار با بدن خود به جای مخالف بدن خود می کنیم، در واقع در تمام این مدت چه می خوریم؟

پنج بنیادی سیستم ضد احمق من برای ساده کردن تغذیه است و ساختن وعده های غذایی مغذی و سیر کننده با اعتماد به نفس را برای شما امکان پذیر و آسان می کند. داشتن اعتماد به نفس هنگام تهیه وعده های غذایی برای شما کلیدی است که از مبارزه با وزن خود دست بردارید و با غذا صلح کنید. بدون آن، شما دائماً از خود مطمئن نیستید، و این باعث می‌شود که در برابر رژیم یا گرایش بعدی که به شما ارائه می‌شود مستعدتر شوید.

هنگام تهیه وعده های غذایی، این فرمول سریع را برای مرجع بالا بیاورید: پروتئین + نشاسته و کربوهیدرات + کربوهیدراتهای غیر نشاسته ای + چربی + فاکتور طعم. حتی می توانید فهرستی سریع از مصرف معمول و غذاهای مورد علاقه خود تهیه کنید تا مشخص کنید که همه آنها در کدام دسته از فرمول قرار می گیرند. به مرور زمان و با تمرین، نیازی به کشیدن آن نخواهید داشت! ساختن وعده‌های غذایی مانند این حس طبیعت دوم را خواهد داشت.

به دنبال وزن متعادل خود باشید تا دست از مبارزه با وزن خود بردارید:

وقتی با وزن خود درگیر هستیم، معمولاً ترازو شاخص اصلی موفقیت ما است. اغلب اوقات، تا زمانی که این مقیاس پایین می آید، احساس می کنیم که برنده شده ایم. مهم نیست برای رسیدن به آن چه کاری انجام می دهیم. مشکل این است که ما را به شکست می کشاند. روش های ما هرگز قابل نگهداری یا پایدار نیستند، بنابراین بارها و بارها با وزن خود دست و پنجه نرم می کنیم.

به جای تمرکز بر کاهش وزن بدون قید و شرط، بر روی یافتن وزن متعادل خود تمرکز کنید.

وزن متعادل با عدد روی ترازو تعیین نمی شود – وزن متعادل بسیار فراتر از وزن است.

وزن متعادل شما حالت فیزیکی است که در آن عادات غذایی متعادل، ذهنیت ذهنی در مورد غذا و رابطه مثبت با غذا و بدن خود را تجسم می دهید. حتی ممکن است بسته به مرحله منحصر به فرد زندگی شما تغییر کند.

در این تجسم متعادل، شما می توانید با رعایت عمد تعادل با انتخاب های غذایی خود، لذت را از غذای خود تجربه کنید و در عین حال تغذیه برای بدن خود را در اولویت قرار دهید. جایی است که شما آگاهانه غذا می خورید، جایی که گوش می دهید و اقدامات عمدی مربوط به گرسنگی، سیری، و نشانه های رضایت خود را انجام می دهید.

اینجا جایی است که در پوست خود احساس اعتماد به نفس و راحتی می کنید، جایی که آزادانه از غذا و نوشیدنی بیرون با دوستان خود لذت می برید، و همچنین واقعاً از یک وعده غذایی مغذی فونداسیونال لذت می برید.

این داشتن استرس صفر در مورد غذا و اعتماد بی پایان به خود در مورد عادات غذایی است. زمانی است که می توانید اعتماد به نفس را تجربه کنید و شفقت به خود را تمرین کنید و در عین حال تغییرات و تغییراتی را در عادات و روال فعلی خود ایجاد کنید.

زمانی که به وزن متعادل خود برسید، دیگر نیازی به مبارزه با وزن خود ندارید.

هم تغذیه و هم لذت را در اولویت قرار دهید:

در نهایت، ما باید یک واسطه شاد بین تغذیه و لذت بردن از غذا پیدا کنیم. غذا برای تغذیه بدن ما قرار دارد و برای خوردن آن لذت بخش است. پس چرا برای ما اینقدر سخت است که هر دو را به راحتی انجام دهیم؟

یک بار دیگر، رژیم‌های غذایی به ما می‌آموزند که غذاهایی وجود دارد که «باید» بخوریم زیرا مغذی هستند، و غذاهایی هستند که «نباید» بخوریم زیرا فقط مبتنی بر لذت هستند و به اندازه کافی مغذی نیستند. واقعیت این است که این نمی تواند دور از واقعیت باشد. می دانم که ممکن است شک داشته باشید، اما در این مورد به من اعتماد کنید! من یک متخصص تغذیه ثبت شده هستم.

وقتی سعی می کنیم “خوب” باشیم و فقط غذاهای “مغذی” می خوریم، آنقدر به خود فشار می آوریم و خود را محروم می کنیم که در نهایت، دیگر نمی توانیم این کار را انجام دهیم. و به دلیل افراط‌هایی که برای «خوب»، «پاک» یا «در مسیر» در نظر گرفتیم، ناخواسته و ناخواسته به همان افراط می‌رویم، فقط در نقطه مقابل طیف. به سمت لذت – فقط این بار.

اگر بخواهید، وقتی تمام راه را به سمت فقط لذت، یا انتهای طیف “همه‌جانبه” سوق می‌دهیم، اغلب از دست دادن کنترل، غذا خوردن بی‌معنا، احساس گناه و استرس غذایی را تجربه می‌کنیم. در نهایت، یک بار دیگر، دیگر نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم، و آونگ درست به سمت افراطی مخالف و فقط برای تغذیه حرکت می‌کند.

ببینید با این به کجا می روم؟ انتخاب یکی یا دیگری کار نمی کند. افراط و تفریط کار نمی کند. این تفکر کوتاه مدت و رفع سریع است. نه تفکر طولانی مدت و ثابت. به جای رعایت یکی یا دیگری، یاد بگیرید که تعادلی بین هر دو داشته باشید که به طور منحصر به فردی برای شما مفید باشد.

تعادل را پیدا کنید و دست از مبارزه با وزن خود بردارید:

این مراحل را امتحان کنید. با یک مفهوم شروع کنید، آن را در زندگی خود به کار ببرید، با آن راحت شوید، سپس قدم بعدی را بردارید تا مفهوم بعدی را به کار ببرید. قبل از اینکه متوجه شوید، در راه یک رابطه کاملاً جدید و متعادل با غذا خواهید بود!

با این اوصاف، همه ما گاهی به کمی راهنمایی و حمایت بیشتر نیاز داریم. اگر شما یکی از آن افراد هستید و دوست دارید بیشتر در مورد این موضوع بشنوید، من دقیقا می دانم که به چه چیزی نیاز دارید.

برای تماشای مسترکلاس رایگان امروز من ثبت نام کنید، جایی که در مورد عادت شماره ۱ که شما را در مبارزه با وزن و رابطه با غذا نگه می دارد – و نحوه رهایی از رژیم غذایی و وسواس غذایی از هم اکنون یاد خواهید گرفت.

نیازی به استرس و وسواس در مورد غذا ندارید. راه بهتری وجود دارد و بله می توان رابطه مثبتی با غذا ایجاد کرد! برای یادگیری نحوه انجام این کار، به این استاد کلاس رایگان تغذیه متعادل بپیوندید.

مسترکلاس رایگان را تماشا کنید:

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر