5 ایده ناهار سالم بنتو باکس برای کودکان


اگر فرزند دارید ، این بدان معناست که یک ناهار بسته بندی کنید … و برای تازه و سرگرم کننده نگه داشتن چیزها نیاز به الهام بی پایان داشته باشید! بنابراین بیایید در مورد معنی بسته بندی ناهار مفیدی که فرزندان شما می خورند صحبت کنیم – و من پنج ایده سالم ناهار بنتو جعبه برای بچه ها دارم که به تکان دادن ناهار شما کمک می کند.

به عنوان یک متخصص تغذیه ، من فکر کردم که می خواهم این ناهار بسته بندی شده را در پایین داشته باشم. منظورم این است که من می دانم بچه ها قرار است چه چیزی بخورند ، درست است؟ خوب … 10 بسته ناهار را سالها بعد به جلو ببرید و باید اعتراف کنم که گاهی اوقات می توانم به اندازه پدر و مادرم خسته یا ناامید شوم! در آن زمان است که باید کلاه رژیم غذایی خود را دوباره بگذارم و راه حل هایی را ارائه دهم تا بتوانم هفته ها را پشت سر بگذارم. بنابراین ، یکبار دیگر ، من با نانوایی Silver Hills (نان جوانه مورد علاقه من!) همکاری کردم تا به شما کمک کنم ظاهر یک میان وعده سالم برای کودکان واقعاً شبیه باشد.

چگونه یک ناهار سالم برای کودکان درست کنیم

متخصصان تغذیه درباره تعادل غذا بسیار صحبت می کنند … اما وقتی صحبت از غذا می شود این بدان معناست
آیا آن را روی دیسک خود قرار می دهید – یا در یک جعبه نهار؟

من همیشه دوست داشتم از “روش بشقاب” استفاده کنم که ورود در زمان غذا را تسهیل می کند ، که مطابق دستورالعمل راهنمای غذا در کانادا است. من روش غذاها را دوست دارم زیرا بصری است ، بنابراین برای بدست آوردن تمام مواد مغذی مورد نیاز برای داشتن انرژی در بین وعده ها ، باید حدس و گمان برد.

اگر 100 the از مواقع به آنجا نرسید اشکالی ندارد ، سعی کنید یک وعده غذایی تقریباً درست کنید. 50٪ میوه و سبزیجات ، 25٪ رژیم پروتئینی و 25٪ غلات کامل. دیدن؟ پزی آسان.

در حال حاضر ، به عنوان والدین گیاهی ، مجبور بودم به تمام شرایط بدون آجیل عادت کنم-مخصوصاً به این دلیل که من به آجیل به دلیل مواد معدنی ، چربی های سالم و پروتئین های گیاهی آنها بسیار اعتماد دارم. با این حال ، این امر به من کمک می کند تا از نظر آنچه در جعبه ناهار می گذارم خلاق باشم. وقتی ناهار بدون آجیل را طبق روش غذا درست می کنید ، ممکن است به این شکل باشد:

  • یک تا دو غذای غنی از پروتئین گیاهی مانند توفو ، تمپه ، حبوبات و دانه ها این می تواند کره دانه روی نان تست ، نخود برشته ترد به عنوان میان وعده ، نیزه توفو یا ساندویچ نخود باشد
  • یک تا دو غذای غلات کامل ، مانند نانوایی سیلور هیلز با نان کامل ، برنج قهوه ای یا بیسکویت غلات کاملبه میزان درآمد شما بستگی به اشتهای شما دارد. ارائه نان جوانه زده به شما انگشتان پای بهتری نسبت به سایر نان های سبوس دار می دهد زیرا به نوزاد شما پروتئین گیاهی و فیبر را افزایش می دهد که به سیر شدن بیشتر کمک می کند.
  • دو تا سه میوه و سبزیجات. ماجراجو باشید! بچه ها را به فروشگاه ببرید و از آنها بخواهید چیزی را انتخاب کنند که قبلاً هرگز امتحان نکرده اند ، مانند کلم پیچ ، جیکاما یا گل کلم بنفش. برای میوه ها و سبزیجات قهوه ای مانند سیب یا آووکادو ، ابتدا آنها را در آب لیمو بریزید تا قهوه ای شدن آن به تاخیر بیفتد.
  • آب را به عنوان نوشیدنی بپیچید حتی برای کودکان ، آب در روز مدرسه بهتر است. آنها می توانند از شیر گیاهی غنی از کلسیم به همراه صبحانه و شام برای استحکام استخوان ها لذت ببرند.

نکاتی برای بسته بندی ناهار مفید برای مدرسه

من در مورد شما چیزی نمی دانم ، اما وقت ندارم که یک ناهار بسته بندی کنم. بنابراین من دوست دارم تا آنجا که ممکن است بهینه سازی کنم. بنابراین در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند میان وعده هایی درست و سالم تهیه کنید که کودکان مرتبط با گیاهان در واقع بخورند و تمام وقت آزاد شما را نگیرد!

  • سرگرم کننده کنید: با شکل و قالب بازی کنید.
    • برای برش ساندویچ به قلب از یک دستگاه برش بزرگ کوکی استفاده کنید. یا فقط برای ساندویچ های خود بین مستطیل ها ، مثلث ها و مربع ها جابجا شوید.
    • ساندویچ را به نیزه ، لفافه یا بشقاب اسنک تبدیل کنید. پر کردن یکسان ، فرمت های مختلف!
    • میوه ها و سبزیجات را به شکلهای سرگرم کننده مانند مارپیچ یا توپ با توپ خربزه برش دهید
      هر از گاهی اوضاع را متزلزل می کند
  • بچه ها را درگیر کنید: احتمال اینکه ناهار بخورند بیشتر است!
    • از آنها بخواهید میوه ها و سبزیجات را بریده یا ناهار کامل را آماده کنند (با توجه به سن)
      مناسب)
    • بگذارید آنها آخر هفته با شما بپزند تا شیرینی و مافین تهیه کنند
      ویکان
    • اگر ناهار به خانه می آید ، دلیل آن را بدون تعصب بپرسید … و نظر آنها را جویا شوید
      چگونه آنها از ناهار بیشتر لذت خواهند برد
  • از قبل برنامه ریزی کنید: با بچه های خود در مورد خواسته های ناهار آخر هفته صحبت کنید
    قبل از خرید و خرید “منو” در یخچال تا همه بدانند چه چیزی
    بسته بندی کردن
  • بقیه را فراموش نکنید! این می تواند روال عادی را متزلزل کرده و تنوع بیشتری را ایجاد کند
  • گهگاه ، شگفتی ها را اضافه کنید! پس چه برچسب ، چه شیرینی کوچک و چه یک یادداشت ، پس
    این قسمت به طور تصادفی بچه ها را در وعده ناهار نگه می دارد.

5 ایده جعبه ناهار سالم برای کودکان

نیاز به تغییر آن دارید؟ در اینجا چند ایده ناهار سرگرم کننده و آسان برای شادابی روزمره شما آورده شده است

  • مهمانی پیتزا: ساندویچ کبابی با سس پیتزا ، پنیر موزارلا وگان و پپرونی وگان. با انگور ، فلفل زرد خرد شده و ذرت بوداده سرو کنید
  • ساندویچ سیخ: سیب + نیزه نان دارچین. با ادامام ، گوجه گیلاسی ، کلم بروکلی سرو کنید
  • ماهی تن قرمز: ساندویچ ماهی نخودچی. با زغال اخته ، خیار ، مارپیچ هویج سرو می شود
  • تابلوی گفتگو: هوموس و تورتیلا با غلات کامل ، به صورت مثلث برش خورده است. با یک پرتقال کوچک ، لوبیا ، و کلم پیچ خرد شده سرو می شود
  • بیت های شیرینی: پنیر خامه ای گیاهی ، مربا + شیرینی ، به قطعات 1 اینچی برش دهید. با کیوی ، هویج رنگین کمان ، مخلوط ایمن مدرسه سرو می شود

آیا به ایده های کودک پسند بیشتری نیاز دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید