4 نکته برای کاهش وزن در هنگام تعطیلات – تمرینات کاهش وزن و مربیگری بوپر



من واقعاً هیجان زده هستم که با شما به اشتراک بگذارم چگونه می توانید به اهداف کاهش وزن خود پایبند باشید و از تعطیلات نیز لذت ببرید! برای کسانی از شما که بین سالها و تا پایان سال در حال برنامه ریزی برای تعطیلات تابستانی بوده اید ، این فرصتی است که یک دفترچه یادداشت بگیرید و از همین امروز برنامه تعطیلات خود را ایجاد کنید! شما می خواهید از تعطیلات لذت ببرید و ناامیدی را به خانه و 5 رقم دورتر از هدفتان نیاورید.

مشتریانی که برنامه های تعطیلات خود را ایجاد می کنند و از آنها پیروی می کنند ، وقتی به خانه برمی گردند بدون اینکه یک پوند از دست داده باشند یا حتی چند کیلو وزن کم کرده باشند ، شگفت زده می شوند. پیش از این ، آنها به تعطیلات خود به عنوان فرار از زندگی و کار و زمان برای عقب نشینی از فعالیت های پیش پا افتاده زندگی روزمره نزدیک می شدند. این فرار اغلب شامل “سزاوار” لذت بردن و سرگرمی با غذا می شد.

آنچه در رابطه با هر موقعیتی فکر می کنید ، احساس می کنید و انجام می دهید ، نتایج به دست آمده را تعیین می کند.

نگاه کردن به تعطیلات به عنوان زمان تجدید و ارتباط با دوستان ، خانواده و طبیعت و حضور با شادی ، تجربه ای کاملاً متفاوت را برای شما رقم می زند تا زمانی که تعطیلات را به عنوان زمانی برای رها کردن ، خوردن و نوشیدن با خداحافظی تصور می کنید. به

اگر بازنشسته شده اید ، تعطیلات نمی تواند مربوط به دور شدن از کار باشد ، به همان اندازه که می تواند فرصتی برای دیدن قسمت دیگری از جهان ، ترک عادت یا به اشتراک گذاشتن وقت با دوستان و خانواده باشد. شاید شما می خواهید فعالیت های جدیدی مانند شنا ، پیاده روی یا دوچرخه سواری را امتحان کنید. همچنین می تواند کنار ساحل بنشیند و رمان های کثیف بخواند.

هرچه برای تعطیلات بعدی خود برنامه ریزی می کنید ، مهم این است که به اهداف خود و انتظارات خود از خودتان و زمانی که دارید توجه کنید.

اگر تعطیلات خود را با چشم انداز بازگشت به خانه شروع کنید ، چطور؟ شما به خانه می آیید ، در را باز می کنید ، کیف های خود را رها می کنید و به رختخواب می روید. شما خسته اید اما واقعاً خوب هستید. شما بیش از حد برآورد نکرده اید ، در حقیقت شما فوق العاده سالم غذا می خورید.

شما بیش از آنچه انتظار داشتید تمرین کردید و صادقانه می توان گفت که این بهترین تعطیلات زندگی شما بود. چرا؟ شما با مردم ارتباط برقرار کردید ، با خودتان ارتباط برقرار کردید و به بدن خود احترام گذاشتید. شما از نوشیدن زیاد ، پرخوری و فشار برای مصرف یک دوز یا قاشق دیگر رنج نمی برید. در عوض ، شما تصمیم گرفتید کمی بیشتر قدم بزنید ، به دریای سرد بپرید ، یا زیر آبشار یا دور آتش بنشینید و نوه هایتان با آواز بخوانند ، لزوماً کره نخورید.

ممکن است امسال تجربه رایگان شما باشد. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

4 نکته برای کاهش وزن در تعطیلات

اولین، با یک دید ، یک تصویر ذهنی از بازگشت به خانه شروع کنید. نتیجه ای که می خواهید ببینید چیست؟

دوم از همه، برنامه ای ایجاد کنید که بتوانید عمداً هر روز در تعطیلات تمرین کنید. در اینجا شش اصل برای تنظیم برنامه تعطیلات وجود دارد:

6 اصل طرح:

  • ضروری شماره 2: تصمیم بگیرید که چه چیزی بخورید و بنوشید. بسته به تعطیلات خود ، باید تصمیم بگیرید که چه چیزی بخورید. آیا در کنار خانواده می مانید و برای خودتان آشپزی می کنید؟ آیا به جنوب ایالات متحده سفر می کنید؟ سفر به اروپا؟ کمی تحقیق کنید تا ببینید چه غذاهایی رایج و در دسترس شما هستند. غذاهای کامل را انتخاب کنید که از آنها لذت خواهید برد. متعهد باشید که از کتاب آشپزی خود استفاده کنید و تصمیم بگیرید که 24 ساعت قبل ، تا چه حد از توانایی خود استفاده کنید. اگر این چیزی است که شما می خواهید استثنا بگذارید. فقط آنها را برنامه ریزی کنید.

  • ضروری شماره 3: به جای افراط در پرخوری ، به این فکر کنید که چه نوع باورها و افکاری را باید تمرین کنید تا بتوانید با خیال راحت به غیر از غذا خوردن درگیر فعالیت های دیگری شوید که شما را درگیر زندگی خود می کند.

نمونه هایی از ایمان ناتوان:

من نیاز به استراحت از همه چیز سالم دارم

من سزاوار خوردن و نوشیدن هر آنچه می خواهم هستم

همیشه می توانم به خانه بروم و رژیم بگیرم

من باید تمام غذاهای مختلفی را که به من پیشنهاد می شود بخورم

چرا سعی می کنید در تعطیلات سعی کنید مرا کنترل کنید

تعطیلات باید پر از لذت و رها شود

چه فایده دارد که در تعطیلات چیزی را از من دریغ کنم؟

من سعی می کنم در تمام طول سال خوب باشم ، ممکن است برای مدت کوتاهی بد باشم

می خواهم دیگر فکر نکنم

نمی خواهم خودم را کنترل کنم

نمونه هایی از ایمان برای موفقیت:

من مشتاقانه منتظر حضور در کنار دوستان و یادگیری چیزهای جدید هستم

هدف من این است که هنگام مراقبت خوب از خودم آرامش داشته باشم

فعالیتهای جدید را امتحان خواهم کرد

من ترجیح می دهم برای سوخت غذا بخورم

من با افتخار به خانه برمی گردم

وقتی غذای واقعی را در قسمت های مناسب انتخاب کنم ، احساس بهتری پیدا می کنم

این یک تجربه یادگیری خواهد بود

من طبق برنامه غذا خوردن را انتخاب می کنم

من غذای کامل و سالم را انتخاب می کنم

استثنائاتی را در برنامه خود قرار خواهم داد

من برای سوخت غذا می خورم اما نه برای تفریح

  • ضروری شماره 5: برای هر مانعی یک استراتژی ایجاد کنید. به بهترین دوست خود اطلاع دهید که شما در خوردن کیک شرکت نخواهید کرد. اگر نظرات خواهرتان را روشن کنید ، می توانید انتظار داشته باشید که او چند دکمه را فشار دهد. امسال چه واکنشی نشان می دهید؟ اگر در هتلی اقامت دارید ، یخچال بخواهید و صبحانه را بسته بندی کنید. با خانواده بمانید ، به آنها اطلاع دهید که به چه چیزی نیاز دارید یا قصد پخت دارید. میوه تازه؛ سالاد ؛ گوشت کبابی – آن را پیچیده نکنید!

  • ضروری شماره 6: لیستی از کارهایی که می خواهید انجام دهید و بر اساس غذا نیست تهیه کنید. با فرهنگ محلی که از آن دیدن می کنید آشنا شوید. کسی را بهتر بیاموزید آماده باشید تا به دیگران اجازه دهید درباره شما اطلاعات بیشتری کسب کنند. به دریا بروید ، حتی اگر رزرو داشته باشید. به کارهایی که در دوران کودکی از انجام آنها لذت می بردید فکر کنید و به دنبال تفریح ​​سبک باشید.

سوم، هر روز بروید و ببینید چه چیزی کار می کند و چه چیزی می تواند بهبود یابد. به عنوان مثال ، اگر احساسات شما توسط خواهرتان برافروخته شد ، از مدل استفاده کنید و افکاری را به وجود آورید که واقعاً می توانید در مورد او فکر کنید که عاشقانه و خنده دار و واقعی هستند. اگر بتوانید نگاه خود را به یک شخص یا مکان گسترش دهید ، می توانید احساسات بهتری و همچنین احساسات منفی پیدا کنید. بگذارید هر دو در کنار هم زندگی کنند. فضایی محبت آمیز برای ناقص بودن همه ایجاد کنید ، از جمله شما.

چهارم، سفر را ارزیابی کنید. حالت چطور بود؟ چه یاد می گیرید؟ چه چیزی شما را شگفت زده کرد؟ آیا برخی از روشها م effectiveثر بودند اما برخی دیگر نه؟ برنده های خود را جشن بگیرید و ببینید در مورد جایی که هدف خود را از دست داده اید ، چه چیزهایی می توانید یاد بگیرید.

اگر از تمرین عمدی برای طراحی نوع دیگری از تعطیلات استفاده می کنید ، می توانید با طراوت ، سالم و قدرتمند به خانه بیایید.

زندگی یعنی زندگی و یادگیری از تجربه شما. اگر در پنجاه و شصت سالگی برای کاهش وزن تلاش می کنید ، تعطیلات می تواند فرصتی برای یادگیری مسئولیت پذیری واقعی باشد و می توانید خودآزاری را کنار بگذارید.

ورزش هدفمند این کار را انجام می دهد. وقتی چیز جدیدی یاد می گیرید ، در حال تقویت و افزایش توانایی خود برای انجام کارهای بیشتر برای خود و برنامه ریزی موثرتر هستید.

کاهش وزن در تعطیلات می تواند یک شروع باشد. حفظ یک شیوه زندگی سالم در دهه شصت و هفتاد با بدن قوی و ذهن سالم و با شادی و هدف در اختیار شماست.

پت بوپر بکر یک تمرین کننده وزن و مربی حرفه ای است. او زنان پنجاه ساله ای را آموزش می دهد که در بیشتر زندگی خود با پرخوری مبارزه کرده اند. او به آنها می آموزد که چگونه وزن کم کنند ، از خوردن احساسی دست بکشند و یاد بگیرند که امروز زندگی خود را دوست داشته باشند و در مورد آینده آنها هیجان ایجاد کنند. او کاملاً مطمئن است که برای کاهش وزن هرگز دیر نیست.



دیدگاهتان را بنویسید