30 میان وعده مغذی برای کودکان + دستورالعمل برای میان وعده های سالم


این پست توسط CLIF Kid حمایت می شود.

اگر به دنبال میان وعده های مغذی برای کودکان هستید ، در مکان مناسب هستید. ما میان وعده مورد علاقه خود را جمع آوری کرده ایم که به راحتی در جعبه های ناهار در مدرسه یا در حال حرکت بسته بندی می شود! به علاوه ، دستورالعمل های گام به گام ما در مورد نحوه انتخاب یک میان وعده مغذی برای فرزندان خود و نکاتی در مورد چگونگی ترغیب فرزندان خود به یک میان وعده سالم دریافت کنید!

ایده های میان وعده سالم برای بچه ها  بسته بندی میان وعده های آسان برای ناهار در مدرسه و چگونگی ترغیب کودکان به تغذیه سالم.

“مامان ، من گرسنه ام! با دو پسر در حال رشد ، احساس می کنم که به طور شبانه روزی غذا و میان وعده سرو می کنم. من یک غذای تمیز دریافت می کنم و آنها به غذای بعدی می روند. به یاد دارم این چیزی بود که مادرم همیشه می گفت.

و اگر اشتهای امروز آنها پیشگام آینده است ، می توانند ما را در خارج از خانه و خانه در دوران نوجوانی / نوجوانی بخورند. کسی دیگه وصل شده؟

پسرانی که میان وعده های Clif Bar را می خورند

نحوه انتخاب یک میان وعده مغذی برای کودکان: دستورالعمل های گام به گام

  1. اول ، میوه ها و سبزیجات: به هر شکل. در مورد میوه و سبزیجات نمی توانید اشتباه کنید. همه اشکال تازه ، منجمد ، کنسرو شده ، خشک شده و آبدار هستند زیرا همه آنها منبع عالی ویتامین ها و مواد معدنی هستند. هدف این است که به هر ناهار بسته بندی شده میوه یا سبزیجات اضافه کنید.
  2. مراقب قندهای اضافی باشید. آیا فرزند شما دندان شیرینی دارد؟ من یکی دارم که همیشه سراغ میان وعده شیرین می رود. AAP توصیه می کند که برای کودکان دو سال به بالا قند اضافه شده به کمتر از 25 گرم در روز (یا 6 قاشق چایخوری) و برای کودکان زیر دو سال تقریباً صفر اضافه شود. آه ، گفتن راحت تر از انجام دادن آن درست است؟
  3. منابع سدیم را در نظر بگیرید. سدیم در بسیاری از تنقلات خوشمزه مانند نان ، پنیر ، گوشت لذیذ ، بیسکویت فرانسوی ، غذاهای منجمد و فست فود یافت می شود که آنها را به طعم فوق العاده خوشمزه و خوشمزه می کند. اما مراقب منابع نمک باشید زیرا نمک در رژیم غذایی کودکان می تواند به سطح ناسالم برسد. میزان توصیه شده از موسسه پزشکی کمتر از 1500 میلی گرم سدیم در روز برای کودکان خردسال (1 تا 3 سال) و کمتر از 1900 میلی گرم برای کودکان 4 تا 8 سال است. به خاطر داشته باشید که یک قاشق چایخوری نمک سفره حاوی 2300 میلی گرم سدیم است!
  4. یک میان وعده را با هدف انتخاب کنید. همه میان وعده ها برابر نیستند. اگرچه پر کردن میوه و سبزیجات معمولاً راه حل است ، میان وعده های حاوی شکر و نمک بخشی از رژیم غذایی کودکان است.

بگذارید آن را برای افرادی که پشت سر من هستند بلندتر بگویم. هنگامی که کودکان فعال هستند ، انرژی می سوزانند و عرق می کنند ، به شکر و احتمالاً نمک نیاز دارند. میزان تعریق در کودکان متفاوت است ، بنابراین مطمئن شوید که فرزند شما ابتدا مایعات کافی دریافت می کند و برای ژاکت های سنگین الکترولیت در نظر بگیرید. به راحتی می توان الکترولیت را از غذا دریافت کرد – میان وعده های شورتر و برخی محصولات پتاسیم و سدیم را تأمین می کنند – دو الکترولیت بزرگ که عرق می کنند.

این غذاها همچنین بخشی سرگرم کننده و طبیعی از رژیم غذایی سالم هستند. هدف خود را ایجاد تعادل و انتخاب میان وعده با هدف – در یک روز گرم و آفتابی وقتی بچه ها در بیرون بازی می کنند ، مقداری نمک به آنها بدهید که به پر کردن الکترولیت ها کمک می کند.

و هنگامی که آنها در حال دویدن و بازی هستند ، به انرژی احتیاج دارند ، بنابراین یک میان وعده با کربوهیدراتهای سالم سرو کنید. ما دوست داریم CLIF Kid Zbar® زیرا با دقت طراحی شده است تا انرژی مورد نیاز کودکان را برای سوخت در هنگام بازی تامین کند. این میله های انرژی طعم عالی و 10-12 گرم غلات کامل از جو دوسر ارگانیک و همچنین شربت ذرت با فروکتوز بالا و طعم دهنده های مصنوعی را ارائه نمی دهند.

چگونه کودکان را وادار به خوردن تنقلات مغذی کنیم؟

در قفس با تنقلات مغذی برای کودکان سازماندهی شده است

  1. قفس خود را مرتب کنید داشتن یک میان وعده مغذی در جلو و وسط در سطح چشم کودکان بسیار مهم است ، به خصوص اگر مغازه ای باز دارید که کودکان می توانند بین وعده های غذایی به خود کمک کنند. اگر آنها چیپس و کوکی ها را می بینند ، آن را می خواهند ، بنابراین غذای “کم مغذی” را دور از چشم و در قفسه ای بالاتر از دسترس کودکان دور نگه دارید. من از مخلوط بشکه های شفاف و سفید در قفس خود استفاده می کنم. بشکه های تصفیه شده برای میان وعده های انتخابی در سطح چشم و بشکه های سفید با درپوش برای تکه ها ، شیرینی ها ، دسرها و غیره. که در بالای قفس یا در کابینت های مختلف آشپزخانه ذخیره می شوند. یخچال سازماندهی شده برای کودکان برای تغذیه سالم
  2. وسایل کودک را در یخچال یا یخچال کوچک خود درست کنیدبه سطل زباله سطل زباله! از ظروف شفاف برای سازماندهی پرس های ماست ، چوب پنیر ، ورقه های میوه و ساندویچ های آماده استفاده کنید.
  3. یک پیش غذا با پستانک از قبل آماده کنیدبه اگر می خواهید کودکان سالم تر غذا بخورند ، باید راحت باشید. مافین های خانگی ، تخم مرغ های پخته شده و کاهو را از قبل آماده کنید ، میوه و سبزیجات را خرد کنید و ساندویچ ها را آماده و آماده استفاده کنید. برای بسته بندی آسان اقلام را در کیسه های کوچک نگهداری کنید.جعبه ناهار با تنقلات مناسب کودکان
  4. به آنها بیاموزید که با تنقلات هدفمند عمل کنندبه خوردن میان وعده عمدی یک مهارت زندگی است. با رعایت برخی نکات میان وعده ، عادات سالم میان وعده را به فرزندان خود بیاموزید.
    1. با ترکیب محصولات با هر میان وعده ، مصرف میوه و سبزیجات خود را افزایش دهید.
    2. از زمان میان وعده برای هیدراته نگه داشتن و تشویق کودکان به نوشیدن آب بیشتر استفاده کنید.
    3. با آنها در مورد تأثیر غذاهای مختلف بر بدن آنها صحبت کنید. به عنوان مثال ، هنگامی که آنها فعال هستند ، غلات سبوس دار (مانند آنچه در CLIF Kid Zbar یافت می شود) می توانند به آنها انرژی دهند تا بدن و تخیل خود را در طول بازی بپزند. زیرا پروتئین گرسنگی و چربی های خوب (مانند آنهایی که در CLIF Zbar® Filled یا Zbar® Protein یافت می شوند) می توانند غرغره بین وعده های غذایی را در حین حرکت اشباع کنند.
    4. به کودکان درباره ایجاد یک میان وعده متعادل آموزش دهید. یک فرمول میان وعده ساده به آنها بیاموزید: کربوهیدراتهای پیچیده و همچنین چربیهای سالم و / یا پروتئین برای حفظ قدرت و انرژی پایدار. بچه لبخند می زند و Clif Bar را می خورد
  5. آن را سرگرم کننده کنیدبه اگر می خواهید غذاهای جدید را با عجله تشویق کنید ، پارافیت یا یک “نوار” جایگزین موز سالم ایجاد کنید که در آن کودکان می توانند رویه های خود را اضافه کنند. سپس در تهیه مافین یا اسموتی شرکت کنید. برای میان وعده یک بازی / کاردستی آماده کنید که آنها را وادار به بازی با غذا کند. یا چیزی ساده به عنوان خواندن برای کودکان در هنگام خوردن میان وعده می تواند به آنها کمک کند از غذا بیشتر لذت ببرند.
  6. راهی با مثالبه بچه ها اغلب در مورد غذا از الگوی والدین خود پیروی می کنند. هنگام برنامه ریزی میان وعده بعد از ظهر ، به جای گرفتن یک کیسه چیپس یا آب نبات ، قطعات میوه یا چوب هویج و حمص را انتخاب کنید. یک تغییر کوچک در عادات میان وعده والدین به بچه ها عادت های غذایی سالم تری را می آموزد که احتمال بیشتری دارد که از آنها تقلید کنند.

بر لیست تنقلات مغذی ما برای کودکان مسلط شوید

بهترین محصولات لبنی برای کودکان

بهترین میان وعده شیر برای کودکان

  • لوله های ماست
  • کفیر
  • شیر
  • چوب پنیر
  • شیرینی ماست + میوه تازه

بهترین میان وعده میوه ای برای کودکان

بهترین میان وعده میوه ای برای کودکان

  • میوه تازه + کره بادام زمینی یا ماست (توت فرنگی ، موز ، انگور ، کلمنتین ، انبه ، زغال اخته)
  • فنجان کنسرو میوه
  • میوه های خشک: کشمش ، خرما ، قره قاط خشک شده ، انبه پوست کنده ، توت فرنگی خشک و سیب
  • اسموتی میوه ای یا خامه ای
  • پوره سیب فشرده شده است
  • تکه های موز یخ زده

سبزیجات مورد علاقه برای تنقلات بچه ها

میان وعده سبزیجات که بچه ها می خورند

  • سبزیجات + هوموس (کلم بروکلی ، هویج ، گوجه فرنگی ، کرفس ، سیر ، چوب خیار ، دانه های فلفل)
  • نان آواکادو
  • سبزیجات + گوآکاموله
  • Crudité + ماست پیاز فرانسوی

میان وعده های پروتئینی خوب برای کودکان

میان وعده ای با پروتئین بالا برای کودکان

  • تریل میکس
  • تخم مرغ آب پز سخت
  • ½ ساندویچ (Quesadillas ، PB&J ، بوقلمون و پنیر ، پیتزا)
  • اسموتی با پنیر ، کفیر یا ماست
  • پروتئین CLIF Kid Zbar

غلات کامل برای کودکان میان وعده

غلات کامل سالم برای میان وعده برای کودکان

  • مافین های خانگی
  • غلات تقویت شده
  • CLIF Kid Zbar و Zbar پر شده است
  • بیسکویت یا چیپس پیتا + هموس

ایجاد دستور العمل های میان وعده برای کودکان آسان است

کودکان در آشپزخانه کمک می کنند

ورود کودکان به آشپزخانه راهی عالی برای قرار دادن آنها در معرض غذاهای جدید و آموزش مهارت های زندگی به آنها است. تهیه مخلوط گوشت ، مافین و پاپ کورن خرد شده موز یک کار سرگرم کننده است که باید با هم انجام دهید و یک رژیم غذایی سالم را تشویق کنید. با این دستور العمل های میان وعده سرگرم کننده و دوستدار کودک ، ماجراجویی کوچکی را در آشپزخانه ایجاد کنید.

کرانچ موز می پاشد | غذاهای ساده منجمد دوستدار بچه ها

جویدن میوه هندوانه ترش خانگی | دستور تهیه همه خرس های چوبی میوه ای

کیک هیولا بدون گلوتن | کیک جو دوسر کره بادام زمینی بدون آرد

اسموتی سبز آووکادو

مافین

نان های میوه ای / سبزیجات

منابع بیشتر برای رژیم غذایی سالم برای کودکان (و همچنین مامان ها!)

بیش از 100 ایده شام ​​مورد علاقه کودکان

20 میان وعده برای تغذیه مادران شلوغ در حال حرکت تمرین کنید

و حتی برای ایده های بیشتر میان وعده ، مجموعه میان وعده های ما را بررسی کنید.

اشتراک گذاری اهمیت دارد!

دیدگاهتان را بنویسید