3 ایده برای صبحانه ادویه کدو تنبل سالم



برای حفظ سطح انرژی خود در این فصل ، این سه ایده سبزیجات ادویه کدو تنبل سالم را امتحان کنید!

می دانم ، می دانم … ادویه کدو تنبل دیگر خنک نیست. اما به عنوان یک هزاره ، در DNA من است که هوس PSL در هر درجه حرارتی کنم. زیر 80 درجه فارنهایت (من در فلوریدا زندگی می کنم ، مرا مسخره نکنید!)

Buuuuuuut بیشتر تم های ادویه کدو در فروشگاه پر از شکر ، فیبر اضافه شده و پروتئین زیادی ندارند.

ادویه کدو تنبل ، گرانولا و میله های انرژی فقط نیستند. مطمئناً آنها طعم خوبی دارند ، اما یک کاسه ادویه کدو تنبل با شیر بادام من را سیر نگه می دارد ، من نمی دانم ، 27 دقیقه؟

سپس من برای قند بیشتر در قفس خود مچاله می شوم.

در عوض ، یکی از این 3 دستور العمل سالم سبزیجات تند خانگی را برای شکر کمتر ، پروتئین بیشتر و تغذیه بیشتر امتحان کنید!

کدو حلوایی شکلاتی روی جو (گیاهی ، بدون گلوتن)

طعمش شبیه کیک است!

در یک شیشه یا ظرف در بسته ، 1 قاشق غذاخوری 1. پودر پروتئین شکلات Vegan Power Pro را با 2 قاشق غذاخوری پوره کدو ، 1/2 فنجان جو دوسر قدیمی ، 3/4-1 فنجان شیر دلخواه ، 1/2 قاشق غذاخوری دارچین و 1 قاشق چایخوری ادویه کدو تنبل.

یک شبه خنک شده و روی آن را با 1-2 قاشق غذاخوری نارگیل رنده شده و / یا پیکانی سرخ شده بریزید. گرم یا سرد بخورید.

اختیاری: 1 قاشق چایخوری قهوه فوری را برای جو دوسر ادویه کدو تنبل مخلوط کنید.

نکته: توصیه می کنم برای حمایت از سلامت پوست و مو ، یک قاشق پودر کلاژن تورن ذخیره کنید.

پارافین کدو تنبل (گیاهخواری)

در لیوان شراب سرو کنید زیرا #فانتزی است

در انتهای یک لیوان شفاف ، 1/4 فنجان ماست یونانی کامل یا 2٪ وانیلی (من Chobani Zero یا Chobani Complete را توصیه می کنم) اضافه کنید. روی ماست یک لایه نازک از سس سیب کدو تنبل کنید. من آن را در Sprouts فصلی می دانم ، فکر می کنم بسیاری از دستور العمل های آسان مانند این در اینترنت وجود دارد. اگر از ابتدا سس سیب شیرین نکرده اید حتماً از آن استفاده کنید!

سپس یک لایه دانه ادویه کدو تنبل اضافه کنید (دستور غذا در اینجا). شما همچنین می توانید گرانول بخرید- من Plyly Elizabeth را دوست دارم ، اما برای جایگزینی بدون قند ، غلات صبحانه Ezekiel را امتحان کنید.

لایه دوم ماست و سپس لایه دوم سس سیب کدو را اضافه کنید. با یک فندق خرد شده ، بو داده و / یا گرانولای قندی بیشتر کار را تمام کنید.

نکته: این دستور را بدون گلوتن با گرانولای بدون گلوتن یا وگان با ماست نارگیل تهیه کنید.

پنیر کدو تنبل روی نان تست (گیاهخواری)

من می دانم که ممکن است برخی از شما را در این مورد از دست بدهم ، اما به طرز شگفت انگیزی خوشمزه و بسیار لذت بخش است!

1 فنجان Good Culture 2٪ پنیر خامه ای را با 2 قاشق غذاخوری پوره کدو تنبل و 1/2 قاشق غذاخوری دارچین ترکیب کنید. روی نان تست دانه جوانه زده Tranberry Harvest برداشت محصول Trader و روی آن گردوی خرد شده بریزید.

نکته: آیا یک Trader Joes در این نزدیکی نیست؟ تمام نان جوانه زده کافی است یا پنیر کدو تنبل خود را روی وافل Kodiak Cake Power پهن کنید.

دستور العمل های بیشتر پاییزی:

کیت ریچاردسون متخصص تغذیه در اورلاندو ، فلوریدا است. او در تمرین خصوصی “آگاهی از تغذیه” شریک است ، جایی که به نوزادان ناامید یویو کمک می کند تا با استفاده از آموزش تغذیه 1: 1 به اهداف سلامتی خود برسند. او یکی از مدیران تغذیه است

سلب مسئولیت: برخی از پست های وبلاگ ممکن است حاوی یک یا چند پیوند باشند. همه نظرات متعلق به من است.

دیدگاهتان را بنویسید