14 وعده غذایی بدون قابلمه برای قابلمه فوری ، سرخ کن هوا یا اجاق گاز آهسته


برخی از غذاهای مورد علاقه ما بدون گوشت را که به لطف قابلمه فوری ، اجاق گاز آهسته یا سرخ کن مناسب تهیه می شوند ، به اشتراک می گذاریم. همه خوشمزه و همه برای صرفه جویی در وقت در آشپزخانه طراحی شده اند.

غذا را آسان تر می کند



لوازم آشپزخانه زیادی در بازار وجود دارد که هدف آنها سهولت آشپزی است. مخلوط کن ها ، میکسرها ، دستگاه های چرخ کننده ، تخم مرغ پز ، غذاسازها و توسترها را نام ببرید.

سه وسیله اصلی که ما بارها و بارها از آنها استفاده می کنیم ، قابلمه کروک (زودپز) ، سرخ کن هوا و قابلمه فوری (زودپز) است.


ما از برخی از دوستان متخصص تغذیه خود خواسته ایم دستور العمل های مورد علاقه خود را بدون گوشت با استفاده از یک قابلمه داغ ، یک دستگاه برش یا یک ماهیتابه به اشتراک بگذارند. ما درباره شما چیزی نمی دانیم ، اما موزه مانند پیچ ​​و تاب کامل غذاهای پاییزی و زمستانی به نظر می رسد.

غذاهای بدون گوشت را در رژیم غذایی خود بگنجانید

14 وعده غذایی بدون قابلمه برای قابلمه فوری ، سرخ کن هوا یا اجاق گاز آهسته

رژیم مدیترانه ای بارها و بارها نشان داده است که افزایش تعداد محصولات گیاهی در رژیم غذایی یکی از راه های افزایش سلامت و کاهش خطر ابتلا به برخی بیماری های مزمن است. تمرکز بر غلات کامل ، سبزیجات ، میوه ها ، آجیل ، دانه ها و روغن زیتون هدف اصلی این سبک زندگی است.


گاهی اوقات این امر می تواند دشوار باشد ، به ویژه اگر عادت دارید که در هر وعده غذایی گوشت بخورید ، مطمئن باشید که یک وعده غذایی بدون گوشت دارید. خوشبختانه این روزها بسیاری از غذاهای خوشمزه گیاهی در اینترنت ، مجلات و رسانه های اجتماعی موجود است.

اگر آزمایش غذاهای بدون گوشت را شروع نکرده اید ، برخی از نکات ما در اینجا آمده است –

  • کوچک شروع کنید. برای از بین بردن گوشت ، یک وعده در هفته انتخاب کنید
  • عدس و لوبیا به دلیل داشتن پروتئین و فیبر ، راه های خوبی برای سالم نگه داشتن وعده های غذایی شما هستند. در این مورد بیشتر ببینید چرا ما عدس را دوست داریم و شما نیز باید پست زیاد
  • قارچ در برخی از دستور العمل ها مانند سس اسپاگتی ، تاکو یا همبرگر بافتی شبیه به گوشت دارد.
  • خانواده خود را سوار کنید و در این روند شرکت کنید ، آن را سرگرم کننده کنید!
  • آزمایش کنید و با دستور العمل های جدید ، ادویه جات و مواد اولیه بازی کنید

بنابراین ، بدون شروع بیشتر ، مجموعه ای از دستور العمل های خوشمزه را برای شروع در زیر مشاهده کنید.

پخت کیک و دستور پخت آهسته

تابه کروک سالم سینسیناتی چیلی از تغذیه کننده بودن

عدس جایگزین گوشت گاو در این دستور غذای غلیظ و دلچسب فلفل قرمز می شود. ایده آل برای یک روز سرد پاییزی وقتی می خواهید به خانه بیایید و شام تمام شده و منتظر شماست.

عدس کاری سیب زمینی شیرین از سالاد سبزی بیرون

تهیه این عدس کاری خوشمزه و غنی از عدس سیب زمینی شیرین به لطف اجاق گاز آهسته آسان است … فقط آن را دور بیندازید و بروید ، بپوشید و فراموش کنید. ناهار و شام را نسیم کنید.

آب سیب زود پز از متخصص تغذیه داخلی

با ایجاد بخش بزرگی از این دستور العمل ساده و خوشمزه سس سیب Slow Cooker با آغوش باز خوش آمدید.

دستور العمل های فوری گلدان

دیدگاهتان را بنویسید